De service is echt verbeterd

Eerder was ik nooit te spreken over hoe ik behandeld werd bij jullie garage. Dit vond ik deze keer een stuk prettiger gaan. Ik werd voor het eerst fatsoenlijk behandeld, normaal aangesproken en ik werd meteen gevraagd waarmee ik geholpen kon worden.

• Deskundigheid N.v.t.

• Prijs/Kwaliteit

Prettige, vriendelijke ontvangst bij de receptie, mooie leenauto meegekregen, netjes antwoord gekregen op vragen en uitleg bij wat er is gedaan aan de auto en de auto stond netjes gewassen en gestofzuigd weer klaar voor gebruik.

• Prijs/Kwaliteit

De service is vriendelijke en goed uitgevoerd

Voor mijn auto is in 1 dag zowel een grote onderhoudsbeurt, een APK keuring en de wissel van de winterbanden uitgevoerd en dit is allemaal correct gebeurd. Ik werd in de loop van de dag gebeld om af te stemmen over vervanging van remblokken, ruitenwisserbladen e.d. Toen werd mij medegedeeld dat ik een goeie € 1.200 moest betalen. Ik heb echter een onderhoudscontract bij de Mercedes garage ASV, dus ik hoefde alleen voor de wissel van de winterbanden te betalen. Het verbaasde mij dat dit eerst niet in beeld was.

Slecht grote boefjes

GLA gekocht in Juni 2019 eerste dag op de terugweg uitvallen radio, navigatie , telefoon alles weg na ongeveer 5 a 10 minuten alles weer aankunnen zetten . Onderweg een raar wauwend geluid 2 gecupte achterbanden !! helaas hebben wij 200 euro moeten betalen voor het vervangen hiervan GARANTIE ho maar . In totaal 7 keer terug geweest 14 x 93 kilometer dus . vergoeding NIKS . 28 oktober hele dag bij ASV geweest en er werd een defecte module rechts achterin gevonden en de USB tussen de stoelen deze zijn besteld en op 29 Oktober vervangen en meteen een is er een stukje software op de SD kaart van de Navigatie geplaatst wat het uitvallen radio moet tegen gaan helaas valt deze nog steeds uit . Afgelopen vrijdag 15 November de auto bij Herbrand in Emmerich gebracht en laten testen en wat was er stuk de ACCU is en heeft heel weinig power . ASV benaderd en vandaag nadat ik ze zelf weer moest mailen kreeg ik een mail terug dat HUN monteur de accu getest had en goed was IDD nadat deze de gehele dag aan de lader had gestaan ivm software instaleren van de module en USB poort !! juist als je dan gaat testen is de test uiteraard goed . Mensen pas op wat je hier koopt of laat uitvoeren het is een boevenbende en hebben meerdere zaken onder andere namen !!! Wij zijn echt benadeeld voor ruim 5000 euro !!! Wij hebben gezegd doe onze CLA shooting brake terug en ons geld maar daar willen ze niet aan deze is verkocht aan een handelaar .. euh de zoon van de directie heeft een bedrijf wat ook deels ASV is . Nogmaals zo een oplichtersbende bij elkaar bah bah . In ieder geval ligt alles al klaar voor ten uitvoer brengen bij instanties

Tijdrovend en niet flexibel

Helaas zijn mijn ervaringen met de werkplaats minder positief dan ik had verwacht. In mijn lease contract staat dat ik pas recht heb op een vervangend vervoer, na 24 uur. Helaas bied ASV geen leenauto aan uit service oogpunt en ook geen haal en breng service. Hierdoor heb ik veel moeite moeten doen en mijn auto pas ook 1 dag later kunnen ophalen (kon geen vervoer regelen voor einde van de middag). Ook moet ik nu de 29e weer terug voor een vervolg afspraak (vervangen van het roostertje in de auto). Hiervoor heb ik nog geen afspraak bevestiging ontvangen. Ik zal zelf maar eens weer contact opnemen. Mijn eerdere ervaringen hiervoor waren ook niet heel positief.

correct en persoonlijk

iedereen is vriendelijk. de contacten met de werkplaatsreceptie zijn prima en er wordt goed de tijd genomen. wat voelt als een persoonlijke benadering.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zeer tevreden en netjes en beleefd afgewerkt

Ik ben zeer tevreden, netjes te woord gestaan en koffie verzorgd, ook is de auto schoon en fris geleverd na de onderhoudsbeurt. Ik had hoger kunnen geven maar ik geef nooit meer dan een 9 want een 10 vind ik overdreven hoog.

Zorgeloos

Zorgeloos

Uitstekende service

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Heeft wat veel tijd gekost om euvel op te lossen

In januari bleken NOx sensoren niet goed te werken en zijn vervangen. In november bleek een signaal van de motorstoring, met dit zelfde probleem te maken te hebben, waarna een software update is gedaan. Het motorstoringslampje verscheen een week later weer en dus moest er grondiger naar gekeken worden. Nieuwe afspraak bracht aan het licht dat er niet de juiste sensoren waren geplaatst en die niet op voorraad lagen, maar de volgende dag konden worden vervangen. Mag hopen dat het daarbij blijft, want dit heeft me de nodige tijd gekost. Moet ik daar tevreden mee zijn? Zeg het zelf maar.

• Prijs/Kwaliteit

Goed en deskundig advies door Jeroen van noort

Bij de aanschaf van een nieuwe Mercedes door een goed advies van Jeroen hebben we een Mercedes GLA 180:Busjness Solution gekocht.

Ik kon snel terecht

Ik kon snel terecht met mijn probleem.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer vriendelijk personeel en correcte benadering. uitgevoerde werkzaamheden worden vooraf gemeld en achteraf doorlopen/besproken, waardoor verassingen uitblijven en een goede vertrouwensrelatie ontstaat. Ook de leenauto was dik in orde (A-klasse).

Snelle en vakkundige service

Snelle en zeer correcte service. Alle verrichte werkzaamheden zijn goed toegelicht

Reparatie prima; communicatie minimaal

Reparatie lijkt prima uitgevoerd maar de auto was einde dag niet klaar en dit werd niet gecommuniceerd. We hebben zelf gebeld en toen bleek dat de auto pas de volgende dag klaar was. Verder ook geen communicatie wat er gerepareerd was.

uitermate tevreden

afhandeling en contacten en oplossing van problemen mercedes me

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

WJ is the best I have ever seen!

WJ is the best I have ever seen! perfect! arranged so quick before my last day of ASV, detailed explain me the price list. very transparent and customer focus WJ, you made my day.

Gewoon goed!

keurig netjes

ontzorgend

soepele communicatie en afhandeling

zeer tevreden.

Je kunt van de afspraken op aan. De service is uitstekend.

Goede service, mindere uitvoering

Na het vervangen van mijn richtingaanwijzer kreeg ik de auto keurig netjes gewassen terug. Tot zo ver perfect. Eenmaal aan het rijden kom ik er achter dat ik mijn ruitenwisser niet meer uit kan. Maar weer terug bellen naar de garage.

Stoelverwarming kapot in premium merk auto van >30.000 euro

Bandenwissel en winterbeurt voor zover ik kan beoordelen goed uitgevoerd. Verbaasd over het feit dat in een premium merk auto met een cataloguswaarde van euro 40.000 euro na 4 jaar de stoelverwarming al kapot kan blijken te zijn. Ben de enige bestuurder en gebruik de auto alleen voor prive doeleinden, dus dit past niet bij de verwachtingen van een Mercedes rijder. Service zou zijn een kosteloze vervanging van dit gebrekkige (niet Duitse?) onderdeel.