Hele goede service

Nette en hele vriendelijke vestiging. Alles wordt perfect uitgelegd wat er gedaan wordt, met een lekker bakkie koffie. Als auto klaar is, wordt je netjes gebeld dat hij klaar is. En als je de auto ophaalt, dan wordt er verteld wat ze gedaan hebben. Dikke plus

Niet klantgericht / mee denkend

Eerlijk gezegd bij alle contacten en verzoeken tot.nu toe de verwachting niet waar gemaakt. Misschien verwacht ik te veel of sluit mijn verwachtingspatroon van Mercedes niet aan bij werkelijkheid/ niet realistisch. Ik ga dus volgende keer elders dan heb ik een vergelijk. Voel mij vanaf begin daar niet een gewaardeerde klant

• Prijs/Kwaliteit

Beste Edwin, Vervelend om te horen dat wij uw verwachting niet waar hebben kunnen maken. Wij streven ernaar om iedere klant een unieke ervaring te bieden en hopen desondanks u mindere ervaring, u in de toekomst te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, ASV

Alles netjes opgelost en mooi schoon afgeleverd

Helemaal top

Geweldige service

Om op de dag dat ik de bandenwissel heb afgesproken een telefoontje te krijgen van Henk met de vraag zullen we meteen maar de app doen : Top.

• Prijs/Kwaliteit

Perfecte behandeling, geen opmerkingen.

• Prijs/Kwaliteit

Gastvrije service en lekkere koffie

Ik voel me altijd behandeld alsof ik een directeur ben.Alles van tevoren netjes uitgelegd en wat de kosten zijn.En altijd mijn auto gewassen,wat een service, alleen daarvoor wil je Mercedes blijven rijden.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn ML gebracht voor groot onderhoud alles super netjes geregeld en bij twijfels word je netjes gebeld ....super tevreden en zeker belangrijk is dat ik netjes ontvangen door alle balie medewerkers Gr Arjan Bosch

in een woord goed

TOP!

Nooit gezeur, altijd perfecte service. Klant is hier nog koning. De auto komt er altijd als nieuw weer vandaan.

Alles in orde

vakkundige mensen

Goede en prettige service

super!

Mijn auto wordt op de afgesproken tijd op gehaald .En in de namiddag weer door dezelfde vriendelijke man thuis gebracht. De auto heeft zijn beurt gehad en is ook nog helemaal schoon gemaakt! Dankjewel!!!

Alles prima geregeld.

Keurig te woord gestaan. Goed behandeld. Zeer tevreden.

heel goed geregeld

keurig volgens afspraak en op tijd alles klaar

• Prijs/Kwaliteit

Prima te woord gestaan en uitstekend geholpen

Als eerste ervaring met mijn nieuwe lease auto ben ik echt heel correct behandeld ondanks het feit dat de auto door een ander bedrijf is geleverd via de lease mij.

Ontzettend klantvriendelijk

De manier waarop mijn auto problemen werden verholpen was snel en goed. Vooral het contact met de heer Henk Mulder was erg plezierig.

zoals verwacht en gewend

Zoals verwacht en gewend

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Gewoon goed, helemaal niks op aan te merken, ga zo door!

Naast het geplande onderhoud ook de auto netjes gewassen en uitgezogen. Fijne extra service

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Service en klantvriendelijkheid met een ster!

Eerste A-servicebeurt voor mijn EQA. Door de receptie werd keurig gemeld dat er een software update beschikbaar was die 2,5 uur doorlooptijd in beslag zou nemen en werd gevraagd of ik daarop wilde wachten. Na 2,5 uur stond de auto keurig gewassen en matten gereinigd weer klaar. Top! Tijdens de wachttijd eigen werkzaamheden kunnen doen in de showroom. Goede Wifi en goede koffie aanwezig. Wel een hele frisse showroom (brrr..., ook bij Mercedes moet de thermostaat een standje lager als gevolg van de hoge energiekosten :-) )

Prima snelle service.

Auto gaf op de boordcomputer enkele foutmeldingen. Contact gezocht met ASV, en kon snel langskomen voor een diagnose. Probleem snel gevonden en keurig opgelost! Auto is ook meteen netjes gewassen….. Prima service !

Goed. Super tevreden

Goed. Super tevreden

Weer een nieuwe auto

Ondanks de eigenaar te zijn van de kleinste Mercedes word ik altijd behandeld met veel respect alsof ik de duurste Mercedes heb.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

Bij ASV is de klant nog steeds “koning”.

Alle medewerkers van ASV zorgen voor een blij gezicht en bij de klant voor een goed gevoel.

Uitstekend!

Een hartelijk welkom bij het brengen van de auto, en alles in de puntjes voorbereid, zoals de leen auto. En het doorgeven telefonisch dat de auto weer klaarstond , en de uitleg wat er tijdens het onderhoud gedaan is.

Fijn geholpen

Goede service en vriendelijk