goede service

goede service en advies

Prima zoals altijd

Prima, alles volgens afspraak verlopen

• Reden bezoek Werkplaats

Geweldig ik kon lekker wachten op mijn auto en hij dat weer super

Fijn ontvangen mocht op mijn auto wachten met lekkere koffie

• Reden bezoek Werkplaats

“Gewone” onderhoudsbeurt bezorgt brede lach

75.000 km onderhoudsbeurt , niets bijzonders zou je zeggen. Het begint met een hartelijk ontvangst met een kopje koffie en omdat mijn vrouw mij kwam ophalen en te vroeg arriveerde kon zij aanschuiven voor een kopje thee. Maar dan het ophalen aan het einde van de dag; We komen aan en normaal staat de auto klaar ergens in de rij voor de showroom of voor de garage. De E stond er niet tussen dus ik haal de sleutel op en vraag waar de auto staat omdat ik hem niet zag staan. En dan het team met de opmerking "wellicht herkent u hem niet want hij is weer wit". Uiteraard loopt een van de mannen mee tot we de auto zien staan naast de garage, weer helemaal spierwit, en ook van binnen weer helemaal clean. met een brede lach stap ik in en rij naar huis. Een top team waar je ook nog mee kan lachen!

Goed geholpen

Goede service Netjes behandeld

• Reden bezoek Werkplaats

Zeer vriendelijke ontvangst en prima afhandeling.

super

snelle, kundige , vriendelijke assitentie!!!!

• Ervaring met: Bedrijfwagens
  • Reden bezoek N.v.t.

Top! De volgend jaar kom ik weer bij jullie garage.

De auto van binnen netjes uitgezogen en van buiten gewassen terug gekregen na de service beurt!👌

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats

Prima service, wel wat prijzig maar je kunt niet alles hebben.

Tijdens het wachten op de grote beurt en APK werd een bakje koffie aangeboden. De beurt was vrij snel uitgevoerd. Wel eens meegemaakt dat de auto ook weer gewassen en al na de beurt werd afgeleverd. Een koffie-/ thee apparaat in de showroom waar klanten wachtten zou ook niet onaardig zijn. Het is altijd leuk om eens goed rond te kijken in de showroom en om een praatje te kunnen maken met het personeel. Gewone en aardige en deskundige mensen zonder witte boorden mentaliteit!

Super service

Staan altijd voor je klaar.

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte relatie, Hartelijk dank voor het invullen van de enquête en het mooie overall cijfer wat u ons geeft. Echter scoren wij voor prijs/kwaliteit een onvoldoende. Uiteraard hebben wij het e.e.a. uitgezocht. Wij begrijpen dat het niet leuk is als een condensor kapot gaat en dat u dat niet verwacht van een Mercedes-Benz. Met 142121 kilometer en na 8 jaar begrijpen wij zeker dat een rekening van dit bedrag niet positief ontvangen wordt. Echter een auto is voorzien van heel veel techniek. Wij hopen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Nogmaals bedanken wij u voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Prima geholpen Één puntje nog niet verholpen dat de auto blijft roken verders alles oké

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte relatie, Dank u wel dat onze receptionist van de werkplaats het e.e.a. heeft mogen uitleggen wat betreft de rook uit de auto. Uw auto is voorzien van een regeneratiesysteem. Dit systeem is erop gebaseerd de uitstoot van schadelijke stoffen te verlagen. Echter omdat u niet zo veel rijd hopen schadelijke stoffen zich in de motor makkelijker op. Het regeneratiesysteem verbrand deze stoffen als dit noodzakelijk is. Hierdoor ontstaat het door u omschreven roken op niet vooraf te voorspellen momenten. Bij de aanschaf van een benzinemotor zal zich dit niet meer voordoen, omdat regeneratie hierbij niet meer nodig is. Wij danken u nogmaals dat wij e.e.a. persoonlijk hebben mogen toelichten. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

dealer waar je op kunt vertrouwen

dealer waar je op kunt vertrouwen

Prima service!

Vriendelijke ontvangst, aandacht voor kostenindicatie wat erg prettig is om dat vooraf te weten. En ook de auto nog gestofzuigd, dankjewel ! Flexibiliteit om de rekening te betalen is ook top!

• Reden bezoek Werkplaats

Eerste service beurt GLE. Onderhoud goed uitgevoerd voor een aanvaardbare prijs.

Deskundig en denken mee

Ik wordt altijd goed geholpen. Voor acute problemen wordt altijd meteen tijd vrijgemaakt. Men denkt mee als het gaat om dure reparaties.

Correct, vriendelijk

Vriendelijke behandeling

Prima geholpen

• Reden bezoek Werkplaats

Goed bedrijf met gemotiveerd personeel.

Vooraf worden de uit te voeren werkzaamheden besproken. Voor de privé rijder is het van belang dat het kostenplaatje vooraf bekend is. Bij Auto Wüst is dit de normale gang van zaken. Ik ben er al 34 jaar klant.

zeer tevreden.

Goede service. Vriendelijk personeel.

Top als altijd !!!!

Goed als altijd, zeer behulpzaam personeel.

• Reden bezoek Werkplaats

wel deskundig maar klant voelt zich niet serieus genomen.

Het uitgevoerde werk was prima. De telefonisch aan mij beloofde uitleg (circa 7 december j.l.) over de factuur heb ik nooit gekregen. Valt mij heel erg tegen van een serieus lijkend bedrijf

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte relatie, Wat jammer om te lezen dat uw ervaring bij ons in de werkplaats zo is tegengevallen. In de tussentijd is er door mijn collega van de receptie contact met u opgenomen per mail om alsnog uitleg te geven en daarbij excuses dat dit niet eerder gebeurt was. Wij hebben geprobeerd in de tussentijd telefonisch contact op te nemen met u of de uitleg naar wens is gegaan en of wij nog iets voor u kunnen betekenen. Helaas is dit nog niet gelukt, maar wij zullen blijven proberen u telefonisch te bereiken. Wij doen elke dag weer ons uiterste best om onze klanttevredenheid zo hoog mogelijk te houden. Door de feedback van onze klanten kunnen wij punten ter verbetering aanbrengen daar waar nodig. Onze dank daarom voor het geven van uw feedback. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Correct advies en afhandeling van zaken

• Reden bezoek Werkplaats

goede service en snel klaar

Correcte en accurate service

Vertrouwd en tevreden

Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en ze overleggen alles met je. Het personeel denkt met je mee en legt alles begrijpelijk uit. Ik ben heel tevreden over de service en de kosten van onderhoud zijn heel schappelijk. Ik zou geen andere garage willen voor mijn Mercedes en dat ik er 20 km voor moet rijden vindt ik geen bezwaar. Vakmanschap is mij dit waard.

Over Auto Wüst

Auto Wüst is in 1928 opgericht door W.G.C. Wüst als universeel garagebedrijf. In deze beginjaren van toenemende mobiliteit was het bedrijf, naast automobielen, gespecialiseerd in reparaties aan alles wat met techniek te maken had, met name landbouwwerktuigen. In 1946 werd Auto Wüst Volkswagendealer, wat tot 1967 duurde. Hierna richtte Auto Wüst zich op occasions van alle merken. In deze tijd ontstond ook de passie voor Mercedes-Benz.