Goed advies en een keurige aflevering volgens afspraak

Een goed advies gekregen van de verkoper, deze was erg betrokken en had kennis van zaken. Ook de aflevering verliep prima.

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Bandenwissel (winter naar zomer) plakkers niet verwijderd, probleem uitlaatgeronk niet verholpen,

Slordig om de stikkers van nieuwe banden niet te verwijderen. Verder is de gemelde storing (ronkend geluid uitlaatsysteem) niet verholpen. Werd bij aflevering gezegd dat de fabriekssoftware update dat zou verhelpen. Kennelijk geen moeite gedaan dat even te controleren. Betekend nieuwe afspraak. Niet echt fijn voor de klant!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alleen maar goede ervaringen!

Perfect!

Zeer positief!

Goede service, snel tijd voor onderhoud.

Goed geholpen.

Mijn Kuga maakte vanaf 80 km/pu. een irritant bijgeluid. Ben er 2 keer voor teruggeweest en het geluid is nu weg.

geweldige wagen fantastische automaat

geweldige wagen fantastische automaat

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Klacht nog steeds niet verholpen.

Storingsmelding in display (steeksleutel) is nog steeds aanwezig. Tevens is , wederom , na de onderhoudsbeurt de klep van het dashboardkastje er scheef in gemonteerd. Hier baal ik van!

Arnout is geweldig.

Bij elke stap die ik heb gemaakt geeft arnout het gevoel dat alles goed komt en dat is erg prettig. Vandaar de dikke 10

Professionele en prettige ondersteuning van Andre Blom

Inhoudelijk deskundig en met persoonlijke aandacht. Goede uitleg bij de oplevering.

Keurige behandeling.

Erg prettige sfeer en ook de uitleg van bediening is als zeer positief ervaren.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prettig geholpen aan een fijne auto!

We hadden een proefrit aangevraagd voor een Ford Fiesta. Aangegeven dat het om Private Lease zou gaan. De Fiesta bleek voor ons net een maatje te klein. Bij andere merken gaan kijken en uiteindelijk teruggekomen voor een proefrit in de grotere Ford Focus. Dat bleek de ideale auto. Na opnieuw een prettig gesprek met uw medewerker hebben we de knoop doorgehakt. Ook bij het ophalen van de auto werd weer alle tijd voor ons genomen; een heel heldere uitleg over alle 'ins and outs'. En ondertussen rijden we al weer een week in onze superfijne Focus!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Breng hier nooit je auto naar toe !!!

Wensink heeft als slogan het woord : Aangenaam, dit woord mogen ze wat mij betreft vervangen voor de zin; Onze arrogante medewerkers naaien u graag en geven een verminkte auto terug Auto is verminkt terug gekomen, onderdelen zijn niet terug gemonteerd maar op de achterbank neer gegooid. Onder de motorkap zijn onderdelen afgebroken en liggen er los. De motorblok was schoon toen hij naar de dealer ging en was nu ontzettend smerig. Auto achter een container met raam open neer gekwakt terwijl het regent. Toveren met prijzen, van een afgesproken prijs naar extreem hoge tarieven wat vervolgens in 2 minuten tijd weer drastisch naar beneden kon terwijl de onderdelen zelfde bleven. Extra onderdelen verzinnen om de prijs hoger te maken. Verkeerde diagnoses geven doordat er niet schoon is gewerkt en met zorg. Aan een auto werken zonder opdracht te hebben gekregen Factuur die niet klopt, weer andere bedragen, onderdelen die er niet op staan maar wel door gefactureerd worden. Ik heb teveel geld betaald voor een reparatie en een verminkte auto terug gekregen waardoor ik nu niet kan rijden omdat ik niet weet waar die losse onderdelen voor zijn en dat er afgebroken onderdelen onder motorkap bevinden. En dat wetende dat ze dit hebben gedaan bij een ongeneeslijke zieke vrouw die deze auto nodig heeft om naar het ziekenhuis gebracht te worden. Schande!!!!!

Aangenaam, vriendelijk

Aaangenaam en vriendelijk en namen de tijd om de verschillende dingen van de auto uit te legen

• Reden bezoek N.v.t.

Ontevreden met resultaat

Beide problemen (weigeren achterruitverwarming en geen geluid via bluetooth telefoon) zijn niet verholpen. Bovendien heeft de voorgestelde work-around voor het telefoonprobleem niet het gewenste effect. Contactpersoon wel vriendelijk en correct, maar eindresultaat van garagebezoek zwaar onvoldoende.

Klant gerichtheid kan beter

Mijn bedrijfsbus had een storing op vrijdag middag. Ik heb contact proberen te krijgen met de werkplaats van Wensink Ford Apeldoorn rond 15:00 uur maar deze waren niet te pakken te krijgen. Via de centrale is er een terugbel verzoek in gediend, nadat zij ook niemand te pakken kregen, ook niet via de verkoop, maar ben nooit terug gebeld. Ik was rond 16:45 uur bij de garage, heb mijn verhaal gedaan betreft de storing van mijn bus. Ook heb ik gemeld dat ze telefonische niet bereikbaar waren. Antwoord ze waren druk. Ik kreeg netjes gelijk een leen auto mee. Hierin zijn ze zeer netjes. Ik vroeg of mijn bus achter het hek kon komen te staan i.v.m. het gereedschap wat in mijn bus zit en dat zou geregeld worden. Op zondag reed ik langs de garage en zag tot mijn verbazing dat mijn bus nog buiten het hek stond. Volgens de planning die ik vrijdag mee kreeg zou er dinsdag gekeken worden naar mijn bus en zou ik op de hoogte gehouden worden van de status. Op dinsdag eind van de middag heb ik maar eens gebeld wat de status van mijn bus was en dat deze nog steeds buiten het hek stond i.p.v. wat beloofd was achter het hek. Dit gingen ze uit zoeken en kwamen er op terug. Maar wederom hoorde ik niks. Woensdag ben ik langs de garage gereden om materiaal uit de bus te halen wat ik nodig had. Mijn bus stond nog steeds buiten het hek en vroeg hoe dit zat. Oorzaak was dat de de accu helemaal leeg was???? (Hang hem aan de start accu hallo jullie zijn de garage!) Ik kreeg toen te horen dat mijn bus voor vrijdag in de planning stond omdat het heel erg druk was. Op vrijdag eind van de dag had ik nog steeds niks gehoord. Maandag heb ik maar weer eens contact op genomen met de garage en kreeg wederom weer niemand te pakken. Via de centrale is er weer een terug bel actie uitgezet maar ook daar is niks mee gedaan. Dinsdag kreeg ik een SMS dat mijn bus klaar was. Woensdag ochtend mijn bus op gehaald, maar bij het wegrijden bleek dat mijn gordel nog los hing. Kortom er zijn nog wat verbeter puntjes.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Gewoon super!

Het klinkt bijna saai, maar jullie doen het echt super goed, vriendelijke ontvangst, goed en snel....net altijd een beetje meer dan je verwacht...chapeau! Maar dat is ook een van de redenen van jullie groei en positie in de markt!

Hartelijk

We werden hartelijk ontvangen en goed geïnformeerd. Jammer dat bij aflevering de matten niet vastzaten, de navigatie nog niet werkt en de achteruitrijcamera 18 sec moet intialiseren. Maar dit zal bij de eerste beurt worden opgelost, is ook niet zo'n issue, maar de matten vastzetten had volgens mij beter gelijk goed kunnen zijn.

Prima service goed geregeld

Levering nieuwe auto: Netjes en op tijd alles volgens afspraak 04-12-2019 geregeld. Ook zeer attent het bloemetje bij de nieuwe auto

Voldoende

Ik heb zelf contact moeten opnemen over de aflevering van mijn auto en de aflevering was niet op het afgesproken tijdstip.

• Reden bezoek N.v.t.

goede service en communicatie

Na problemen met de elektronische aspecten van mijn Ford Mondeo en mijn negatieve ervaring in Zutphen bij mijn eigen garage weer uitgekomen en alles was weer tip top geregeld. goede service goede communicatie over de reparatie en de verwachte tijd die daarvoor nodig was Goed vervangend vervoer van soortgelijk niveau.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Zoals ook bij de aankoop van de vorige auto’s, is ook deze keer de ervaring fantastisch. Goede service en professioneel en vriendelijk personeel.

ontevreden

voor de derde keer mijn auto met een mankement terug gekregen die er voordien niet was.

startmotor nodeloos vervangen

Nodeloos is de startmotor vervangen, kostte 1100 euro. Wij komen er niet meer!

• Prijs/Kwaliteit

vlotte afhandeling elk jaar weer

afspraak gemaakt netjes gebeld. met resultaat en netjes afgewerkt

Zonder afspraak gekomen om half 5 en toch nog geholpen

Zeer flexibel. Koplamp was kapot en ik kwam om 16.30u bij jullie langs. Ik vind het heel fijn dat jullie dan toch nog even tijd vinden om mij weer verder te helpen

Over Wensink Aangenaam