Uitstekende service!

Ik heb de servicebeurt op 3 oktober 2019 als prima ervaren. Ook een probleem met de navigatie werd nadien uitstekend opgelost op 7 oktober 2019.

• Prijs/Kwaliteit

Adequaat en naar volle tevredenheid snel geholpen

Super vriendelijke telefoniste die het eerste contact heeft, verder geholpen door zeer deskundige aan de front desk. Gedurende het onderhoud wordt je geïnformeerd wat men tijdens het onderhoud tegen komt wat van invloed zou kunnen zijn op de vooraf opgegeven prijs. Bij het ophalen staat de auto er netjes gewassen bij.

Fijn gevoel weer

Auto is opgehaald en terug gebracht door vriendelijk personeel, alles netjes gemaakt en schoon weer terug.!!

Prima service!

Uitstekende service bij ASV .

Gewoon een fijne garage.

Goed ontvangen en van koffie voorzien. Beurt naar tevredenheid uitgevoerd.

vlotte en correcte service

De servicebeurt van mijn auto is goed uitgevoerd fijn dat je telefonisch op de hoogte gehouden wordt van de uit te voeren werkzaamheden.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en duidelijke communicatie.

Duidelijk communicatie: -eerst wordt de auto uitgelezen en visueel nagekeken, waarna ik netjes, -een opsomming ontvang van de punten die opgeleverd/ gerepareerd moeten worden. Onderwijl wordt er voor voldoende koffie gezorgd (terwijl ik op de wifi aan het werk ben al wachtend aan de koffietafel in de showroom). Top!

Service is top

Communicatie is goed en alles is gegaan en uitgevoerd volgens afspraak

erg fijne en deskundige hulp

erg fijne en deskundige hulp

Top service!

Welkom ontvangst, heerlijke koffie, snelle service, auto schoner en netter weer mee gekregen dan ingeleverd. Zoals altijd weer top gedaan.

Klant staat centraal.

Alles verricht conform afspraak en op tijd. Vriendelijkheid en klantgerichtheid staat centraal. Leuk team👍

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Tja, wat moet ik nog zeggen na meer dan 30 jaar klant te zijn van ASV! Klantvriendelijkheid is in ASV gebeiteld.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Alles prima voor elkaar

Prettig contact met de medewerkers. Gastvrij en kundig

• Prijs/Kwaliteit

Ik ben goed ontvangen , en werd ook goed voor mij gezorgd,met koffie en thee . Het is een prettige sfeer om in te wachten , want mijn auto kreeg namelijk een beurt.

Prima service zoals gewoonlijk

Prima service zoals gewoonlijk

Afspraak en uitvoering waren 100% in orde

Afspraak ging prima, ophalen en wegbrengen ging soepel. Werd goed op de hoogte gehouden over extra zaken die moesten gebeuren. Prijs telling was duidelijk en volgens afspraak. Auto liep weer als nieuw.

• Prijs/Kwaliteit

Snel, accuraat en deskundig!

Met lekkere koffie en persoonlijke aandacht. Fijn dat klanten bij hun voornaam genoemd worden als ze binnenlopen. Wij zijn geen nummertje.

• Prijs/Kwaliteit

Niet geholpen bij afhandelen schade

Ondanks dat ik bij Mercedes verzekerd ben blijft men moeilijk doen over de huurauto. Dit is het enige dat ik te horen krijg. Kosten huurauto... Ik ben vanwege mijn werklocaties niet heel flexibel in het halen en brengen van de auto, probeer toch mee te denken. Omdat mijn auto daar niet in onderhoud is, denken ze bij ASV niet mee. Een van de receptionisten wist niet dat een huurauto gelijkwaardig standaard is bij Mercedes Benz verzekeringen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prima service en zeer goed geholpen

Alles volgens afspraak in orde gemaakt en auto weer op de afgesproken tijd beschikbaar.

Klanttevredenheid voorop!

Wordt altijd teruggbeld Wordt serieus omgegaan met klachten/opmerkingen Vriendelijkheid Mocht onderhoud langer duren dan gepland ontvang je regelmatig een update Goede koffie Goede Wifi ...

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Onderhoud is goed uitgevoerd met service er omheen!

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke ontvangst en goede service.

Telefonisch een afspraak gemaakt. Voor elk probleem een oplossing. Extra kosten worden overlegd wat ermee te doen. Auto stond schoon en gewassen klaar.

• Prijs/Kwaliteit

Overtrof mijn verwachting, zeker omdat het de 1e beurt was.

Ben zeer vriendelijk ontvangen en uitgebreid te woord gestaan wat er allemaal te gebeuren stond. Gedurende de apk keuring en grote beurt nog telefonisch contact gehad om een kleinigheidje direct te herstellen. Heb netjes een leenfiets meegekregen en keurig gebeld toen mijn auto gewassen weer opgehaald kon worden. Dit was een aangename verrassing.

Prima!

Vlotte afhandeling en goede service