Deskundig en klantvriendelijk

Ik ben geen vaste klant maar toch krijg ik dezelfde behandeling. Goede service bij een terugroepactie. Een gewassen en gezogen auto stond er klaar toen ik deze weer kwam ophalen. Top!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Gastvrije ontvangst en werd professioneel geholpen.

Goed geluisterd tijdens maken afspraak en de wensen die ik had. Alles keurig nagekomen. Wachten was geen straf, koffie en krantje voorhanden en rondgekeken in een mooie "snoepwinkel". Vriendelijke medewerkers.

Gewoon oké

Niks speciaals gewoon goed

• Prijs/Kwaliteit

altijd fijn en gestroomlijnd onderhoud

Altijd gewoon fijn om je auto af te geven voor onderhoud. Je spreekt altijd met de zelfde persoon en alles voelt gecontroleerd aan. Als kers op de taart komt je auto ook nog eens gewassen terug. Wat wil je nog meer?

Alles klopt!

Ben heel tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer klantgericht, vriendelijk en komen afspraken na!

goede service

service en communicatie voor onderhoud is prima geregeld.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke contact, meegedacht om zaken op te lossen en overleg vooraf aan de repetitie.

• Prijs/Kwaliteit

Het voelt gewoon goed en vertrouwd om auto hier in onderhoud te hebben .

Heel aardig en deskundig personeel en er wordt regelmatig met mij overlegt over de (eventueel) benodigde onderhoudszaken voor een akkoord . Mijn broer had zijn vorige auto elders in onderhoud waar ze zonder zijn toestemming ooit het raster waar het achterkentekenplaat in zit hadden gewijzigd , hij was hier zeker niet erg blij mee! Ik vertelde hem dat hij dit bij jullie zo niet zou mee maken .En inderdaad bij zijn eerste service bezoek bij jullie werd hem netjes gevraagd of het raster met het ASV logo geplaatst mocht worden wat hij heel attent vond. Zo zie je maar , het zijn buiten jullie deskundigheid natuurlijk ook vaak de kleine dingetjes die het onderscheid maken !

Geen commentaar

Geen commentaar

Prima/perfect

Prima/perfect

Goed !

Altijd tevreden

Uitstekend service

Een zeer aangemane ervaring. Een voorbeeld voor anderen...

• Prijs/Kwaliteit

Prima ontvangst, personeel zeer voorkomend. Ook telefonisch snel en behulpzaam.

Het is altijd prima in orde.

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak, lekker koffie en netjes ontvangen

Jaarlijkse onderhoud

Onze mercedes heeft Mercedes-Benz Assyst B | onderhoudsbeurt gehad en hij rijd weer lekker:).

Top service ! Dank

Top service!

• Deskundigheid N.v.t.

Deels tevreden

Prima te woord gestaan door uw collega. Keurig de kosten doorgenomen en deze waren dus van te voren bekend. Helaas is net datgene waar we blij om waren dat hij naar de garage ging niet gemaakt. Het piepen van de remmen.

• Prijs/Kwaliteit

Prettige service, warm welkom en een uitstekende ervaring.

Ik vind het altijd prettig om mijn auto voor onderhoud te brengen naar ASV Veghel. Het contact is warm en het wordt geregeld. Meer hoef ik niet te zeggen. Hulde aan het team!

Alles volgens afspraak gegaan

Alles volgens afspraak gegaan keurig 1 of 2 kopjes koffie aangeboden gekregen en op tijd klaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

Snelle service, zeer vriendelijke medewerkers

Snelle en betrouwbare service. Medewerkers zijn erg vriendelijk, ontvangst is top. Alleen daarom al fan van MB.

Zeer prettig!

Alles conform afspraak afgehandeld, auto was zelfs eerder klaar dan verwacht.

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben altijd zeer tevreden over de service bij ASV Veghel. Vriendelijk personeel, denken altijd mee en terwijl je wacht komt er regelmatig iemand langs om te vragen of je koffie wil.

Perfect.

Hartelijk ontvangen,prima service . Auto weer brandschoon, wat wil je nog meer.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Jij en je auto zijn belangrijk

Zeer prettig verwelkomt, goed geholpen en alles conform afspraak. Een klein minpuntje was dat het spul om de airco schoon te maken en vervrissen niet meer op voorraad was en niet uitgevoerd kon worden. Volgende beurt gewoon weer lekker bij ASV Veghel.