De hulpvaardigheid/deskundigheid laat nogal te wensen over

Wij hebben meermalen gevraagd over verschillende reparatie's van diverse aard wat het probleem zou kunnen zijn en wat de kosten ongeveer zullen bedragen. Aangezien ikzelf ook een ervaren techneut ben, vond ik de constateringen erg onwaarschijnlijk en de reparatiekosten extreem hoog. Bij navraag bij andere gespecialiseerde Mercedes gargage's, bleken de oorzaken/oplossingen totaal anders en AANZIENLIJK minder duur! Zelfs een keer dat een monteur vertelde dat de reparatie, eenmaal in gang gezet, misschien wel vele duizenden euro's zou kunnen gaan kosten. Dit bleek ergens anders een pakking van €4,50 te zijn!! Het gevolg is dat wij niet meer naar de Mercedes dealer gaan! Echt het gevoel dat als je Mercedes rijd, woekerprijzen gevraagd kunnen worden! Niet dus.....

alles prima geregeld

Hoewel ik alleen kwam voor winterbanden hebben ze ook mijn Adblue en olie bijgevuld.

• Reden bezoek Werkplaats

Goed maar behoorlijk aan de prijs

Nieuw accu in de E350 CDI voor ca. € 400,00 kan ik niet goedkoop noemen.

Zeer servicegericht

Top service

Prima en goed geholpen.

zeer professioneel

zeer professioneel

Gedaan wat afgesproken is

Ik ben gematigd positief

V.w.b de schade aan mijn auto, de ingeslagen rechterruit, zou Auto Wust beter moeten anticiperen op de situatie. Er werd namelijk niet gevraagd of ik eventueel vervangend vervoer nodig had en of er een noodvoorziening aan de auto aangebracht zou moeten worden. Net als bijvoorbeeld Carglass zou Auto Wust beter moeten inspelen op dergelijke schades en af kunnen stemmen met verzekeraars. De bestelde navigatie had Auto Wust snel voorhanden en heb ik een duidelijke uitleg van het personeel gehad v.w.b de aanmelding en installatie.

Prima geholpen

Prima service, Netjes ingelicht over de te verrichten werkzaamheden en de koste hiervan. Had makkelijker geweest als ik een leenauto had meegenomen. Heb ik zelf niet aan gedacht.

• Reden bezoek Werkplaats

een hele fijne garage en super klantgericht

zie bovenstaande reactie

• Reden bezoek Werkplaats

Alles is prima en efficient gegaan

Alles wat moest gebeuren is prima en efficiënt gedaan

• Reden bezoek Werkplaats

Auto netjes opgeleverd. Flexibele afhaaltijd.

Kleine beurt en keuring voor een markt conform bedrag uitgevoerd. Ontvang keurig netjes. Afhalen kan tot na 17.00 wat goed past bij mijn werk en reistijd.

UItstekende service

Mijn ervaring m.b.t. de servicebeurten is tot op heden zeer positief.

• Deskundigheid N.v.t.

Service met een lach!

Het maakt niet uit of je in je huispak of camping smoking komt, je wordt altijd behandeld alsof je een driedelig pak draagt. De auto ging naar deze garage voor een trilling tijdens het rijden met onbekende oorzaak, snel gediagnosticeerd wat het probleem was en snel gerepareerd! De vervangende auto die mee kreeg was top of the line! De leasemaatschappij betaald de rekening toch, daarom is mijn ervaring des te beter!

• Reden bezoek Werkplaats

Super snel en zonder afspraak geholpen !

Onverwacht een lekke band Direct zonder afspraak naar de garage gereden en binnen het uur weer met een nieuwe band op pad ! Helemaal top !

Zeer professioneel

Auto voor grote beurt gebracht. Medewerkster wist wat er extra moest gebeuren en herhaalde dat nog een keer. Toen auto gereed was lag factuur klaar en ook de documenten voor de verlengde garantie. Wat mij opvalt is dat de auto niet even wordt gewassen na de beurt. Waarschijnlijk is dat policy omdat het nog nooit gebeurd is. Ik heb ook gevraagd mij op de hoogte te houden als er een aanbieding van Garmin weer is voor mijn navigatie. Nu een update kopen was ruim Euro 200,00. Wacht op een aanbieding.

• Reden bezoek Werkplaats

Auto goed volgens afspraak behandeld

Auto was op tijd klaar voor een beurt, netjes gebeld wanneer mijn auto klaar was. Alleen jammer dat mijn auto niet gewassen was na de beurt, dit ben ik altijd bij andere merken gewend geweest. Met de vorige beurt heb ik dit ook gemeld, het antwoord dat ik toen kreeg (in de winter) dat het te koud was ivm vorst. Nu was het mooi weer en viel het mij nu een beetje tegen dat mijn auto niet gewassen was. Hij was trouwens we mooi schoon van binnen!

GOED ZO ALS HET HOORT

goede ervaring

GOED

Goed bedrijf.

Klasse

De onderhoud beurt duidelijk iets langer, dus ik weet netjes thuis gebracht en opgehaald

• Reden bezoek Werkplaats

prima service , vriendelijke en deskundige medewerker. Voor een eerste beurt redelijk aan de prijs voor nog geen uurtje werk.

onderhoud zeer snel uitgevoerd

om half negen de auto gebracht voor A service beurt en om kwart over elf al bericht ontvangen dat de auto opgehaald kon worden.

keurig ontvangst en behandeling

heb totaal geen opmerking op enig onderdeel tijdens mijn bezoek

• Reden bezoek Werkplaats

Prima service en professionele aanpak en vriendelijkheid

Een verplicht veld is niet uitnodigend en wordt ervaren als dwang

• Ervaring met: N.v.t.

Deskundig geholpen

Goed en snel beholpen

Over Auto Wüst

Auto Wüst is in 1928 opgericht door W.G.C. Wüst als universeel garagebedrijf. In deze beginjaren van toenemende mobiliteit was het bedrijf, naast automobielen, gespecialiseerd in reparaties aan alles wat met techniek te maken had, met name landbouwwerktuigen. In 1946 werd Auto Wüst Volkswagendealer, wat tot 1967 duurde. Hierna richtte Auto Wüst zich op occasions van alle merken. In deze tijd ontstond ook de passie voor Mercedes-Benz.