Zoals ook bij de aankoop van de vorige auto’s, is ook deze keer de ervaring fantastisch. Goede service en professioneel en vriendelijk personeel.

ontevreden

voor de derde keer mijn auto met een mankement terug gekregen die er voordien niet was.

startmotor nodeloos vervangen

Nodeloos is de startmotor vervangen, kostte 1100 euro. Wij komen er niet meer!

• Prijs/Kwaliteit

vlotte afhandeling elk jaar weer

afspraak gemaakt netjes gebeld. met resultaat en netjes afgewerkt

Zonder afspraak gekomen om half 5 en toch nog geholpen

Zeer flexibel. Koplamp was kapot en ik kwam om 16.30u bij jullie langs. Ik vind het heel fijn dat jullie dan toch nog even tijd vinden om mij weer verder te helpen

prima geholpen voor een (winter)bandenwissel

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Uitstekende service

Word altijd prettig geholpen. En als er extra kosten zijn, dan wordt er gebeld of gemaild.

• Prijs/Kwaliteit

Duurde erg lang bij wat ik gewend was

Betrof omwisseling van zomer naar winterbanden. Dit duurde al met al 1.15 uur, werd tussentijd niet op de hoogte gehouden hoelang dit ging duren. Moest er zelf naar vragen. Voorheen ervaring met Euromaster en Kwikfit. Hier was de omwisseltijd ongeveer 0.45 uur.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

De sterren spreken voor zich!!

Zie hierboven!!

Goede en snelle service

Goed en snel geholpen.

Winterbandenwissel

Perfect geregeld

We zijn buitengewoon tevreden over de service van Wensink. Onze auto werd ‘s morgens vroeg opgehaald en ‘s avonds mét winterbanden én een onderhoudsbeurt weer keurig schoon voor de deur afgeleverd. Dank, ook na 50 jaar Ford rijden, bestaat er nog steeds een goede service!

Keurig en vriendelijk geholpen

Goed geïnformeerd en een telefoontje gekregen dat de wagen weer klaar stond.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Netjes en zoals het hoort!

Alles goed. Echter auto stond niet afgetankt klaar wat wel had gemoeten volgens de werkplaatschef. Ook het bandenzwart ontbrak nog gaf hij aan.

• Prijs/Kwaliteit

de service/uit te voeren opdrachten worden gedaan naar mijn volle tevredenheid

in de 10 jaar dat ik klant ben , ben ik tevreden geweest t.a.v service , deskundigheid en loyaliteit.

• Prijs/Kwaliteit

Koop, aflevering en contact met verkoper uitstekend!

Verbazingwekkend blijft dat een garage, ook Wensink, twee volle weken nodig heeft om een auto, die binnen het bedrijf aanwezig is, af te leveren. Waarom wachten met het geven van een beurt, poetsen en bestellen kentekenplaten totdat de verkoop gesloten is? Blijft voor mij als koper een raadsel.

• Prijs/Kwaliteit

Klantvriendelijk, behulpzaam en zeer attent een gewassen auto.

Goede service, no nonsens

Zoals ik gewend ben is de bandenwissel netjes verlopen, was de 1e wissel bij de nieuwe auto, winterbanden waren nog niet in opslag, maar wel bij aanschaf nieuwe auto besteld. Keurig 1 dag van tevoren gebeld en het zou geregeld worden. Tip: Schaf eens meer elektrische fietsen aan, als alternatief vervoer. Dit zou ik graag als verbeterpunt willen aandragen.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service, snelle reactie op gestelde vragen. Minpunt is dat niet de gevraagde kentekenplaten zijn geleverd.

• Service N.v.t.

Zeer goede service

Ben super snel geholpen en was weer vlot onderweg top

Kan beter

Onze leaseauto werd niet in (maar ruim buiten) de afgesproken tijdvak geleverd.

• Prijs/Kwaliteit

Op alle fronten een prettige ervaring.

Fantastisch

Ik had een lekke band terwijl de werkplaats bij Ford ook omhoog zat met 2 zieken. Ik kon niet direct geholpen worden terwijl ik belangrijke gesprekken op het werk had. Ik ben toen door een chauffeur naar mijn werk gebracht en zij hebben hun best gedaan de auto op tijd te maken. Vervolgens weer opgehaald door een zeer vriendelijke chauffeur. Een 10 voor de service.

het wordt steeds beter

in begin moeilijk doen voor ondernemers die afhankelijk zijn van hun vervoer voor brood winning echter steeds beter zijn ze hierin te pas zoals leen auto al eerder klaar zetten sneller reageren en meedenken nu ook in het weekend nog volwaardige monteurs inzetten zodat daar werk verricht kan worden zou super wezen

Over Wensink Aangenaam