Perfect uiterst netjes en correct

Bij het ophalen van mijn nieuwe lease auto perfect geholpen en alle tijd genomen om uitleg te geven over de auto en hoe het te bedienen. Ook door de verkoper nadien contact opgenomen over hoe de eerste km bevielen. Uitermate correct en plezierig.

Conform afspraak

Snel afspraak kunnen maken Goede ontvangst

Kundig en goed

Vriendelijke ontvangst, hele maal top

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Makkelijk online een afspraak maken en netjes uitgevoerd

Nadat ik makkelijk online een afspraak heb gemaakt ontvang je per mail een bevestiging. Later nog een herinnering en een herinnering per sms. Ik kan het zeer waarderen. Op de afgesproken tijd wordt er direct gestart en binnen 2 uur is de beurt gereed en staat de auto netjes gewassen en uitgezogen klaar.

Geweldige service

Nieuwe sd card voor navigatie besteld, deze werd nog geleverd voor de actie prijs. Terwijl de actie reeds was afgelopen. Maandagmiddag gebeld en besteld dinsdagochtend al thuis. Geweldige service.

• Reden bezoek N.v.t.

Geweldige aflevering gehad van mijn nieuwe lease auto!

Uitleg was duidelijk, auto stond er geweldig bij en tijdens het proces goed op de hoogte gehouden omtrent de situatie. Daarnaast Corona proof de auto kunnen ophalen!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima, kort maar krachtige ontvangst. Snelle terugkoppeling gereedheid en vervangend vervoer stond klaar

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede nette vlotte snelle service

Goede dealer, personeel is netjes beleefd naar de klanten duidelijkheid en eerlijkheid bieden ze. word niet omheen gedraaid. Enigste minpuntje is dat tijdsafspraken meestal uitlopen voor ze aan je auto beginnen. Mensen die van ver komen zoals ik hadden ze dan beter van te voren kunnen bellen met de mededeling van we lopen uit als u wat later komt dan beginnen we gelijk aan de auto. VB afgelopen vrijdag 18 september 2020 om 13h00 een afspraak auto gaat pas om 13h25 naar binnen. Is dat ik het zelf constateer maar word niet gezegd bij binnenkomst we lopen wat achter en of van te voren gebeld kom iets later. Verder hebben ze alles god voor elkaar bij Wensink. Fijne dealer

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snelle en vooral nette service!

Helaas was ik vanochtend nog niet zo wakker, en trok de electrische achterklep naar beneden. Jammer genoeg werkt dit niet bij onze bus, hierdoor was de achterklep ontregeld en kon niet meer dicht. Gelukkig na een belletje kon ik meteen naar Wensink Arnhem. Onder het genot van een bakje koffie werd de auto weer op nieuw ingelezen. Leo en collega’s bedankt voor de snelle en vooral goede service!

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Niet echt tevreden of echt niet.

De bus heeft na de tijd olie gelekt. Daardoor is een grote olievlek op ons pad ontstaan. Bij terugkomst in de garage werd gezegd dat het niet goed was schoongemaakt na het vernieuwen vd olie. Er is opnieuw iets vastgedraaid en dat zou het zijn. Echter na het weekend was er weer olie gelekt. Het is uiteindelijk verholpen en we kregen een emmer kattegrit en een oplosmidde meel. Dat moest volstaan. Maar na tweemaal behandelen is de vlek maar weinig minder.

prettige aflevering

Het ophalen van mijn nieuwe Mercedes was zeer netjes geregeld. Eerst de formele zaken inclusief de installatie van de Mercedes Me app. Daarna de gefilmde onthulling en nog een uitgebreide uitleg van alle functies en knoppen. Precies zoals het hoort.

• Service N.v.t.

Super professioneel

Leuke ontvangst, duidelijke uitleg en gedreven medewerkers

Optijd geregeld

Makkelijk afspraak maken,

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Nieuwe auto op gehaald en een uitsekende uitleg gehad over de auto. Overal ruim de tijd voor genomen.

Vriendelijk personeel!

Alles ging soepel netjes en snel!

Direct en goed geholpen

Jammer dat er geen koffie was

redelijk

nvt

reparatie niet uitgevoerd.

mijn bus voor teruroep actie weggebracht.en bij de balie aangegeven dat de schuifdeur aan de binnenzijde niet open kan( ik heb al een keer vastgezeten,gelukkig mijn mobiel bij me zodat een collega mij kon redden) bij het telefoon gesprek om de bus op te halen weer aangegeven en de monteur gaf aan dat daar ook naar gekeken was. helaas is hier dus niet naar gekeken en kan de schuifdeur nog steeds van binnenuit niet open.

Hele goede service

Mijn Mercedes uit 2003 heb ik in onderhoud bij Wensink in Arnhem. De service is zeer goed en er word goed overleg gepleegd. De klant voelt zich als een koning!

Prima!

Tijdens de standaard onderhoudsbeurt zijn er enkele aandachtspunten opgegeven. Alle punten en vragen zijn opgelost en beantwoord.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Grote onvoorziene onkosten van occasion auto na garantie.

Dit is onze 2de Ford die wij bij wensink gekocht hebben. De eerste auto hebben wij na een jaar nieuwe banden op moeten doen en nog meer onvoorziene kosten. Bij elkaar €1500. Het bedrag was meer maar uit coulance hebben ze korting gegeven. Na onze klacht. Wij zijn toen overgestapt naar een andere garage, ook van wensink in de hoop dat dit beter zou zijn. 2de auto na een jaar, zijn we weer verrast met hoge kosten. De remschrijven en remmen moeten vervangen worden. Voor de zekerheid hebben we dit niet bij wensink zelf laten doen maar bij een andere vakgarage. Kosten €1000.00. Wederom weer hoge kosten voor een jonge auto. Ondanks alle hoge kosten zijn we tevreden over de Ford auto.

Altijd super !!

dank je Fons je bent een topper!!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Slechte omgang met mijn klacht. Niet serieus genomen.

Mijn klacht; weinig vermogen die ik twee achtereenvolgende onderhoudsbeurten heb geuit, is niet serieus genomen. Ik heb minstens een jaar hierdoor met een niet werkende turbo gereden. Door het lage vermogen had ik uiteindelijk de intentie mijn auto te laten tunen. Bij dit bedrijf ondekte men wat er aan de auto mankeerde. Bij terugkomst met klacht bij de dealer heb ik verzocht een monteur te laten rijden. Deze onderkende onmiddelijk de klacht. En was verbaast dat zijzelf de auto in onderhoud hadden. Uiteindelijk heb ik, na heel wat heen en weer praten met de balie medeweker 20% op de rekening van ca.€1100,00 gehad.(mager, een bevoegd hoger manager was niet aanwezig)

Super goed geholpen

Goede ontvangst. Goede voorlichting over alles wat gebeuren moest. Super goed op de hoogte gehouden van wat er met de auto moest gebeuren. Bij ophalen uitleg gekregen over de rekening. Dus meer dan tevreden

Over Wensink Aangenaam