Van begin tot eind een tractatie, enige nadeel is de wachttijd, maar dat begrijp en vergeet je als je dan eindelijk mag instappen!

Prettige en kundige medewerkers

Ondanks dat de huidige situatie wat feestelijkheden wegneemt, heb ik t ophalen van de auto als zeer prettig ervaren. Ook de nazorg scoort een goed.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Grote beloftes worden niet nagekomen

Zouden binnen uur aanwezig zijn duurt het 3 uur

Slecht

Slecht, krijg auto terug met klachten

Vakkundige merkservice

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vervelend dat werkzaamheden maar half zijn gedaan

Ik vind het jammer dat, ondanks dat de afspraak enige weken geleden gemaakt is, dat de onderdelen die voor de terugroepactie nodig zijn er niet waren. Dit betekent dat ik nogmaals terug moet en dat kost onnodig tijd. Beter was geweest de afspraak tijdig af te zeggen en een nieuwe afspraak te plannen. Of het door Corona veroorzaakt is is mij niet duidelijk maar het blijft vervelend. Zeker gezien de mededeling dat de auto zonder het vervangen van de airco vloeistof mogelijk niet door de APK komt. Ik ben beter gewend van wensink.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geen aanvullingen, in een woord Perfect!

Zie boven.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zakelijk correct en persoonlijk vriendelijk

Eigenlijk had ik al besloten bij een andere garage een auto te kopen. Toch nog even bij Mercedes langs. Dankzij de persoonlijke benadering van verkoper F. Evers een proefrit gemaakt en vervolgens overtuigd geraakt dat de Mercedes B de beste keuze was. Zakelijk voorstel klopte, vervolgens knoop doorgehakt. Aflevering geheel volgens afspraak.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prettige ontvangst en afhandeling storingen

nvt

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service! Duidelijke communicatie en auto netjes op tijd weer klaar!

Wensink Top!

Wij zijn in het bezit van het nieuwe model cla. Helaas vol met kinderziekten die ondanks de inzet van Wensink niet onder controle te krijgen zijn.

werd direct geholpen

goede ervaring

Zeer attent, behulpzaam en begripvol

Zeer attent, behulpzaam en begripvol

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Verkopers zeer attent en begripvolle ideeën. Had nog verschillende vragen en ben prima geholpen met duidelijke uitleg. Ik mag ten alle tijden komen voor uitleg!

goed service

Net gemiddeld

In eerste instantie kon ik voor een waarschuwingslampje over motordiagnose niet de auto laten uitlezen. Dat vond ik echt slecht! Ik moest er een afspraak voor maken, te gek voor woorden!!! Iemand die een waarschuwingslamp op zijn dashboard ziet aan gaan wil weten wat er aan de hand is en of hij zonder zorgen verder kan rijden alvorens er naar te laten kijken. Uiteindelijk besloot de chef werkplaats toch naar de waarschuwing te kijken waaruit bleek dat een NOXmetet kapot was die verder gelijk vervangen werd onder garantie. Dat was dan wel weer goed maar de aanvang was echt niet ok!!!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De auto was later kaar dan afgesproken

de service is redelijk ik moest zelf einde van de dag bellen of de auto al klaar was en ik zou ook een overzicht van het gedaande onderhoud krijgen via de mail tot heden heb ik dat nog niet gehad.

• Deskundigheid N.v.t.

Waardeloos

Slechte medewerkers, onvriendelijk en echt waardeloos. Ons auto heeft nog geen half jaar terug een grote beurt gehad. De auto gaf weer een onderhoudsbeurt aan. Opnieuw afspraak gemaakt volgens de medewerker was me auto weer toe aan een grote beurt. Hij had de factuur al klaar liggen. Toen ik hem probeerde uit te leggen dat ik nog geen half jaar een grote beurt heeft gehad. Nee, dat kon niet...naar veel discussie moest ik met hem mee naar zijn hokje achter de balie. Daar moest ik met hem uitzoeken..Opgegeven moment zij hij..ja maar je auto was dan toe aan een kleine beurt. Ik heb het betaald voor de kleine beurt. Maar kan me gewoon niet voorstellen dat mijn auto binnen een half jaar zowel een grote als een kleine beurt moet ondergaan. In dat half jaar hebben wij nog geen 10000km gereden. Ik denk max 8000km. Er is ook geen navigatie update gevoerd. Terwijl ik specifiek om vroeg. Ik ben nu erg klaar mee...Met een woord Arnhem wensink is waardeloos. Dit is ook niet de eerste keer. Wij zijn meerdere malen naar Wensink geweest..met elke keer een grote teleurstelling. Medewerker die mij paar keer heeft geholpen is echt waardeloos, ik kan niet snappen dat er dit soort gasten bij zo een groot bedrijf kunnen en mogen werken. Ze moeten eerst leren hoe ze klant vriendelijk moeten zijn. Dat moet op nummer een staan. Maar blijkbaar werkt dat bij Wensink anders. Zonet gebeld met de Mercedes dealer in Veenendaal. Voor een afspraak omdat ik uiteraard niet tevreden ben over Wensink in Arnhem. Daar heb ik dit ook uitgelegd. Volgens de medewerker in Veenendaal kan en mag dit niet. Dus de medewerker heeft mij tenonrechte dubbele kosten in rekening gebracht. Dit bevestigd weer mijn gevoel over Wensink Arnhem. Echt belachelijk!

top

top

Top.

Contact met de afdeling verkoop, in mijn geval de heer Fons Evers, is prima. Staat altijd voor ons klaar, komt zijn afspraken na en is zeer behulpzaam.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Geweldig service van verkoop t/m aftercare

Goed geholpen door Lars tijdens verkoop t/m levering. Altijd open voor bekijken van opties en helder in communicatie. Activatie van modules top geregeld door Stefan. Voel me altijd welkom op locatie Arnhem met altijd mooie auto en goede service.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prachtige auto met veel features

Wij werden vriendelijk ontvangen, een prima overdracht van de prachtige nieuwe Mercedes A180

prettig

Goede aflevering, prettig contact met de verkoper. Wel jammer dat winterbanden niet direct geregeld zijn voor aflevering. Proactieve communicatie hierover laat wel te wensen over.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Bij het brengen van de auto nog even doorgenomen of er nog gebreken zijn. Wij gaven aan dat we attentiesignaal horen terwijl er niets aan de hand is meestal ook op de zelfde plaats bijvoorbeeld bij de brug van Westervoort. Bij de receptie gaf de persoon aan dat er waarschijnlijk een up date geïnstalleerd moet worden en dit waarschijnlijk onder garantie valt vreemd dat is toch garantie de auto is nog geen twee jaar en daarna valt dit toch ook onder garantie? Dat viel mij wat tegen. Verder prima geholpen rekening valt wat tegen maar ja dat is nu eenmaal zo.

Boven verwachting

Voor het eerst voor een Mercedes gekozen. Al bij de aflevering gaan je ogen er van glinsteren. Rick Bouwman heeft er echt een feestje van gemaakt en de tijd er voor genomen. De eerste 2000 km zijn zoals ik van een Mercedes zou verwachten. Alleen de snelheid aanduiding van de navigatie laat te wensen over, geeft regelmatig niet de juiste snelheid door wat er op dat moment gereden mag worden.

Over Wensink Aangenaam