Super klantgericht, zeer prettig zakendoen

Na een indicatief kort gesprek waarin ik mijn wensen aangaf werd relaxed, zonder druk, meegedacht en een voorstel gedaan voor aanschaf van een nieuwe Ford Focus STLine X business. Er werd tijd en ruimte geboden om de exacte samenstelling rustig thuis te beoordelen en eventueel een aangepast voorstel te doen, incl. gewenste inruilprijs voor de mijn auto. Het volgende contact verliep zeer prettig en de koop was gesloten. Tijdens de levertijd bleek dat er logistieke problemen (tekort aan microchips) waren bij Ford en dat de fabriek een maand dicht ging. Hierover helder en tijdig ingelicht. Aflevering ging ook zeer prettig; na een paar weken nog een telefoontje gehad of alles naar wens was. TOP! Dank je wel Clemens!

Uitstekend.

De beste Mercedes Benz dealer van Nederland. Hier kennen ze echt hun klanten en staan altijd voor je klaar. Hier is nog echt het menselijk aspect en ben je zeker geen nummer, ongeacht of je nieuw of gebruikt rijdt.

Top service!

Anderhalf uur rijden om een auto te kopen....... meer dan de moeite waard. Ik was enigszins sceptisch over de toegezegde levertijd, maar Chris de Jong kon deze auto maanden eerder leveren dan andere dealers. Afleveren was een feestje. Rustig, geïnteresseerd, invoelend en duidelijk vakkundig. Zonder meer alles geweldig! Bedankt Chris!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek: Aanschaf auto

Top garage, fijn personeel.

We hebben een aantal keren pech gehad met onze auto. Iedere keer is er samen met ons een goede oplossing gezocht en gevonden. Het is knap dat je met meerdere tegenvallers qua auto toch een oplossing samen kunt vinden en met een glimlach naar buiten kunt lopen. Bedankt Chris, Rob, en Brian

• Reden bezoek: Overige

Klant is meer dan koning

Het eerste telefonische contact was al super. Ontspannen en gelijk goede klik. Kregen goed advies over onze A klasse. Bij de proefrit kregen we een instructie wat deze auto allemaal kon. Daarna zelf kunnen ervaren. Bij de onderhandeling niet alleen zakelijke maar ook ook geïnteresseerd in ons als klant. Week later de Mercedes opgehaald. Kregen nog een ritje in een AMG. Erg leuke ervaring. Gert Jan bedankt voor alles super verkoper maar bovenal prettige man

GEWELDIG

Bij Baan Twente wordt je nog echt als een Koning behandeld. Keurige afhandeling van mijn aankoop, onder deskundige leiding van Chris de Jong. Het service niveau is van ongekende klasse. Chris is vriendelijk en staat altijd onder alle omstandigheden paraat om je te helpen en met je mee te denken. Top Service. Bedankt Chris. Je krijgt van mij het predicaat Eerlijk en Betrouwbaar. En mijn advies aan iedereen: Ervaar het zelf!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Probleemloze servicebeurt

Per email een waarschuwing dat een beurt nodig is inclusief een offerte. Afspraak wordt gemaakt rekening houdend met mijn wensen voor dag en tijd. Beurt wordt correct en snel uitgevoerd. Goed en duidelijk contact met onderhoud desk.

Goede service, vriendelijk geholpen

Was erg blij met de service die gelijk geboden is toen ik belde voor mijn probleem. Wist niet dat Firma Wolves kwam voor het ophalen van mijn auto had firma Baan verwacht, misschien even vertellen bij een volgende keer? Dank voor de snelle hulp en actie

Zoals gewoonlijk perfect.

Probleem gemeld en de volgende dag verholpen.

Prima en correcte behandeling

Zoals altijd prima service

Perfect geregeld

Kom voor add blue ga met sportvelden weg mijn lieve vrouw een gift gekregen voor de spontane opdracht hiervoor en als klap op de vuurpijl de bus netjes aan de buitenkant gewassen want dat was geen gezicht met die mooie nieuwe velgen. En dat allemaal de dag voordat we op vakantie gingen. Werkplaatsteam BEDANKT!!!!!!

• Reden bezoek: Werkplaats

Goed ontvangen en snel geregeld volgens afspraak

Erg netjes

Prima service met gewassen auto en leenfiets

• Reden bezoek: Werkplaats

Goede communicatie en snelle services.

Zeer professioneel.

gewoon goede service verlening

Service verlening zoals het hoort. Volgens afspraak. duidelijke uitleg over reparaties, vervangend vervoer staat klaar. Top

Klantvriendelijk

Prettige overleg

Goed afgehandeld

• Reden bezoek: Werkplaats

Alles wordt gelijk geregeld en opgepakt op de juiste manier

Snelle, fijne service!

Erg goed geholpen bij het uitzoeken van een auto, eerlijke en uitgebreide informatie van de verkoper. De auto konden we al snel ophalen en was uiterst schoon gepoetst. Blinkend! Fijne communicatie via de app. Zeer enthousiast personeel met kennis van auto's. Al met al een fijne ervaring met Baan Rijssen!

zeer goed

zeer goede ervaringen en gekwalificeerd personeel

Voortreffelijke service

Je wordt nog behandeld als een klant en niet als een nummer 👍

Top geregeld!

Baan Twente weet wat ik wel/niet wil en is daar altijd heel transparant over. Mocht er een keer iets fout gaan (ook auto's blijven 'mensenwerk') dan is dat na een kort signaal aan hen altijd zeer snel verholpen tot volle tevredenheid. En ja, voor Mercedes-Benz geldt: 'das Beste oder Nichts'; samengevat heeft Baan Twente zich deze lijfspreuk helemaal eigen gemaakt in de werkwijze van haar medewerkers, en in de service naar haar klanten toe. Proficiat, en ga zo door!

• Reden bezoek: Werkplaats

Vlotte service met mooi koffie

een zeer goede werkplaats

goed en zeer deskundige werkplaatspersoneel

Prima, klantvriendelijke organisatie.

De ontvangst is prima, ruimte om te wachten tijdens het vervangen van de winterbanden is prettig. Keurig en de koffie staat klaar.

Over Baan Automotive

Onze producten en diensten zijn het resultaat van het luisteren naar onze klanten en de maximale inzet van onze medewerkers om hieraan gehoor te geven. In ons streven naar de hoogst haalbare kwaliteit doen we geen concessies. Onze klanten verwachten dat ook want de beslissing tot de aanschaf van een Mercedes-Benz bij Baan Twente is voor een belangrijk deel gebaseerd op een door onszelf gecreëerd verwachtingspatroon.