Auto te lang kwijt voor motor ventilatie reparatie.

1ste dag. Klacht ventilatie doet het soms niet en maakt vaak veel herrie als die wel werkt. Update uitgevoerd voor ventilatie systeem. Werkt nog niet goed komt weinig lucht uit. Herrie wel weg. 2de dag. Diagnose gesteld . Nieuwe ventilatie motor moet erin. Dat was precies de klacht voor de eerste dag. Auto hele dag kwijt voor simpele diagnose. 3de dag. Motortje vlot geplaatst voor 10 uur al maar wel halve dag vrij gepland. Gelukkig staat deze matige ervaring op zichzelf want tot nu toe waren de ervaringen juist supergoed.

Uitstekend afgehandeld

• Prijs/Kwaliteit

Waren eigenlijk gesloten maar hebben toch een noodreparatie verricht.

Prima, 100% tevreden.

Super!

Klantvriendelijk, afspraak = afspraak, TOP!

Goede service.

Defecte sleutel vervangen.

Hij doet het weer uitstekend.

Goed geholpen

Denken mee.

• Prijs/Kwaliteit

Bij van den Akker voelen wij ons thuis waar ze alle tijd nemen.

Wij ervaren een zeer prettige communicatie die helder is op een specialistisch niveau.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk, betrouwbaar, hulpvaardig en deskundig.

• Prijs/Kwaliteit

Staan altijd klaar om je te helpen!!

Alleen merk ik wel in de tijd (20 jaar)dat ik klant ben dat het tijd is om uit te breiden!!! Op het huidige adres zijn ze uit hun jasje gegroeid. !!!

• Prijs/Kwaliteit

Onderscheidend in positieve zin en no nosense

Nog nooit kreeg ik een taart bij de aanschaf van een auto, maar nu wel en die taart was nog eens erg lekker ook. Alex van den Akker is een no nonsense man met een Mercedes-hart en dat is begrijpelijk, want hij vertegenwoordigt een automerk dat een hoog niveau nastreeft in de kwaliteit en duurzaamheid. De uitleg over de auto was eerlijk, informatief en zonder te overdrijven. Alex kon op een duidelijke manier uitleg geven op technische vragen, hetgeen aangeeft, dat hij niet alleen commercieel, maar ook technisch zijn klanten goed kan adviseren. Bij de levering van de auto was er een prettige ontvangst en alle tijd voor de uitleg van de vele techniek en het gebruik van de auto. Jammer dat ik de handleiding in een Duitse versie kreeg, want voor weinig geld heb ik de Nederlandse versie inmiddels online besteld. Dat doet Alex de volgende keer beslist anders verwacht ik. Alle personeel is vriendelijk, klantgericht en betrokken bij het bedrijf. Ik kan deze garage bij iedereen aanraden.

• Prijs/Kwaliteit

Alles uitstekend en snel geregeld

topservice

Zeer nette en accurate afhandeling bij mijn aankoop van mijn citan.

alles volgens afspraak

alles netjes en naar afspraak gedaan

alles netjes en naar afspraak gedaan

vriendelijkheid en behulpzaamheid

Gewoon prima

Afspraken prima nagekomen en vriendelijke medewerkers.

prima geholpen

• Prijs/Kwaliteit

Kennis van zaken echte vaklieden !

Storing aan mijn auto, bij andere dealers niet op kunnen lossen. Met een bezoek aan de werkplaats bij Van den Akker probleem geheel opgelost. Echte vaklieden !

zeer slecht

ik heb hier een mercedes E350 gekocht voor 21000 euro en heb binnen een jaar voor bijna 4000 euro stukken gehad aan de auto hij bleek schade gehad te hebben waardoor de luchtvering aan de linkerzijde vervangen moest worden en de scharnieren van de motorkap daarbij bleek dat de motorkap ook een beetje scheef was de gehele reparatie hiervan is uitgevoerd bij een andere mercedes dealer en de kosten ervan heb ik geheel uit eigen zak betaald , dus heeft die auto mij 25000 euro gekosten dus meer als de dagwaarde van die auto

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit

Geachte heer Lemmen, Wij vinden uw omschreven ervaring heel vervelend , en hebben daarom contact met u gelegd voor mogelijke oplossing hierin. Met vriendelijke groet Team Van den Akker Mercedes-Benz.

Vraag is of de capaciteit van de accu kan worden teruggebracht naar vroegere waarden.

Van den Akker Autoservice heeft zich maximaal ingezet om de klacht zo goed mogelijk te kwantificeren. Het gaat om de accucapaciteit van mijn elektrische auto. Mij is duidelijk dat het teruglopen van deze capaciteit buiten de schuld van Van den Akker Autoservice ligt. De capaciteit is nog zo goed dat geen beroep gedaan kan worden op de garantie van Mercedes Benz.

Geweldige planning.

Super. Schade incl. sluitwerk in een dag herstelt. Aardige mensen

alles perfect geregeld

geen verdere uitleg nodig

• Prijs/Kwaliteit

Top service met oog voor detail.

Ik kwam voor een schade aan mijn achterbumper na een aanrijding. Het zou inclusief wat werk aan de verstuivers in de motor wat nog moest gebeuren, een week duren. Alex belde mij eind van de week op dat hij de achterklep net niet mooi vond aansluiten op de nieuwe bumper. Of hij de auto een dag langer mocht houden om een en ander af te stellen omdat het niet naar zijn zin was. Bleek dat de klep 1,5 mm naar links moest.... Oog voor detail dus. Bij het ophalen bleek dat de auto van binnen ook helemaal gereinigd was en helemaal fris rook naar nieuwe auto. Helemaal top!