Op elk gebied uitstekend, inschatting van de tijdsduur van de onderhoudsbeurt zou mooi zijn.

• Prijs/Kwaliteit

Geweldige service vanaf het mom afspraak maken, uitvoeren en weer afronden van de onderhoudsopdracht

Geweldige service End to End (E2E) vanaf het maken van een service afspraak, het daadwerkelijk uitvoeren en weer afronden van de onderhoudsopdracht.

Alles in één keer goed.

Alleen nog geen rekening gehad

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Uitstekend en bijzonder tevreden over de uitvoering van het onderhoud

Afspraken van te voren gemaakt ook over extra punten zoals banden. Deze zijn keurig gepland en uitgevoerd.

Fijne garage

Fijne garage, goede ontvangst en deskundige mensen die op de juiste plaats zitten en werken.

• Prijs/Kwaliteit

As always, perfect service.

AS always, perfect service. It is always nice to visit with Willem.

Service met 5 sterren

Top dat de auto netjes wordt opgehaald en teruggebracht door een representatieve chauffeur. Top dat de auto gewassen wordt. Kortom ik wordt volledig ontzorgd!

een goed georganiseerd bedrijf

Vakmanschap, is Meesterschap!

Een jaar geleden mijn B200 (occasion) in Veghel gekocht via verkoper Jeroen Noort. Goed en eerlijk advies, niks mis mee. Met Willem-Jan ten Tije een man die zijn vak verstaat... heb ik meerdere malen te doen gehad voor wat kleinigheidjes en dat is een man naar mijn hart. Geen flauwekul, maar oplossen en daar hou ik van. Gewoon een goed bedrijf, nog geen moment spijt van gehad.

super

de auto kan opgehaald worden door een vriendelijke man, wanneer ik dat wil. De tel. afspraak is altijd vriendelijk en correct.

Top Autos

Top Team bin immer gerne da

Klantgerichte en vakkundige service

Ook deze keer is mijn auto weer vakkundig onderhouden bij ASV. Zowel bij het maken van de afspraak als bij aankomst bij de garage kreeg ik inzicht in de werkzaamheden, die verricht gaan worden. Verder is het plezierig dat je tijdens de onderhoudsbeurt een plek heb waar je kunt wachten, telewerken, en ook nog regelmatig wordt voorzien van een kopje koffie of thee.

• Prijs/Kwaliteit

correct, snel en afspraken nagekomen.

gewoon goed

Zoals hierboven staat: uitstekend

Vakundig en uitstekend

Alles naar wens

Alles naar wens

onderhoud volgens plan uitgevoerd

auto gebracht en volgens afspraak later weer opgehaald, onderhoud is uitgevoerd, netjes schoongemaakt, prima

• Prijs/Kwaliteit

Alles liep op rolletjes. Vanaf het moment van het maken van de afspraak, het onderhoud en (na het wassen van de auto) het afleveren. Erg klantvriendelijk. Het was ook erg prettig om vooraf een correcte offerte voor het onderhoud te ontvangen.

• Prijs/Kwaliteit

Service is prima, je wordt snel en vriendelijk geholpen. Medewerkers zijn erg behulpzaam. Auto is altijd netjes gewassen en van binnen gestofzuigd bij ophalen :)

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Professionele hulp en sneller klaar dan verwacht

Beter en sneller dan verwacht

Super service!

Vorige week 2 auto's bij ASV Veghel gebracht: Mijn A klasse voor onderhoud A. Natuurlijk niet een heel bijzondere beurt, maar werd heel netjes geholpen. Auto was snel klaar en bovendien ook nog eens gewassen. Een dag later de SLK van mijn man voor APK keuring en een beurt. We hadden al aangegeven dat de ventilators niet meer goed werkten. Dat bleken (na snelle analyse) de kachelmotor en weerstand te zijn. We werden heel netjes op de hoogte gehouden en vooraf werden alle kosten met ons overlegd. Zelfs hebben ze de oorzaak van het kapot gaan van de kachelmotor achterhaald en opgelost. De auto was wel een dag later klaar, maar dat kwam omdat ze de kachelmotor moesten bestellen. Uiteindelijk een duur geintje, maar daar kan ASV ook niets aan doen. Dat heb je nou eenmaal met een oudere auto.

• Prijs/Kwaliteit

Netjes behandeld zoals het bij ieder auto merk/garage zou moeten zijn aleen jammer dat het merk Mercedes in de F1 z'n slechte verliezer is dus mijn AMG wordt verkocht want wil niet meer met het merk verbonden zijn

Super service!

Het contact is altijd heel prettig, professioneel en zeer bekwaam. Echte “ster” service. Ga zo door!

Auto was op tijd klaar.

De afspraken zijn nagekomen. En ik ben van de kosten tijdens de reparatie, telefonische op de hoogte gehouden.