De medewerker was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Reden bezoek N.v.t.

beurt van bus is goed gedaan

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

in principe goed, maar...

Auto kwam met klachten binnen. deels opgelost, maar 1 storing blijft: draad R.V is doorgesleten, er zou een nieuwe kabelboom getrokken moeten worden om dit op te lossen. Men wil dit als schade boeken, zodat mijn verzekering dit zou moeten voldoen. No claim etc ten spijt.

• Deskundigheid N.v.t.

Vriendelijke service

Afspraak gemaakt voor een tweetal terugroep acties. Monteur heeft de auto opgehaald en weer terug gebracht. Tevens goede uitleg gekregen van de monteur.

Goed,klant vriendelijk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima geregeld en voor elkaar !

Afspraak was makkelijk gemaakt en alles was prima voor elkaar.

Prettig geholpen

- Attente en vriendelijke bemensing van de balie - Ook monteurs etc begroeten mensen - Verkopers zouden meer open kunnen staan voor “wachtenden” - blij dat ik ben overgestapt van Nijmegen naar Arnhem

Primaaa

Duidelijk professioneel en keurig geholpen in Arnhem door medewerker Remon van Someren Een snelle beslissing genomen de auto daar aan te schaffen want in onze eigen plaats Apeldoorn gaat het er tegenwoordig anders aan toe De medewerker daar wou zelfs geen zoekopdracht in voeren We moesten zelf het online in de gaten houden door de snelle verkoop Hebben we gedaan en gekocht naar volle tevredenheid van n keurig geholpen Wouden zelfs meezoeken Zoals het hoort dus

hele slechte ervaring...

we hebben nog helemaal geen E-Vito. eerste aflevering zou zijn op 2-9 werd afgebeld ! tweede aflevering zou zijn op 14-9 ik kreeg gisteren (13-9)een mail ging niet door ! wanneer de Vito nu wordt afgeleverd is onbekend ! wij hadden naar de opdrachtgevers toegezegd dat deze E-Vito per 4 september ging rijden ..

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Ontvangst was weinig klantvriendelijk

Receptionist liet ons lang wachten bij brengen en ophalen auto. Had wel tijd om tussen door met collega's te praten.

Zoals altijd, uitstekend

Prettig klantvriendelijk en professioneel

Direct geholpen

Ben eigenlijk niet anders gewend

goede service

Fijn contact met Jeroen

Relaxte eerlijke verkoper. Fijne auto en goed advies

Goed en netjes geregeld

Alles soepel en netjes afgehandeld met inruil en aankoop. Heel netjes geholpen door Jeroen Beekman.

Prima ervaring.

In Doetinchem een andere auto aangekocht (inmiddels al de 4e sinds denk wel 25 jaar) welke uit de vestiging Hoogeveen moest komen. Alles prima geregeld door Fons. De auto rijdt lekker en voldoet prima. Enig minpuntje, maar daar kan Fons niets aan doen, is dat er blijkbaar geen Nederlandse handleiding van bestaat, hoewel de auto slechts 2 jaar oud is.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Even wachten bakkie koffie en weg wezen. Weer klaar voor een jaar.

Gewoon prima

Ik vond het lang duren

Ik had graag van te voren geweten hoe lang de afspraak zou duren. Ik heb van 7.45. tot 11.30 uur gewacht. Had ik geweten dat het zo lang zou duren dan had ik om een vervangende auto gevraagd. Het was bovendien heel koud (airco). Het personeel was wel heel vriendelijk en de koffie was lekker.

Helaas dikke onvoldoende

Week voor vakantie b1 beurt. Enkele dagen later 1 dag voor vakantie een accu probleem die niet is opgemerkt tijdens b1 beurt. Dit 1 dag voor vakantie nog moeten laten vervangen. Tijdens heenreis wederom een defect in de software (net als in mei 2022). Zwaar stuur/ ABS Nu bleek wielsensor defect en wederom software problemen. Reparatiekosten € 1.500 in Zwitserland. Ruilauto werd netjes geregeld vandaar voor de service een ster extra. Vertrouwen in mijn b180 waarbij ik altijd netjes aan de beurten houd is hiermee compleet weg. Onbetrouwbaar voertuig en veel (onnodige) kosten gemaakt sinds mei 2022 en geen vertouwen in al die software updates wat meer kapot geeft gemaakt.

adequate aanpak

snelle diagnose en vlotte afhandeling v.d .klacht.

Zeer prettig

Vriendelijk mensen, lekker bakje koffie.

wordt naar ons geluisterd

heel goed

Tevreden

2 x naar arnhem gekomen 1ste keer verkeerde conclusie uiteindelijk alles verholpen.

• Reden bezoek N.v.t.

Weer uitstekend geholpen

Afspraak was door een medewerker zelf al gemaakt na de APK keuring omdat onderdeel eerst niet voorradig was. Hierbij had hij al rekening gehouden met onze vakantie. Alles keurig, netjes en vriendelijk geregeld.

Over Wensink Aangenaam