Goede service staan altijd voor mij klaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In principe goed, echter ben ik van mening dat een auto uit het hogere prijssegment bij het ophalen na een beurt gewassen zou moeten zijn, hetgeen niet is gebeurd. Daarbij was de service interval niet teruggezet en moest ik dus apart terug naar de garage.

Geachte meneer Bleker, Hartelijk dank voor het invullen van de enquête en de ruim voldoendes welke wij scoren. Op dit moment is een wasstraat helaas niet realistisch haalbaar op onze vestiging Hellevoetsluis. Wij hopen op uw begrip hierin. Uiteraard zorgen wij dat uw auto netjes uitgezogen wordt en dat er als dank een kleine attentie wordt achtergelaten. Onze welgemeende excuses dat de interval niet is terug gezet tijdens uw bezoek. Wij begrijpen dat dit tot enig ongemak heeft geleid. Wij zijn blij met uw feedback, aangezien wij klanttevredenheid hoog in het vaandel hebben staan. Nogmaals onze dank daarvoor. Op deze manier kunnen wij daar waar nodig punten ter verbetering aanbrengen. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf behulpzaam, vriendelijk personeel.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 2 keer bellen niet terug gebeld. Reactie... Zelf nog maar eens gebeld...... Sorry de werkplaats is dicht. Zeg dat gelijk. Slechte service

Geachte relatie, Wij betreuren ten zeerste uw zeer negatieve ervaring met ons bedrijf. Al onze medewerkers hebben onze klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en hebben nooit de intentie om slechte service te bieden. Wij zijn continue op zoek om onze service en klantvriendelijkheid te verbeteren en daarom danken wij u voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderhouds beurt goed geregeld. Update navigatie gebeurd achteraf maar was verkeerd gefactureerd. Gecorrigeerd zonder probleem. \r\nMercedes Me app werkt nog steeds niet, ik kom nog een keer langs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, prima service en klant staat nog centraal.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel lang klant voor zowel nieuwe auto\'s als de service activiteiten.\r\nSnelheid van handelen voor de service activiteiten is zeer goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service en goede communicatie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals altijd, deskundig en vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, jammer genoeg niet de banden op voorraad waardoor ik nog een keer terug moest. Maar het is ook bijna niet mogelijk om alle maten banden op voorraad te hebben.

Geachte meneer de Lely, Allereerst bedanken wij u voor het invullen van de enquête en de mooie cijfers welke u onze service en deskundigheid geeft. Voor de prijs/kwaliteit echter scoren wij een onvoldoende. Uiteraard hebben wij e.e.a. nagekeken voor u. Het grootste gedeelte van de nota zijn de banden. Uw auto is voorzien van een AMG pakket en daarbij 19 inch lichtmetalen velgen. Dit zorgt ervoor dat de banden onder de auto kostbaar zijn. Wat betreft de prijs voor onderhoud, dit zijn vaste pakketprijzen waar wij mee werken bepaald door Mercedes-Benz zelf. Passend onderhoud is dan ook noodzakelijk voor het behoud van uw auto en wij hebben nooit de intentie u op onnodige kosten te jagen. Indien u in het vervolg extra uitleg wenst van de nota kunt u zich uiteraard te alle tijden wenden tot de receptionist van de werkplaats. Hij/zij zal u graag uitleg geven hoe de specificatie van de uitgevoerde werkzaamheden is opgebouwd. Tot slot danken wij u nogmaals voor het invullen van de enquête en wensen u nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben afgelopen vrijdag onze nieuwe B mogen halen bij Loic,hij heeft ons van begint tot het afleveren prima geholpen,de 1e 350 km zitten erop en het rijd anders als de andere B , ook de stikkers aan de zijkant zijn apart geworden mede dankzij Wust. over 2 weken op vakantie dan gaan we Km maken maar heb er alle vertrouwen is

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, ontspannen sfeer en vriendelijk contact met verkoop, werkplaats receptie en monteurs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor mijn auto uit 2003 , 25-LX-GH 2x een reparatie laten uitvoeren.\r\nDe eerste keer voor aanlopen cabriokap, de tweede keer voor kopot mechanisme rechter achterruit.\r\nBij de eerste keer op afspraak aangekomen bleek er een verkeerd onderdeel te zijn besteld, onverrichterzake terug.\r\nBij volgende reparatie gedeeltelijk hersteld.\r\nBen zeer goed geinformeerd door de monteur a.d.v. zijn gegevens.\r\n\r\nPositief en zeer sympathiek vind ik dat bij beide reparatie s de extra uurkosten niet zijn berekend, dit maakt het voor mij als particuliere rijder van mijn liefhebbers auto aantrekkelijk om bij Wust klant te blijven.\r\nHeb al prijsopvraag gedaan wat een grote beurt kost.\r\n\r\nDoor deze handelswijze van Wust Hellevoetsluis houden ze waarschijnlijk een klant binnenboord!\r\n\r\nHad eerste keer het gevoel dat ik \" hier niet hoorde\" heb indruk dat er alleen aandacht zou zijn voor de nieuwe en jong gebruikte markt.\r\nIn de praktijk viel dit mee.\r\n\r\nNog iets opvallends: met mijn andere auto( Toyota Prius) gaan de deuren van de dealer automatisch open, bij een Mercedesdealer gaat dit verbazend ouderwets met een simpele draaideur! Heel opvallend.\r\n\r\nVerder zeer tevreden, vriendelijk personeel die graag \" een lekker bakkie koffie\" presenteert.\r\n\r\nOok fijn: goed vervangend vervoer gehad, geen afdankertjes.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor mercedes wat anders voor gesteld voor de eerste garantie service a beurt met wat aan merkingen waar kosten werden gerekend welke niet niet op gelost zijn

Geachte meneer Jordens, Zoals eerder aangegeven zouden wij nog terug komen op uw aanmerkingen wat betreft uw bezoek aan onze werkplaats. Wij vinden het uiteraard jammer dat u dit bezoek als negatief heeft ervaren. Ten tijden van uw werkplaatsbezoek bleek dat de auto uitgebalanceerd moest worden. Uitbalanceren van banden valt helaas niet onder garantie vandaar dat onze collega deze kosten heeft doorberekend aan u. Tijdens dit bezoek gaf u aan dat u teleurgesteld was dat de auto geen update had voor 2019/2020. De auto is van 29-12-2017 en kan dan ook niet een update hebben gehad voor deze jaren. De update bestond toen nog niet. Om u enigszins tegemoet te komen hebben wij uit coulance u een extra korting op al een aanbieding van de navigatie gegeven van 50%. Het is uiteraard vervelend voor u dat het probleem nog niet verholpen is. Daarom zal onze collega contact met u opnemen om een afspraak te maken om te kijken of wij het probleem voor u alsnog kunnen oplossen. Wij zullen hiervoor ons uiterste best doen zodat wij u als klant tevreden kunnen krijgen en houden. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit

Over Auto Wüst

Auto Wüst is in 1928 opgericht door W.G.C. Wüst als universeel garagebedrijf. In deze beginjaren van toenemende mobiliteit was het bedrijf, naast automobielen, gespecialiseerd in reparaties aan alles wat met techniek te maken had, met name landbouwwerktuigen. In 1946 werd Auto Wüst Volkswagendealer, wat tot 1967 duurde. Hierna richtte Auto Wüst zich op occasions van alle merken. In deze tijd ontstond ook de passie voor Mercedes-Benz.

Over Auto Wust Hellevoetsluis