Na de controlebeurt zou ik nog terugebeld worden over de update van het navigatiesysteem. De auto staat genoteerd als een geimporteerde auto uit scandinavie. Tot op heden nog geen enkele reactie gehoord!
Was garantie ivm aankoop nieuwe auto. Auto werd opgehaald en na reparatie weer netjes afgeleverd. In tussentijd vervangend vervoer gekregen
Bedrijfsnaam | Vleuten ROM Advies |
Prima snelle hulp!
Bedrijfsnaam | SportMedics.net |
Wij zijn erg goed geholpen door Jeroen Beekman. Hij is erg vriendelijk, meedenkend en geeft goed advies. Wij raden Wensink Arnhem aan iedereen aan.
Bedrijfsnaam | Kayacareplus |
De ervaring, service kwaliteit en snelheid; top!
Bedrijfsnaam | Aexus |
De jongeman die mij te woord stond, kwam niet echt klantgericht/vriendelijk over, mijn Vito gebracht voor een terugroepactie (3 punten) 19-01-2024, die is goed uitgevoerd, hij vertelde dat bij aflevering op een zeer denigrerende toon, dat er nog een aantal punten, naar voren kwamen, melding roetfilter, remmen, banden, (APK septemper 2023 gekeurd) persoonlijk denk ik dan breng het op een vriendelijke behulpzame manier, en probeer een afspraak in te plannen. Ik heb deze Vito destijds bij Ruttchen Gorinchem aangeschaft en toen ik een probleem met de radio/navigatie had, ben ik naar Wensink Arnhem doorverwezen, dat liep destijds ook niet helemaal lekker, en zo heb ik ervoor gekozen mijn Vito elders te laten onderhouden En na deze ervaring zal ik dat ook blijven doen. Eigenlijk te gek voor woorden met 3 Mercedessen voor de deur. Maar goed ik snap ook wel dat je niet iedereen tevreden kan stellen. En dat goed personeel lastig te vinden is.
Bedrijfsnaam | BHVpraktijkdag.nl |
Zeer vriendelijk en vakkundig opgelost.
Heb auto gekocht bij wensink in Arnhem heb in juli gekregen van af aug ben al mee bezig dat probleem op worden gelost maar moet overal achteraan bellen ze maken afspraken om auto op te halen en ze komen gewoon niet hun afspreken naar dus al 2 auto bij wensink Arnhem waar helmaal mis mee gaat en ze nemen je niet echt serieus ja als je boos word wel maar dan is bij mij al te laat dit was de laatste auto die daar gekocht heb slecht heel slecht robbie
Zo slecht heb ik het in mijn leven nog niet meegemaakt. Totale NON communicatie, een kapotte auto waarmee je weggestuurd wordt, zou zogenaamd gewoon mee verder gereden kunnen worden, na het weekend terug en dan constateren dat er voor € 7500,- schade aan de motor is (terwijl er niet verder mee gereden is)... Niemand is bereikbaar voor commentaar. Wij hebben als familie een 60 jaar lange relatie met Mercedes-Benz Arnhem, maar na deze ervaring zullen wij hier NOOIT meer terugkomen.
Auto werd netjes afgeleverd, maar de service valt beetje tegen. Ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen om in contact te komen voor een lekkage. Dit zal verholpen moeten zijn, maar helaas blijft de kofferbak lekken. Daarnaast lag het bekleding los in de kofferbak en ben alle knopjes kwijt om de kleed vast te maken. Weer gebeld en ik zal terug gebeld worden, maar helaas weer geen reactie. Ik heb ook nog een vraag open staan over de service contract en ook hier heb ik geen reactie gehad.
Zeer klantvriendelijk Alles perfect op tijd En natuurlijk uitstekende vakmanschap
Bedrijfsnaam | —- |
Alles op tijd zoals was afgesproken
Bedrijfsnaam | Zwembad Ooosterbeek |
Snel en betrouwbaar !
Bedrijfsnaam | Fernandes Schilderwerken |
Even lekker door de showroom prettige mensen en hartelijk welkom.
Bedrijfsnaam | RWM DRIESSEN BEHEER BV |
Afgezien van extreem lange wachttijd voor de aflevering van de auto, altijd correct en behulpzaam geholpen. Verkoper toonde ook alle begrip voor onvrede over lange wachttijd. Extra tijd werd uitgetrokken voor instructie van de auto.
Bedrijfsnaam | n.v.t. |
Bij de garage word ik altijd vriendelijk ontvangen, is er flexibiliteit en reageert men snel en daadkrachtig. Daar hou ik van.
prima
Onderdelen van MB erg duur
Het contact met Wensink is inderdaad aangenaam en uiterst correct. Ik heb uitsluitend goede ervaringen met het bedrijf.
N.V.T.
Ik vroeg bij aflevering auto: hoe laat is de auto klaar? A: 14:00 staat hij klaar dat moet lukken! Heb nog zitten wachten tot 16:00 uur! En wat denk je? Doen ook de ruitensproeiers aan de chauffeur kant het niet
Al 5 jaar laat ik mijn Vito 120 nu onderhouden door Wensink, daarvoor jaren gebruik gemaakt van merkloze garages. Ik ben tot nu toe zeer tevreden zowel over de service als de berekende prijzen. Vooral dat laatste is to nu toe zeer meegevallen.
Prima mensen, strakke communicatie en mooie producten en services.
De onderhoudsbeurt verliep geheel volgens verwachting en was precies volgens de planning op tijd klaar.
Werkplaats ervaring is goed ze komen voor 90% hun afspraken na.
Mobiliteit is onze passie en ons vak. Als officieel dealer voor Citroën, DS, Ford, Fuso, Kia, Mercedes-Benz en smart staan wij dagelijks voor u klaar om ervoor te zorgen dat u zorgeloos onderweg van mobiliteit kunt genieten. Maar Wensink gaat verder... ook alle andere merken zijn bij ons van harte welkom! Autorijden is bij Wensink meer dan enkel aanschaf en onderhoud. Met een breed aanbod aan aanvullende diensten maken wij van autorijden een aangename beleving. Klanttevredenheid is daarbij onze drive. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent! Wij verwelkomen u graag in één van onze vestigingen. Wij zijn Wensink. Aangenaam!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.