Filters

10

Goed geholpen

Na onderhoud voor 2e keer binnen 2600km storing motor Als erg vervelend ervaren De week plaats heeft storing volgende dag verholpen na bestelling onderdeel Had hem 's morgens nodig.Hier is rekening mee gehouden Dat was wel klasse Hiervoor bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Goed

Prima ontvangst en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Deskundig en vriendelijke verkoper

Een hele goede ervaring met Wensink Arnhem (MB),zijn goed geholpen door de medewerkers vooral de verkoper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen
10

vriendelijk, behulpzaam en deskundig

Mijn ervaring was weer zeer positief. Goede hulp en advies. Naar kantoor gebracht en opgehaald. Schone auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Ik ben eigenlijk altijd wel tevreden over Wensink

Vandaag is het voor een afhalen van een leenwagen ivm herstel van een lichte schade aan de eigen auto. De mensen van de servicedesk zijn ook altijd netjes en beleeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
5

Geen garantie op de werkzaamheden!

Heb een probleem dat mijn airco af en toe uitvalt waardoor mijn auto beslaat.. best wel onveilig soms moet ik mijn auto stilzetten omdat ik simpelweg niets zie.. Wensink in Arnhem vertelt mij steeds dat alles naar behoren werkt.. 2 jaar geleden hebben zij een gebroken klep in mijn dashbourd vervangen reperatie van 5000,- daarna is het iets beter geworden.. maar mijn airco valt nog steeds af en toe uit.. als ik vraag naar opties hoor ik steeds dat er geen garantie op zit.. terwijl ik het gewoon opgelost wil hebben.. nu een week geleden heb ik een c beurt laten uitvoeren en het airco probleem wederom voorgelegd.. ze zouden het overleggen.. wederom weer geen feedback.. gezien dit een veiligheid isseus is zie ik nu geen andere optie meer door dan mijn klacht bij het Mercedes hoofdkantoor neer te leggen.. hopelijk kunnen zij mij een oplossing bieden..

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

De kracht zit in de service-afhandeling na reclameren. Van 6 naar 8.

Beauty-behandeling voor Mercedes i.v.m. trouwen zoon die m als bruidsauto gaat gebruiken 30 juli a.s.. Cabrio-bak van dak niet goed schoongemaakt en wel/niet op mijn verzoek gesmeerd. Bij scharnierpunt dak was een (winter)vochtzakje met balletjes-vulling gebroken en geklemd geraakt. Kofferbak vol met vulsel. Over het hoofd gezien, fouten maken mag, maar liever niet Direct opgepakt door Service-balie Arnhem, monteur erbij en zelfde dag weer kunnen ophalen. Auto perfect opgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Goede service

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Prima opgelost

Duurde wel wat lang maar ik werd in ieder geval tussendoor geholpen ( flexibel)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Prettig

Alleen vreemd dat ik toch kosten in rek gebracht krijg ondanks mijn onderhoudscontract. De tankdop was overeengekomen/ afgesproken. De werkplaatschef Jeroen is n aanwinst voor uw organisatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
8

Bijzonder hulpvaardige medewerkers, wel erg duur

Bijzonder prettige ervaring met vriendelijk personeel en fijn om een elektrische leenfietsen te kunnen gebruiken. Een dikke pluim voor de super vriendelijke monteur die de tijd nam om e.e.a. Toe te lichten. 2 punten van kritiek: - Duur! Een uurtarief van €130 excl. is absurd - wachttijd tussen APK en reparatie was meer dan 2 weken, dat moet sneller

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
2

Slecht

Ruim 3 weken voor de afspraak heb ik gereageerd. En aangegeven dat ik graag een leen fiets zou hebben (een leen auto zou ik normaler vinden maar ok). Donderdag voor de afspraak krijg ik een mailtje dat er geen fiets beschikbaar is. Gevolg is dat ik op zaterdag al mijn auto moet komen brengen. Op zaterdag is er werkelijk waar geen hond te bekennen in de showroom. Uit eindelijk vind ik 2 man hangend in een achteraf kantoortje. een daarvan neemt mij sleutel in ontvangst en verder zal het wel goed gaan. Nee dus. als ik op maandag bel om 13:45 Weet de man van de receptie niets. Wat een beetje vreemd is want ik had immers een afspraak. Ik krijg eindloos herinneringen dat ik een afspraak heb. Maar hij blijkbaar niet. Hij gaat zoeken. Vind ergens mijn sleutel en zal: "zijn best doen". Met andere woorden ik word er tussen door gemoffeld. Om half 5 krijg ik een appje of SMS dat ik mijn auto tot 5 uur kan afhalen. WFT ik woon in zuid. Hoe haal ik dat. Het enige wat ik had aangegeven was mijn stoelverwarming. Hier was wel naar gekeken. Maar ik kreeg een offerte mee. Omdat er geen tijd was om het meteen te repareren. Dat begrijp ik als je er pas om 13:45 achter komt dat je een afspraak hebt. Maar het gevolg is dat ik weer zo een mooie ervaring mag hebben omdat ik nog een keer terug moet komen. Totaal onnodig. Opvallend was dat ik blijkbaar niet de enige was waarbij het mis ging die dag. Want er werden nog 1000 excuses aan andere mensen aangeboden toen ik mijn auto kwam halen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
4

Ontevreden over service rondom aankoop nieuwe auto

In mei werd mijn V Klasse 300 AMG afgeleverd. Een geweldige auto! Maar ik heb het verkoopproces en de aflevering als heel slecht ervaren en niet wat ik had naar mijn mening zou mogen verwachten bij de aanschaf van een dergelijke auto. De betreffende verkoper was slecht bereikbaar en nam geen contact op als ik daarom vroeg. Vóór aflevering heeft de auto een aantal weken in de showroom gestaan, terwijl hij al helemaal aangepast was vanwege mijn handicap. De administratie rondom tenaamstelling heeft mijns inziens veel te lang geduurd. Toen ik in de showroom kwam kijken was er niemand die me te woord stond, was de sleutel nergens te vinden en de accu volledig leeg. Bij de aflevering kreeg ik nauwelijks uitleg over de functies in de auto... etc. Zoals gezegd: ik vind dit geen Mercedes waardige service.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens
8

ondanks drukte toch probleem airco verholpen

mijn navigatie blijkt defect. Becker mappilot repareert niet, systeem is pas 10 jaar oud. Zie ook alle klachten op internet over Becker, Onbegrijpelijk dat MERCEDES dit laat liggen!! Elders zou reparatie mogelijk moeten zijn>MB Naviworld< BV?

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Altijd professioneel

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Snelle vakkundige afhandeling, bedankt!

Mijn auto kan weer veilig de weg op!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

Prima

Ben snel en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.
10

Correct

Service van Mercedes aangaande mogelijke productie fout airbag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Supersnelle afhandeling

Goede service, vriendelijke balie medewerker. Uitleg gekregen over bruikleen auto, automaat, nooit gereden. Ze nemen de tijd voor je. Klasse, ga zo door. Een dik tevreden mercedes benz klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
10

Goede service

Goed geholpen en de sprinter weer net op tijd klaar voor gebruik. Waren met de eerste telefoon afspraak wel moeilijk te berijken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
10

Was wederom weer een fijne ervaring.

Was een prima ervaring met een duidelijke mededeling voor wat betreft de kosten en tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
9

goed geholpen

klantvriendelijk en goed geholpen en goed dat ik vooraf nog een keer ben gebeld voor mijn afspraak want de leenauto was niet goed doorgekomen en nu prima verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens
6

De afspraak om de auto op te halen en weer terug te brengen is volledig volgens plan verlopen.

De auto moest voor een B1 Service beurt naar de garage. Nog geen factuur ontvangen, dus ik weet niet precies wat er is gebeurd en/of wat de kosten zijn. Op die manier is het lastig om een score c.q. waardeoordeel te geven. Geen score opgeven is een waardering van nul, maar dat is niet mijn bedoeling. Een score van 5 geven is doorr het ontbreken aan informatie ook niet waarheidsgetrouw. Daarom gekozen voor 3 sterren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.
8

zeer naar wens

Ondanks de drukte was het mogelijk de reparatie aan mijn auto (zeer irritante turbo fluit) in te plannen door wat te schuiven in de planning. Dit was nodig omdat ik de 10e juli met de auto naar Spanje wil rijden. De reparatie (pakking en achteraf een carter beluchtingsslang naar tevredenheid uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens
10

Vriendelijk geholpen

Tijdens het wachten gelijk een proefrit mogen maken in een ander model. Grandioos.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Bedrijfsgegevens

Ringoven 9

6826 TP Arnhem

026-3636365

[email protected]

Over Wensink Aangenaam

Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.