Prima!

Goede ervaring

• Reden bezoek Werkplaats

Stipt, correct en klantvriendelijk. Zou wel verwachten dat ze bij een beurt je auto snel stofzuigen/wassen wat ik gewend was bij BMW en mijn vorige MB bij een andere dealer.

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte relatie, Hartelijk dank voor het invullen van de enquête. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over een onderdeel van onze service. Uiteraard zullen wij dit gaan navragen en komen daar bij u op terug. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

vriendelijke ontvangst, goede vervangende auto en duidelijke informatie wat er aan de auto gedaan moet worden.

• Reden bezoek Overige

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar lof

• Deskundigheid N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin 2019 een E320 uit 2003 gekocht bij Wust Oud Beijerland. Vanaf het moment van aankoop continu storingen. Elke week wel weer een nieuwe terwijl mij bij de aankoop verzekerd werd dat dit bij deze auto niet het geval zou zijn. Je koopt een 2e hands bij ons en dus is hij voorzien van alle updates waardoor daar geen problemen door ontstaan. Niet dus!!! Alles wordt wel gemaakt...maar plezier en vertrouwen in de auto is er niet. Continu terug naar de garage...Wel een mooie leenwagen mee...Die het natuurlijk wel doet. Van de week kon ik niet starten.. later viel de cruisecontrol uit. Mail hierover gestuurd..maar tot op heden geen reactie. Mail is wel gelezen. Heb niet het idee dat ik serieus word genomen maar als zeikerd word gezien. Mij is verzekerd dat wanneer de storingen niet verholpen kunnen worden de auto wordt teruggenomen..Maar deze uitspraak is gedaan door een verkoper die dit niet mocht zeggen. Ik zit opgescheept met een auto waar ik nul komma nul vertrouwen in heb....Op naar de volgende storingen...Koop geen oudere auto daar of een voor Wust een goedkopere auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima word snel geholpen\r\nWüst ga zo door 👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede, snelle, deskundige servicebeurt B inclusief 1e APK gekregen. Gemiste kans van het bedrijf om mijn auto van een Wüst kentekenhouder te voorzien.

Geachte meneer Visser, Wij bedanken u voor het invullen van de enquête en de mooie cijfers welke u ons geeft. De kentekenhouders welke wij gebruiken hebben geen Auto Wüst logo en zijn enkel zwart. Als reclame gebruiken wij een kleine sticker welke aan de achterzijde van de auto wordt geplakt. Echter doen wij dit nooit uit onszelf, maar altijd in overleg met de klant. Indien u dit wenst kunt u dit de volgende keer aangeven bij uw bezoek aan de werkplaats. Nogmaals bedanken wij u dat u de moeite heeft genomen om de enquête voor ons in te vullen. Wij waarderen dit enorm. Met vriendelijke groet, Jasmijn Hegi Klantenservice Auto Wüst

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vervangende auto aangeboden.\r\nCommunicatie uitstekend.\r\nAfspraken zijn nagekomen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service met super kwaliteit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd geweldig!

• Deskundigheid N.v.t.

Over Auto Wüst

Auto Wüst is in 1928 opgericht door W.G.C. Wüst als universeel garagebedrijf. In deze beginjaren van toenemende mobiliteit was het bedrijf, naast automobielen, gespecialiseerd in reparaties aan alles wat met techniek te maken had, met name landbouwwerktuigen. In 1946 werd Auto Wüst Volkswagendealer, wat tot 1967 duurde. Hierna richtte Auto Wüst zich op occasions van alle merken. In deze tijd ontstond ook de passie voor Mercedes-Benz.