Goed geholpen

Goed geholpen.

prima snel gergeld

Snelle apk met mooie leenfiets

Goede 1e ervaring

Nette ontvangst, was pas duidelijk welk oh en kosten op locatie, geen inzicht bij tel inplanning afspraak oh.

Goed...zoals altijd...

Keurige vriendelijke ontvangst, goede en snelle uitvoering van werkzaamheden, goed overleg en een schone auto terug..

Super vriendelijk en snel Geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Goed maar het is nu een benzinewagen ipv hybride

Goed , kan nog niet oordelen de auto is nog niet goed

Gapende service

Goed op de hoogte gehouden goed systeem

Goed geholpen

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Zo lang Ford garage Wensink in Apeldoorn is gevestigd, ben ik een zeer tevreden klant. In april 2020 ruilde ik mijn Focus, waarmee ik bijna 13 jaar zonder problemen en met veel plezier heb gereden, in voor een mooie occasion C-Max. Eind mei 2020 ontstond plotseling een kleine maar venijnige beschadiging in de voorruit. Vervolgens bleek dat die beschadiging al eerder was ontstaan en vervolgens gerepareerd was, waardoor het noodzakelijk bleek dat de voorruit moest worden vernieuwd. Ford garage Wensink heeft vervolgens een nieuwe voorruit geplaatst zonder kosten mijnerzijds. Een prachtig voorbeeld van een Uitstekende Aftersale!”

Slecht

Na een kleine 70000 km op de teller de katalysator moeten vernieuwen. Mag verwachten van een jonge auto dat dit onderdeel langer mee hoort te gaan. Zowel dealer als Ford Nederland is niet bereid tot een FATSOENLIJKE coulance te komen. Jammer gemiste kans!

Goede snelle service

Top team.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Aan de balie netjes behandeld. Communicatie over de klus ook prima.

Prima, helemaal helder

Duidelijk verloop van de koop en inruil van onze auto

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Service loopt snel en sterk achteruit.

Heb eea beter ervaren. De vanzelfsprekendheid waarmee zaken gesteld worden is verblovend. Een leenauto.... leenfiets.... maw je kan alleen maar met afspraak langskomen en weten hoelang www zal gaan duren. Bij een storing even langs de garage geeft een probleem of nee wel lang wachten of hopen dat iemand je op kan halen. En anders een lease auto of .... je hebt een probleem

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijke ontvangst en afhandeling van het probleem

Zie hierboven

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Contact CCC was uitstekend, de resultaten van de werkplaats buitengewoon teleurstellend.

Het maken van de afspraak en de klantvriendelijkheid was top. Een van de redenen waarvoor ik de afspraak heb gemaakt en die viel onder de garantiebepalingen, een hinderlijke brom bij het rijden, is niet opgelost. Het probleem manifesteerde zich kennelijk niet. Dat was ook niet het geval toen de chef werkplaats bij het ophalen van de auto een stukje met mij mee reed. Echter bij alle volgende ritten deed zich het probleem opnieuw voor. Ook is er een bandenwissel uitgevoerd. Ik merk dat bij een snelheid van rond de 160 kilometer per uur het bestuur gaat trillen wat m.i duidt op het niet goed uitbalanceren van de wielen.

Snelle en vakkundige service

Kon wachten op de APK, binnen een uur klaar (zonder steekproef), er werd aangegeven dat de remschijven voor APK nog goed waren, maar dat het minimaal was. Konden gelijk vervangen worden en kon gebruik maken van een leenfietsen. Anderhalf uur later was de auto weer klaar.

Werkzaamheden prima.. service minder

Alles is prima verlopen.. maar aangezien ik voor een terugroep actie (dus een fout van Ford) mijn dag planning moest omgooien... verwachtte ik een klein beetje dat de auto even door de wasstraat werd gehaald. Verder niks te zeuren.

Uitstekende service

Afgelopen week mijn auto gebracht voor een bandenwissel en een software update. De geschatte tijd was 2 uur voor dit alles, het was binnen de tijd klaar en in de lounge kon ik in die tijd mijn werk doen en was ik voorzien van koffie en thee. Prima geregeld!

Als altijd TOP

Zie hier boven...

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Arrogant tot op het bot.

Arrogant gladde verkopers die het allemaal denken te weten. Tevens niet flexibel zijn of welwillend. Werken overduidelijk deels op basis van provisie aangezien zij enorm af wilden schrijven op mijn inruilwagen, maar wel topprijzen vragen voor hun occasions. Voor ons gen Wensink meer na jarenlang klant te zijn geweest.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ik ben goed geholpen met mijn probleem en het is deskundig opgelost.

goed en correct

volgens afspraak, snel en correct geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed advies en een keurige aflevering volgens afspraak

Een goed advies gekregen van de verkoper, deze was erg betrokken en had kennis van zaken. Ook de aflevering verliep prima.

• Service N.v.t.

Over Wensink Aangenaam