Reeds een jaar geleden auto gekocht. Nu pas nlijkt dimlicht kapot. Dit is een dure aangelegenheid. Omdat afstand groot is van woonplaats naar dealer telefonisch overlegd en werkelijk binnen 1 daghelft vd kosten terug gekregen ondaks dat garantie al lang verlopen was. Wat een service. Dank jullie wel. Groet geert noardburgum. Zal mijn volgende mercedes zeker hier weer kopen. Klasse

Geweldig klantvriendelijk met zeer uitstekende service.

Fijn dat er meegedacht wordt met de klant. Duidelijke en behulpzame adviezen. Wij hebben een auto ingeruild en zijn zeer tevreden over de aankoop en afhandeling.

Klantgericht, betrouwbaar en vriendelijk

Autobedrijf Van Driel is een een betrouwbare partner voor het onderhoud van uw auto. Ik heb mijn auto hier laten onderhouden. Ik kreeg vooraf een prijsopgave en die prijsafspraak komen ze na. De benadering aan de telefoon is informeel en vriendelijk. Na het onderhoud kreeg ik mijn auto keurig gepoetst terug en voor zover ik het kan beoordelen, is het onderhoud vakkundig en volledig uitgevoerd. Heel tevreden dus!

Betrouwbaar

Ik ben al jaren klant bij Autobedrijf Van Driel en gedurende deze tijd nooit teleurgesteld. Noch met de aankoop van een nieuwe auto noch met de service. De afspraken worden nagekomen en er wordt bij dit bedrijf meer gedacht in oplossingen dan in problemen en in mijn geval altijd klantgericht. Super tevreden met deze partner en zeer aan te bevelen.

zakelijk en persoonlijk goed contact

goed contact als het nodig is de juiste instelling

Goed en heel gemoedelijk

Wij hebben vandaag ons eerste mercedes gekocht. We zijn heel goed en vriendelijk geholpen. De eerste indruk is heel goed. Anthony en Tiny uit Heerde

Heel goed.

Onze ervaring is heel goed. Ze zijn vriendelijk en heel duidelijk in wat ze verkopen. Zonder opdringen en ze luisteren goed naar je wensen. Een top garage. Vr. Gr.

Een betrouwbare en nette garage

De klant wordt netjes behandeld. De service is heel goed Kwaliteit is 100 %

Zeldzaam goed en prettig bedrijf

Gelukkig zijn er nog autobedrijven zoals deze. Nette prijs betaald voor een prima niet al te jonge Cklasse estate. Wat kleine euvels tijdens de garantieperiode werden snel en vakkundig opgelost. Heldere communicatie en gewoon een ouderwets goed en betrouwbaar Brabants bedrijf. Mercedes kopen? Rij met een grote boog om ASV en Rüttchen heen, hier moet je zijn.

Goed bedrijf prima medewerkers

Navigatie gratis vervangen( normaal geen garantie) bedankt Albert van Driel en nog bedankt voor de gratis leenauto prima service

Zeer tevreden over dit autobedrijf

Mijn eerste ervaring met dit autobedrijf zeer positief: afspraak snel gemaakt, prijsopgave vooraf, klantvriendelijke ontvangst, aangeboden auto wordt vooraf samen met de klant bekeken, leenauto kosteloos ter beschikking gesteld, servicebeurt tegen concurrerende prijs, auto keurig gewassen opgeleverd.

Heel tevreden met autobedrijf van Driel!!!

Fijn ontvangst door vriendelijke medewerkers, ik wordt altijd direct geholpen, ze denken met me mee, kortom ik ben heel erg tevreden!

Uitstekend bedrijf

Vriendelijk , vakkundig en vlotte afhandeling .

Uitstekende officiele mercedes service partner: klantvriendelijk en vakkundig!

Prima garage, eerlijke vakmensen met duidelijke uitleg, een bedrijf zonder poeha. Redelijke prijzen en vlotte, klantvriendelijke service. Helemaal Mercedes maar zonder overbodige opsmuk. Kortom een goed en vertrouwd adres, ook met garantie puntjes van mijn nieuwe auto nooit enig probleem gehad.

Aangenaam verrast.

Deze eerste ervaring met autobedrijf van Driel geeft mij een uitstekend gevoel. Auto was keurig op tijd klaar en gewassen. De rekening was 50% lager dan begroot. Dus aangenaam verrast.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Er komen geen financiële verrassingen, men bespreekt precies wat er gaat gebeuren, met daarbij vrij nauwkeurig de kosten. Personeel is zeer vriendelijk.

Snel secuur en niet duur!!

Goede service, mensen weten waar ze het over hebben en voeren dat ook uit. Met hart en ziel breng ik mijn wagen (voor onderhoud) graag naar van Driel.

Gewoon de Beste

Perfecte ontvangst, uitleg, en duidelijkheid wat en waarom e.e.a. vervangen is. Ik was vroeger klant bij een andere MB dealer maar dat is geen vergelijk met Van Driel. Hier is de klant nog mens en koning!

Slecht

Heb hier mijn auto’s gekocht en in onderhoud gehad tot dit jaar maar dingen die tijden het onderhoud moesten gebeuren stonden wel op factuur maar de onderdelen waren niet vervangen. Tevens waren coulances die achteraf door MB Nederland vergoed waren niet doorgezet zodat ik deze nog moest betalen onder de noemer dat er geen coulance was. Ook winterbanden die ik tijden de koop van twee auto’s had aangeschaft waren niet nieuw bleek achteraf maar tweedehands. Jammer dat dit zo is gegaan ben nu naar een officiële dealer gegaan ASV in Eindhoven.

Prima service.

Voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt van mijn B-klasse de auto weer aangeboden bij van Driel. Bij het maken van de afspraak stond er voor ons een vervangende auto voor klaar. Alles netjes volgens afspraak afgehandeld en hij stond er weer piek fijn bij. Gemoedelijk bedrijf met fijne medewerkers die meedenken.

goede service

Klant vriendelijk en goede service.

Een nog niet gelukte reparatie op eigen initiatief kosteloos herstellen is prima service!

De bumper was hersteld, maar zat nog niet vast. Dit is met het plaatsen van de winterbanden meteen hersteld. Kosteloos, op eigen initiatief. Mercedes Van Driel is een uitstekende dienstverlener.

De jaarlijkse onderhoudsbeurt aan mijn C180 geheel naar wens uitgevoerd

Wederom mijn C180 voor jaarlijkse onderhoudsbeurt bij van Driel aangeboden. Bij het maken van de afspraak een prijsopgave ontvangen. Alles netjes volgens afspraak afgehandeld en bij het afhalen de nota doorgesproken met baliemedewerker. Gemoedelijk bedrijf met fijne medewerkers die met je meedenken!!

Heel prettig en vriendelijk ontvangst bij de receptie.

Duidelijke en prof.uitleg over de uit te voeren werkzaamheden,no nonsens,alles in begrijpelijke taal. Prijzen t.o.v. de werkzaamheden duidelijk uitgelegd.

Werkzaamheden goed uitgevoerd en service top!

Na besproken te hebben van het uit te voeren onderhoud met prijsopgave kwam er het een en ander bij. Hier ben ik vooraf telefonisch voor gebeld met de vraag of dit was toegestaan met de bijbehorende prijsopgave zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Verscheidene kortingen op onderdelen dan wel de leenauto gehad voor de flinke rekening. Dat is in mijn opzicht top service! Zeker aan te bevelen en mij zien ze zeker terug.