Top bedrijf !

Volgens afspraak, goed advies en snelle service!

Prettig

Al 50 jaar een positieve beleving

Optimale service, zeer vakbekwaam en familiaire uitstraling.

Ik ben al verschillende jaren vaste klant bij autogarage van de familie Smeets. Zeer oplossingsgericht en onder het genot van een kopje koffie altijd ruimte voor een praatje.

Top service!

Altijd vriendelijk en behulpzame medewerkers. Uitstekende service.

Komt afspraken na en goede prijs/kwaliteit verhouding

Sinds vele jaren mijn Honda dealer. Uitstekend!

Goed, betrouwbaar, snel en uitstekend!!!

Snelle afspraak en prima service tegen een zeer schappelijke prijs

Op woensdag werd de afspraak gemaakt, ‘s-avonds de auto gebracht en de volgende avond opgehaald Vanwege de invallende winter waren wij te laat met banden wissel dus werd dit snel ingepland en tevens werd een kleine beurt uitgevoerd, geheel naar wens. Hier schrijft men Service met een hoofdletter

Super bedrijf, staat altijd voor me klaar!

Betrouwbaar bedrijf, goed wat afspraken en planning betreft. Altijd terugkoppeling over de kosten.

Vakbekwaam

Goede service, vakbewaam,indien nodig vooraf overleg, . Vriendelijk,teks en uitleg.

goede service

bij acute problemen word je zo spoedigmogelijk geholpen. de werkzaamheden die vericht worden correct uitgevoerd.

Super tevreden over de service

Perfect geholpen , super tevreden

Super professioneel, afspraken worden prompt nagekomen.

Ik ben super tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.

gewoon een top autobedrijf

in 2017 bij Autobedrijf Smeets onze auto gekocht. wordt steeds vriendelijk geholpen door personeel (deskundig). zij denken ook mee bij de onderhoudsbeurten en wat er op termijn bij de volgende onderhoudsbeurt gedaan moet worden. alom een aanrader van een top autobedrijf .

Jaren al geweldig bedrijf

Alleen maar plus punten!! No

Snel en deskundig

Was ervoor bandenwissel en wintercontrole binnen en half uur klaar

geen op- of aanmerkingen

geen op- of aanmerkingen

een goed autobedrijf

een goed bedrijf en een goede serves en geen lang wacht tijd

Snel kundig geholpen

Ook al was het een snelle reparatie, ik kon snel terecht

Klantvriendelijk en deskundig

Elke keer weer erg fijn contact met deze garage. Eigenaar en personeel aardig en kundig. Duidelijke communicatie en inschatting van kosten. Goede service zoals vervangende auto. Kortom ik kan deze garage aanbevelen.

Goed,klantvriendelijk

Goed ,vriendelijk en snel hulp als dit nodig is

verkoop

verkoop

Jarenlang heel positief

Bijzonder goede service

Goede service, elke keer weer

Het te vervangen onderdeel geleverd krijgen duurde langer dan verwacht. In goed overleg is dit opgelost

zeer betrokken organisatie

de medewerkers zijn erg betrokken zijn op de hoogte van de kwaliteit van de voertuigen die zij in onderhoud hebben