Frot

Sinds de laatste keer dat mijn auto bij ASV is geweest werkt de software zeer slecht. 1. Via de stuur bediening een oproep doen lukt niet. Hij zegt dan telkens dat hij geen verbinding kan maken en stopt dan!! 2. De interval regensensor blijft de ruitenwisser maar aansturen ook al is de raam droog!! 3. Wanneer ik met de navigatie van de auto rijdt, rijdt ik altijd een langer afstand dan met carplay. U zou mij carplay als service voor niets moeten geven omdat hetgeen ik bij de auto gekocht hebt niet naar behoren functioneert. Ik heb dit al vanaf het begin dat ik de auto in mijn bezit heb bij u aangegeven. Nu na ruim twee jaar is het nog steeds zwaar klote. 4. Ik begrijp niet waarom u mij een factuur van €10,= stuurt voor enkele liter brandstof. Uw garage is slechts een paar kilometer van mijn werkplek en met de brandstof die erin zat had u nog wel vijf keer heen en weer kunnen rijden. Declareer het dan rechtstreeks bij Alphabet. 5. Ik begrijp niet waarom een productiefout aan de auto (reparatie linkerwielkast) van schade afgewikkeld moet worden terwijl dit een tekortkoming aan de auto is. Dit geeft een scheef beeld. Al met al zult u wel aanvoelen dat ik geen blije Mercedes-rijder ben. Ik ga dit bij de eerst volgende enquete van Mercedes ook bij hen melden dat ik behoorlijk teleurgesteld ben en dat ik meer waar voor mijn geld had verwacht. M.vr.gr. P. van Deursen

• Prijs/Kwaliteit

Beste meneer van Deursen, Wij hebben u inmiddels telefonisch gesproken en aangegeven dat wij uw beoordeling in behandeling hebben genomen. Wij zullen u binnenkort zoals afgesproken informeren. Met vriendelijke groet Werkplaatsreceptie ASV Veghel

Fijn dat een chauffeur of werknemer auto ophaalt en weer terug brengt. Auto wordt netjes afgeleverd

Mijn ervaring is prima.

Ik ben zeer tevreden met de service van de auto en de vriendelijke manier waarop je benaderd wordt als klant .

Goede afhandeling en service

Service prima

Ik was uitgegaan van een wachttijd van 3 uur, maar dat werd bijna 4 uur. Een gratis lesauto zou ik een groot pluspunt v8nden.

Goede snelle service

Snel en goed geholpen

Klasse geholpen!!

Goed geholpen en auto gewassen weer terug gekregen!

• Prijs/Kwaliteit

Omdat ik tijdelijk niet achter het stuur kon, werd de auto netjes gehaald en weer terug gebracht toen hij klaar was.

fantastische service

heerlijk weer een bijna nieuwe auto thuis

Onderhoud

prima geregeld

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Zoals het hoort!

prima , snel

nette behandeling, direct geholpen. Omdat er ruimte was in de werkplaats de geplande beurt eerder uitgevoerd. Paste wel in mijn agenda. Gratis leenwagen gehad

Alles goed geregeld,

Afspraak kunnen maken in goed overleg Geen lange wachttijd. Goed overleg bij te vervangen onderdelen, Auto netjes gewassen en schoongemaakt.

• Prijs/Kwaliteit

Onderhoud en wisselen banden conform afspraak gedaan

Nvt

Zeer goede ervaring

Goede service. Onderdeel was niet voorradig en mij werd direct een ander auto aangeboden.

• Prijs/Kwaliteit

perfect, vriendelijk en alles conform afspraak bij brengen

Zeer duidelijke uitleg door service balie inzake handelingen en benodigde extra's

• Prijs/Kwaliteit

Een zeer goed en klantvriendelijk bedrijf.

uitstekend

Zeer klantvriendelijk ! Deze keer werd ik verrast ! De nieuwe winterbanden hadden niet de juiste bar. Moest er nog mee naar het benzine station....

Correct en deskundig

Uitmuntend

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Service en kwaliteit zoals het hoort bij een "ster"merk

Alles prima alleen het volgende. In 2015 moeten constateren dat de controle van de accu blijkbaar niet in het onderhoudsprogramma zit. Accu was toen tijdens een tussentijdse parkeerstop opeens leeg : wegenwacht constateerde dat de originele accu uit fabricage 2007 nog in de auto zat. Over kwaliteit dus niet te klagen ! Bij de recente onderhoudsbeurt heb ik als klacht aangegeven dat de versnelling moeilijk schakelde. Net of hij een drupje olie/likje vet nodig had. In de onderhoudshistorie van mijn B 170 was niet zo snel te achterhalen wanneer de olie in de versnellingsbak voor het laatst vervangen was !! Misschien ook de originele olie vanaf het moment van fabricage ? In ieder geval over kwaliteit wederom niets te klagen. Misschien tijdens de onderhoudsbeurten hier meer attent op zijn. Voor de rest chapeau van een zeer tevreden B170 rijder.

We zijn super tevreden!!

p

Zeer klantvriendelijk

Prima service!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Ik ben zeer tevreden over de service Ook de auto ophalen en weer thuis brengen is geweldig