Weer uitstekend geholpen

Afspraak was door een medewerker zelf al gemaakt na de APK keuring omdat onderdeel eerst niet voorradig was. Hierbij had hij al rekening gehouden met onze vakantie. Alles keurig, netjes en vriendelijk geregeld.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer betrokken en ter zaken kundig

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Uiterst correct te woord gestaan door Robin

Jammergenoeg is de auto niet schoon opgeleverd. Ik ben gewend dat de auto na een servicebeurt van binnen schoon is en van buiten een wasbeurt heeft ondergaan. Dit is niet gebeurd. In de console zit nog een stick van de kaartupdate. Moet deze er in blijven?

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Dat ik hier de laatste jaren graag voor reparatie en onderhoud van mijn wagen kom, zegt al genoeg. Wensink is een garage zoals een giede garage hoort te zijn. TOP service en een goed oor voor de klant., niets is teveel. Wensink, tot de volgende keer weer !!!

prima geregeld

prima service alles volgens afspraak

Snel en goed geholpen

Snel afspraak kunnen maken en vakkundige service waardoor ik weer snel de weg op kon

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer klantvriendelijk en service gericht

Prima!

Goed en vlg afspraak

Prettige ontvangst,service gericht

Goed ontvangen bij aflevering, en goede terugkoppeling m.b.t. werkzaamheden

Goed ontvangen bij aflevering, en goede terugkoppeling m.b.t. werkzaamheden

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Dit x goed geholpen en vriendelijk

Ik was er maar 20 min. maar werd goed geholpen door n vriendelijke medewerker. Dat was vorig jaar anders,toen kwam ik kijken naar n auto maar werd er niet vriendelijk geholpen en ben toen maar gegaan

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wat een belachelijk slechte service.

Er was een probleem met 1 van onze bedrijfswagens, na Wensink te hebben gebeld en uitgaande van hen advies de bus z.s.m. ter reparatie gebracht. Nadat dit probleem "verholpen" zou zijn, konden wij hem weer ophalen. Zo is het zo'n 6 weken over en weer gegaan, waarbij iedere maandag de bus weer stil stond met hetzelfde probleem, onopgelost. Waarbij elke week er weer een nieuwe monteur voor de deur stond om de bus op te halen, na de 4e keer kregen wij eindelijk vanuit hun 'service' een vergelijkbare leenbus, wat ons inziens al veel eerder had moeten gebeuren. Aangezien wij hier flinke kosten door hebben moeten leiden, denk aan inhuren koeriers, zelf huren van vervangend vervoer en de kosten voor vertraging (die wekelijks natuurlijk weer terugkwam omdat er dan wéér hetzelfde probleem was) hierdoor erg hoog op zijn gelopen. Natuurlijk erg vervelend en dit kan altijd gebeuren, maar na 3 keer word er toch wel gezorgd dat iets uitgebreid getest of uitgesloten word. Nee dus, hierdoor zijn wij erg begonnen twijfelen over de kundigheid van de Mercedes garage Wensink te Arnhem. Nog geen maand later moest de bus plots ook voor APK, wat door een kundige garage ook opgemerkt zou zijn tijdens deze periode om eventueel nog een stilstaande week te voorkomen en ons dan ook eindelijk een dienst te bewijzen, maar helaas. Hier hing ook weer een enorm leuke factuur á 2000 euro aan, waarbij ik me dan afvraag. Buiten de normale slijtage onderdelen (banden werden alle 4 vervangen etc.). Is dit om de kosten die gemaakt zijn tijdens deze reparaties, toch deels van te verrekenen aan ons terug of zijn dit ook daadwerkelijk gemaakte kosten. Want wij hebben uiteraard door de fouten van de garage de bedrijfswagen kosteloos teruggebracht, maar zo geheel kosteloos was dit uiteindelijk niet als je de kosten voor vervangend vervoer en koeriers bekijkt. Voor ons een duidelijk teken hier na deze APK dan ook niet weer terug te komen.

Alles ging perfect

De auto was nog gewassen en uitgezogen top.

Prima service. Snel klaar

Terugroep actie airbags. Prima service, snel klaar, goede koffie.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Na onderhoud voor 2e keer binnen 2600km storing motor Als erg vervelend ervaren De week plaats heeft storing volgende dag verholpen na bestelling onderdeel Had hem 's morgens nodig.Hier is rekening mee gehouden Dat was wel klasse Hiervoor bedankt.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima ontvangst en snelle service.

Deskundig en vriendelijke verkoper

Een hele goede ervaring met Wensink Arnhem (MB),zijn goed geholpen door de medewerkers vooral de verkoper.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

vriendelijk, behulpzaam en deskundig

Mijn ervaring was weer zeer positief. Goede hulp en advies. Naar kantoor gebracht en opgehaald. Schone auto.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ik ben eigenlijk altijd wel tevreden over Wensink

Vandaag is het voor een afhalen van een leenwagen ivm herstel van een lichte schade aan de eigen auto. De mensen van de servicedesk zijn ook altijd netjes en beleeft.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geen garantie op de werkzaamheden!

Heb een probleem dat mijn airco af en toe uitvalt waardoor mijn auto beslaat.. best wel onveilig soms moet ik mijn auto stilzetten omdat ik simpelweg niets zie.. Wensink in Arnhem vertelt mij steeds dat alles naar behoren werkt.. 2 jaar geleden hebben zij een gebroken klep in mijn dashbourd vervangen reperatie van 5000,- daarna is het iets beter geworden.. maar mijn airco valt nog steeds af en toe uit.. als ik vraag naar opties hoor ik steeds dat er geen garantie op zit.. terwijl ik het gewoon opgelost wil hebben.. nu een week geleden heb ik een c beurt laten uitvoeren en het airco probleem wederom voorgelegd.. ze zouden het overleggen.. wederom weer geen feedback.. gezien dit een veiligheid isseus is zie ik nu geen andere optie meer door dan mijn klacht bij het Mercedes hoofdkantoor neer te leggen.. hopelijk kunnen zij mij een oplossing bieden..

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De kracht zit in de service-afhandeling na reclameren. Van 6 naar 8.

Beauty-behandeling voor Mercedes i.v.m. trouwen zoon die m als bruidsauto gaat gebruiken 30 juli a.s.. Cabrio-bak van dak niet goed schoongemaakt en wel/niet op mijn verzoek gesmeerd. Bij scharnierpunt dak was een (winter)vochtzakje met balletjes-vulling gebroken en geklemd geraakt. Kofferbak vol met vulsel. Over het hoofd gezien, fouten maken mag, maar liever niet Direct opgepakt door Service-balie Arnhem, monteur erbij en zelfde dag weer kunnen ophalen. Auto perfect opgeleverd.

Prima opgelost

Duurde wel wat lang maar ik werd in ieder geval tussendoor geholpen ( flexibel)

Prettig

Alleen vreemd dat ik toch kosten in rek gebracht krijg ondanks mijn onderhoudscontract. De tankdop was overeengekomen/ afgesproken. De werkplaatschef Jeroen is n aanwinst voor uw organisatie.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Bijzonder hulpvaardige medewerkers, wel erg duur

Bijzonder prettige ervaring met vriendelijk personeel en fijn om een elektrische leenfietsen te kunnen gebruiken. Een dikke pluim voor de super vriendelijke monteur die de tijd nam om e.e.a. Toe te lichten. 2 punten van kritiek: - Duur! Een uurtarief van €130 excl. is absurd - wachttijd tussen APK en reparatie was meer dan 2 weken, dat moet sneller

Slecht

Ruim 3 weken voor de afspraak heb ik gereageerd. En aangegeven dat ik graag een leen fiets zou hebben (een leen auto zou ik normaler vinden maar ok). Donderdag voor de afspraak krijg ik een mailtje dat er geen fiets beschikbaar is. Gevolg is dat ik op zaterdag al mijn auto moet komen brengen. Op zaterdag is er werkelijk waar geen hond te bekennen in de showroom. Uit eindelijk vind ik 2 man hangend in een achteraf kantoortje. een daarvan neemt mij sleutel in ontvangst en verder zal het wel goed gaan. Nee dus. als ik op maandag bel om 13:45 Weet de man van de receptie niets. Wat een beetje vreemd is want ik had immers een afspraak. Ik krijg eindloos herinneringen dat ik een afspraak heb. Maar hij blijkbaar niet. Hij gaat zoeken. Vind ergens mijn sleutel en zal: "zijn best doen". Met andere woorden ik word er tussen door gemoffeld. Om half 5 krijg ik een appje of SMS dat ik mijn auto tot 5 uur kan afhalen. WFT ik woon in zuid. Hoe haal ik dat. Het enige wat ik had aangegeven was mijn stoelverwarming. Hier was wel naar gekeken. Maar ik kreeg een offerte mee. Omdat er geen tijd was om het meteen te repareren. Dat begrijp ik als je er pas om 13:45 achter komt dat je een afspraak hebt. Maar het gevolg is dat ik weer zo een mooie ervaring mag hebben omdat ik nog een keer terug moet komen. Totaal onnodig. Opvallend was dat ik blijkbaar niet de enige was waarbij het mis ging die dag. Want er werden nog 1000 excuses aan andere mensen aangeboden toen ik mijn auto kwam halen.

Ringoven 9

6826 TP Arnhem