Goed, eigenlijk zoals altijd

Netjes en goed geholpen precies volgens afspraak.

Top Garage

Voor het eerst bij deze garage geweest en moet zeggen dat je prettig geholpen wordt, ondanks dat ik voor de eerste keer hier was had ik niet het gevoel dat ik een nummer was maar iemand die met een goed gevoel de auto achter liet.

• Reden bezoek Werkplaats

Alles verliep op een heel correcte manier.

Auto voor een service beurt gebracht. Vervangend vervoer stond gereed. Vriendelijke medewerker v.d service balie. Alles verliep prima.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats

Geen echte aandacht voor de klant...

Bijgaand mijn visie: Ik zal een paar voorbeelden geven van zaken die mij de afgelopen jaren zijn overkomen of waar ik getuige van ben geweest. Klant staat voor me bij de balie; G-klasse voor onderhoud. De man kon naar huis lopen. Lopen... want een leenauto is niet standaard zei dame achter balie. Na aandringen werd er toch iets geregeld... zoals hij zelf zei; ik koop hier een auto van €150k en ik krijg geen leen auto? Dit soort klanten moet je koesteren. Als zo iemand voor onderhoud komt dan regel je iets. vooraf niet achteraf! Mijn vrouw bracht haar auto voor onderhoud. Een simpele Smart. Zij kon naar huis lopen. Niet eens aanbieden om haar even thuis te brengen, niet wetend dat zij na deze wandeling 3 dagen niet meer kan lopen door haar medische aandoening. jammer! Wij brachten onze auto voor onderhoud. Na 5 dagen zonder auto gezeten te hebben kregen we hem niet gerepareerd terug.. uit coulance konden we een afspraak maken en zouden we een leen Smart krijgen. Deze Afspraak werd afgezegd want de leensmart was niet op de locatie. kan gebeuren. Maar het zou maar 1 dag duren dus was de leenauto wel nodig? Gelukkig heb ik vastgehouden aan de leenauto want ik was de smart wederom ruim 4 dagen kwijt. uiteindelijk alles wel gefixed! Wij brachten de auto ivm een storing naar de garage. De rekening wordt naar mijn oude adres gezonden. Telefonisch navraag was het antwoord ja dan veranderen ze het adres wel lokaal maar niet bij ons. Ik ga jullie een geheim vertellen... de oorzaak is niet relevant. Jullie zijn verantwoordelijk voor een up 2 date administratie en natuurlijk kan het misgaan maar de oorzaak doet niet ter zake. Rekening voor beurt, apk en remblokken voor meer dan € 500?! voor een SMART? Beurt en APK moet kunnen voor € 250, blokken € 40, extra arbeid € 75? -> zit ik op € 350. Dit soort prijzen zijn exorbitant! Hoe welkom wij ons voelden bij koop hoe niet gewaardeerd nu.

Keuring en onderhoud

Mijn cls gebracht om te keurenen en onderhoudsbeurt Lijkt wel of mercedes alles afkeurt betreft veranderingen aan een bestaand model Ik heb andere velgen andere uitlaat en is getuned.. Tijdens apk is er precies daarop gelet lijkt het..mn banden voor schijnen het schot een keer geraakt te hebben,nisschien in zijn laagste stand een keer over een forse drempel maar daarom lopen ze niet aan (onzin) dat moet ik horen als dat zo zou zijn! Met andere woorden die moeten eraf want mercedes/keurmeester vind dat niets Uitlaatsysteem word streng bekeken schijnt op verbindingspunten niet echt gas dicht te zijn...en dat terwijl er geen eens een katalysator meer onder zit ..wat een zeurkeur zeg..mijn lampen zijn inderdaad getint dat mag van het rdw niet dus hup moet eraf... wat in dit geval lochies is maarre..het is ook niet mercedes waardig lijkt het. Auto is inmiddels elders gekeurd en hop zonder problemen door de keuring Auto moet deugdelijk en veilig zijn... Mierenneuken zeker als het niet Mercedes eigen is.. Dan mn beurt...er is wel olie verwisseld ed...filters...maar ook zou mijn remvloeistof vernieuwd worden...maar aangezien ze de nippels/boutjes niet los kregen omdat ze bang waren dat ze zouden afbreken en dus het risico niet wilden lopen maar niet uitgevoerd!? Dus wie gaat dan het risico lopen als het wel gedaan moet worden?.. Niet Wust, beetje laffe instelling. Dan moet je mocht het fout gaan ook de boel oplossen Dat is het risico van het onderhoud dat jullie willen geven aan de klanten Niet zo netjes om zo je klant naar huis te sturen....maar wel €560 afrekenen Oplossen doe je dan desnoods samen in overleg zelfs nog over de gemaakte kosten die daar uit voortvloeien.. Dus nee...mijn keuringen zeker nooit meer bij jullie..en mn beurten kunnen ook andere uitvoeren ook met andere prijzen en duidelijk overleg...

• Deskundigheid N.v.t.

doeltreffend

snel en doeltreffend

Duidelijk en netjes

Goede uitleg werkzaamheden en kosten. Netjes aangesproken en afronding.

• Reden bezoek Werkplaats

Net ontvangst en netjes geholpen, duidelijke afspraken

Het is altijd prima geweest bij Wust. Goed geholpen en afspraken gemaakt die worden nagekomen. p.s prijsverschil van 1 band wel erg groot. Voor dezelfde band betaal ik bij Wust 206 euro terwijl ik dit in Spijkenisse heb laten doen voor 140 euro. Banden laat ik dus niet meer vervangen bi de dealer

• Reden bezoek Werkplaats

Een zeer prettige en goede ervaring.

Allereerst zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Afspraak maken ging zeer vlot. Bij het brengen van de auto voor een onderhoudsbeurt opnieuw zeer vriendelijk en met humor te woord gestaan. Daarna werd er op tijd gebeld dat de auto klaar was. We hebben het contact als zeer prettig ervaren.

• Reden bezoek Werkplaats

je wordt goed en adequaat geholpen

geen verdere aanvullingen

ruim voldoende

Prima servies, echter jammer dat de afmelding van de APK net niet op tijd was, zodat ik de dag later nogmaals moets langskomen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats

Er is gedaan wat er afgesproken is.

• Ervaring met: Bedrijfwagens
  • Reden bezoek Werkplaats

Onderhoudsbeurt uitgevoerd, zonder bijzonderheden. Factuur was lager dan prijsopgave vooraf.

Goed overleg

Wüst heeft in goed overleg onderhoud uitgevoerd aan mijn auto, vakkundig afgestemd op de wens van de gebruiker.

ervaring is goed

goede ervaring, vakkundig

Efficient

Makkelijk afspraak maken, Goed opvangst met koffie, Binnen genoemd tijd auto weer terug en efficient afgeleverd.

Keurig geholpen

Keurig geholpen maar 4 weken om een afspraak te maken is erg lang en ook nooit eerder meegemaakt

• Reden bezoek Werkplaats

Ik ben goed geholpen door het vriendelijke en terzake kundige personeel

• Reden bezoek Werkplaats

Vriendelijk, deskundig, schoon, zeker voor herhaling vatbaar.

Slecht

Slecht

Klantgericht

• Reden bezoek Werkplaats

Altijd op en top service

Het klopt gewoon altijd als ik bij deze garage kom!

Top gastric

Koos staat altijd klaar voor me,nooit iets teveel en kan altijd langs komen. Weet ook van de hoed en de rand. Een voorbeeld voor velen Niet vergeten de verse koffie Kortom top

• Reden bezoek Werkplaats

Altijd vriendelijk,een bedrijf waar je niet met tegenzin heen gaat.

Snel en vlot geholpen.

Door werkplaats chef goed voorgelicht.

Over Auto Wüst

Auto Wüst is in 1928 opgericht door W.G.C. Wüst als universeel garagebedrijf. In deze beginjaren van toenemende mobiliteit was het bedrijf, naast automobielen, gespecialiseerd in reparaties aan alles wat met techniek te maken had, met name landbouwwerktuigen. In 1946 werd Auto Wüst Volkswagendealer, wat tot 1967 duurde. Hierna richtte Auto Wüst zich op occasions van alle merken. In deze tijd ontstond ook de passie voor Mercedes-Benz.