Klant centraal

Er werd echt gehandeld in het belang van de klant.

• Prijs/Kwaliteit

Goed en zeer vriendelijk geholpen

Ik ben goed en vriendelijk geholpen heb ook nog de mogelijk gehad om een testrit te maken in de auto dus helemaal top geholpen

Prima, gewacht op winterbandenwissel

Prima gewacht bandenwissel

• Prijs/Kwaliteit

Zoals reeds gewend, uitstekende aflevering en service.

De aflevering van de auto was uitstekend verzorgd. Werd ook de tijd voor genomen om alles goed uit te leggen.

• Prijs/Kwaliteit

De service is klantgericht, goed en snel. Met de speciale complimenten aan de heer Harry Mullink.

Uitstekend geholpen

Snel de spiegel gerepareerd; goed meegedacht over een tijdelijke oplossing.

prima service

Zeer tevreden over de aflevering en ook de service.

Top service

Men kent mij bij naam! De mensen van de servicebalie anticiperen zeer adequaat op mijn vragen en wensen. Afspraken worden zeer punctueel nagekomen.

• Prijs/Kwaliteit

Bij bandenpech vlot geholpen.

Spreekt voor zich.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en afspraken nagekomen.

Gemak om een afspraak in te plannen, goede service bij brengen, halen én tussentijds telefonisch overleg. Afspraken zijn nagekomen. Zeer tevreden en alles volgens verwachting!

Is zeer positief

Klantvriendelijk en ter zake kundig

Afspraak wordt niet nagekomen

Na levering bleek de uitvoering van mijn nieuwe C180-estate af te wijken van de beschrijving op de offerte. Aangezien het zeer lastig was dit volledig op te lossen zijn we in goed overleg gekomen tot de volgende compromies: 1) bekerhouder alsnog installeren 2) standaard binnenspiegel vervangen door een zelfdimmend exemplaar 3) diner-bon van 100 euro #1 en #2 zijn ondertussen afgerond, hierover heb ik geen klachten al moest ik er wel al enigzins achteraan jagen om geregeld te krijgen. Afspraken mbt #3 hebben een stuk langer geduurd. Echter, 8 september jl. heb ik, zoals uiteindelijk afgesproken, een diner-factuur ingediend. Het is nu eind oktober, de 100 euro zijn nog steeds niet gestort en ik weet niet of en wanneer het geregeld gaat worden, ook niet na meerdere keren navragen. Ondertussen heb ik behoorlijk genoeg vh hele gebeuren en verbaas en erger ik me over de trage en passieve afhandeling. Het gaat nog maar om 100 euro maar ik hecht erg veel waarde aan communicatie en vooral het nakomen van afspraken en vraag me af of de afspraak nog gaat worden nagekomen, hoelang ik nog moet wachten en hoevaak ik er nog achteraan moet bellen/mailen... Volgende keer misschien maar gewoon weer terug naar mijn andere favoriete Duitse automerk.

• Prijs/Kwaliteit

Perfecte service van het verkoopteam.

Zeer prettig ontvangen en deskundig geholpen

Vriendelijke en goede service

Ik vind de service- en klantgerichtheid de afgelopen tijd écht verbeterd. Voorheen kon de receptie van Mercedes niet tippen aan de klantvriendelijkheid van BMW, onverschillig, niet bereid of zelfs onwillig om inhoudelijke vragen over de beurt te beantwoorden, weinig servicegericht, als klant voelde je je zeker niet speciaal, eerder het tegenovergestelde. De open en vriendelijke manier waarop je nu tegemoet wordt getreden is echt verbeterd. Over kwaliteit kan ik niet veel zeggen omdat ik geen verstand heb van auto's en ik ervan uitga dat onderhoud op orde is.

• Prijs/Kwaliteit

Wensink Arnhem is een super bedrijf op alle fronten.

Niet alleen ziet het bedrijf er super uit maar de mensen die er werken zijn vakkundig, service gericht en niet alleen bij de verkoop maar ook de receptie, de werkplaats tot aan het magazijn aan toe. Hier komen is altijd een vertrouwd gevoel hebben. En heel mooi dat dit ook op gaat bij de bedrijfsauto's Kortom zijn wij zeer tevreden over Wensink Arnhem Joop Arendsen

• Prijs/Kwaliteit

Zoals je als klant geholpen wilt worden

Niet alleen een geweldige showroom ervaring als ook goed geholpen door de medewerkers..zoals het hoort

• Prijs/Kwaliteit

Das beste oder nichts !!!

zeer klantvriendelijk, ter zake kundig, open oor

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Alles liep op rolletjes, t/m/ de E-fiets

Ondanks de steriele ambiance van de verplaatste (nieuwe) receptie is de behandeling snel en vriendelijk. Over de professionele kwaliteit van de monteurs hoef ik niets te schrijven. Tot slot een glanzend schone wagen. Kortom een tevreden klant

Geen idee

Volgens mij heb ik deze vraag al eens beantwoord. Ik heb de auto als demo gekocht en ben dus niet zelf met de auto in de werkplaats geweest.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

prima.

Omgang met klanten goed,service met toelichting goed en reparatie en aflevering zeer goed.

• Prijs/Kwaliteit

Veel geld voor niets, incapabel.

Er is iets mis met mijn auto. Hij heeft een duidelijk mankement wat een mechanisch geluid voortbrengt. De werkplaats chef hoorde het ook. Het uiteindelijke advies; rij maar maar door tot het echt mis is... Ze konden het niet vinden... Overigens durven ze daar wel 350 eu voor in rekening te brengen.. Op deze rekening stonden ook kosten die zeer waarschijnlijk niet gemaakt zijn. Incapabel, moneydriven, losse interpretatie van werkzaamheden tbv factuur.

Niet blij, overweeg om over te gaan naar andere garage

Groot onderhoud, plus navigatie update (Becket navigatie). prijs 800 euro. Bij ophalen was navigatie module uit auto gehaald, lukte niet om navigatie up te daten. Auto zonder module weer meegenomen. Bleven proberen om module te updaten. Na 5 dgn. telefoon van wensink dat module gecrasht was. Hierdoor bood wensink aan om nieuwe module te bestellen van 600 a 700 euro. Extra kostten voor mij 300 euro. Was hier niet blij mee. Wel hiermee ingestemd, auto moet navigatie hebben. Persoonlijk vind ik dat de extra 300 euro niet voor mij rekenen zouden moeten zijn.!! Module wordt besteld en duurt 4 tot 6 weken. Dus 4 tot 6 weken geen navigatie. Werd wel alternatief aangeboden om Tom Tom navigatie te lenen van Wensink. Dit omdat ik over paar dgn op vakantie ga. Hier ben ik niet op ingegaan. Ik ben teleurgesteld in Wensink omdat zij niet voor de totale koste van een nieuwe module opdraaien maar dat zij mij als klant hiervoor laten betalen. Ik ga juist met mijn auto naar een dealer om verassingen te voorkomen!! Nu wordt de schuld gegeven aan het Becket navigatie systeem. Vind ik vreemd want ik heb al die tijd geen problemen met het systeem gehad. Auto heeft pas 50000km gelopen.

Netjes geholpen

Duidelijke afspraken, weet waar je aan toe bent. Werd op de dag gebeld over uithalen van deukje wat ze ook direct konden uitvoeren!

goed maar niet perfect

Zoals gewoonlijk heb ik me gemeld bij het telefoonnummer voor een afspraak bij een beurt bij Mercedes Arnhem. Mijns inzien was dit een kleine beurt voor de auto van type A nr 36-XN-NK. Ik kon de auto brengen op 8 0kt.j.l. om 13.oo uur Ik vroeg aan de dame van uw bedrijf of ik daar op wachten kon. Ja na een uurtje zal de auto wel klaar zijn Dit klopte niet Toen ik om 14.30 uur vroeg wanneer kan ik met auto vertrekken kreeg ik als antwoord misschien 16.30 of 17.00 uur want er moet nog het een en ander vernieuwd worden. Ik was stom verbaast want mijn vrouw gebruikt deze A-klasse alleen bij boodschappen en vriendenbezoek in de regio. Verder hadden we helemaal klachten de auto reed voortreffelijk . Gelukkig werd ik door een medewerker van Mercedes thuis gebracht omdat ik een afspraak had om 15 uur

Over Wensink Aangenaam