Verwachtingen weer overtroffen

Ik wil ASV Service Eindhoven, m.n. Freek, in deze bijzondere dagen heel hartelijk bedanken voor hetgeen hij voor mij gedaan heeft. Kreeg een week geleden een foutmelding op mijn dashboard omtrent verlichting, ging echter ook weer weg na herstarten auto. Echter deze week wederom de melding, toch maar naar ASV gegaan en Freek de sleutel gegeven om analyse te maken. Helaas bleek het euvel groter dan gedacht of stuureenheid of koplamp unit zelf. Daarvoor moest hij de auto wel even in de werkplaats houden, geen probleem normaliter zou ik dan een fiets meegenomen hebben. Maar ja door alle Corona ellende ben ik babysitter voor mijn demente moeder, en die had het al heel zwaar met het wachten in de showroom, dus gevraagd of Freek iets kon regelen. Dat heeft hij perfect gedaan en mooie C klasse voor de deur klaargezet. Moeders blij ik blij en TOP van Freek!! Zo kan het dus ook, het gaat niet altijd om de beste prijs maar ook om hoe je met je relaties omgaat!!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

In 1 woord top. Verdienen een 10.9 op zijn minst!

Al heel veel jaren lang vaste klant en dat zal ook wel altijd zo blijven. Nergens anders zo'n fijn gevoel bij een autodelaer gehad. Knap hoor. De werkvreugde straalt gewoonweg van iedere ASV medewerk(st)er af. Voelt als thuis komen. Ook allemaal blij.

Super vriendelijke service

Onlangs een auto geleased bij ASV ik ben van de krabbel onder het contract tot de aflevering van de auto uiterst vriendelijk te woord gestaan en was ook erg blij met de positieve en vrolijke en authentieke houding die verkoper Ruud met zich mee nam! Toen er ook nog ineens een bosje bloemen op de stoep stond om me veel plezier te wensen met mijn nieuwe auto was de ervaring compleet! Precies hoe ik behandeld wil worden als ik een grote aankoop doe.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zeer arrogant en slechte service

Showroom zeer mooi Merk zeer mooi Communicatie zeer arrogant Deskundigheid zeer twijfelachtig

• Prijs/Kwaliteit

Beste heer vd Kerkhof, We vinden het vervelend dat u zo’n slecht gevoel heeft over onze service. Hierover hebben we elkaar inmiddels gesproken. Met vriendelijke groet, ASV Mercedes-Benz

Snelle servicebeurt

• Prijs/Kwaliteit

Fijn ontvangst tevreden met aankoop

Fijn gesprek gehad, ben blij met aankoop. Perfecte aflevering alles gedaan wat gevraagd was. Na aankoop nog opvolging over tevredenheid. Van receptie tot verkoop erg goed.

uitstekende service

keurig te woord gestaan faciliteiten om te kunnen werken alles volgens afspraak in orde gebracht

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

het afgesprokene door communicatiefouten intern niet na kunnen komen

Voor een beurt een afspraak gemaakt. Tussentijds een klacht gemeld over de aut. transmissie. Dit werd ook op afstand uitgelezen en erkend. Dit zou op hetzelfde moment van de beurt opgelost worden aldus de meneer aan de telefoon. Op het "moment surpreme" was er geen diagnosemonteur beschikbaar en kon deze check naar de aut. transmissie en de update niet plaatsvinden. Er tussendoor duwen van de auto ging niet. Later heeft men alsnog de update kunnen draaien en is het allemaal goed gekomen. Waar gewerkt wordt maakt men fouten en communiceren is het moeilijkste wat er is, ook met klanten :-) Verder merk ik in het algemeen het navolgende op. Wanneer ik met de auto langskom met een klacht, kan er geen monteur vrijgemaakt worden om even naar de auto te kijken. Daar moest ik weer een aparte afspraak voor maken. Lijkt mij niet "des Mercedes". Service staat hoog in het vaandel bij MB maar in de praktijk blijkt het een beetje tegen te vallen. Wat je bij andere merken wel hebt, zoals "rij maar even binnen dan lezen we het uit" dat is er blijkbaar niet en dat vind ik m.i. een tekortkoming in de service.

Goede en snelle services

A-beurst snel en goed uitgevoerd en auto gepoetst. Vriendelijke ontvangsten mogelijkheid in de showroom te werken. kosten vallen zoals altijd weer tegen.

Tevreden over servicebeurt

Servicebalie is goed toegankelijk en er kunnen op voorhand prima afspraken worden gemaakt zoals bijvoorbeeld vervangend vervoer.

• Prijs/Kwaliteit

Na de beurt is gebleken dat de MB-me adapter opnieuw moest worden geïnstalleerd. Misschien is ie eruit geweest. Wellicht is een check op het eind een verbeter optie.

Uitmuntend

Top service, super vervangende auto.

• Prijs/Kwaliteit

het was weer helemaal top!

zeer tevreden! Ik rij inmiddels helemaal uit Heusden naar Eindhoven voor jullie service en kwaliteit.

Volledig naar wens!

Alles is keurig verlopen zoals vooraf was gecommuniceerd.

Ik ben zeer tevreden

De onderhoudswerkzaamheden aan mijn auto zijn naar volle tevredenheid zijn uitgevoerd.

Geen zorgen met ASV

Prima ervaring, alles mooi in orde en bij het ophalen van de auto was deze ook nog eens keurig gewassen.

Alles voor een glimlach

Vandaag weer een hele mooie Mercedes in ontvangst mogen nemen. Ik kan goed overweg met Jeroen van Noort, koopproces gaat altijd voorspoedig. Kwam hem laatst eigenlijk alleen even de beste wensen overbrengen, maar ja dan staat daar weer een hele mooie estate. Echt iets anders dan de coupe die ik reed, maar goed, geniet van het leven het is zo kort en als het financieel kan doen! PS; Nu nog de fotografie met de Belgen regelen.

All fine

The car after service is noticeably quieter. I wonder what was regulated to make it quieter. It would be great to have the summary report of what was performed in my car during the maintenance.

• Prijs/Kwaliteit

Heerlijk bedrijf, met een goede snelle service

Altijd vriendelijk en correct personeel. Goede informatie voorziening en snelle service.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goede service en zeer vriendelijk

Ik ben bijzonder goed geholpen door Jeroen van Noort, goede communicatie en ook deskundigheid, daarbij ook heel vriendelijk. Al met al zeer tevreden en natuurlijk ook over mijn nieuwe auto.

Voldoet aan alle eisen.

Zie bovenstaande.

Uitstekende service

Na groot onderhoud auto prachtig opgeleverd

Te duur

Veel te duur voor een kleine onderhoudsbeurt !!

Mega Deskundig Klantvriendelijk Top Bedrijf

Zeer welkome ontvangst door twee prachtige receptionistes die je meteen vragen of ze je kunnen helpen en ook koffietje aanbieden. Winterbanden en velgen besteld en die werden direct vakkundig gemonteerd, ook werd als extra service de auto geheel gewassen en zag er weer als nieuw uit. Batterij in sleutel werd gratis vernieuwd. Airco systeem nagekeken De meest sympathieke verkoper ooit "JEROEN" heeft ons ook nog aan de koffietafel even gezelschap gehouden. Bezoek aan dit bedrijf is als een warm bad. Iedereen is heel vriendelijk en niks is hen teveel. Bij vertrek nog uitgebreide perfecte uitleg gekregen van de werkzaamheden aan het airco systeem. KLASSE BEDRIJF dank U.

ervaring