In 1 woord geweldig!

Prima geholpen bij Wüst Dordrecht. Bij aflevering werd alles uitgelegd en ik mocht de Mercedes zelf onder het welbekende doek vandaan halen. Ook de afterservice was meer dan prima. En uiteraard zéér tevreden over de auto zelf

• Reden bezoek Aanschaf auto

Vriendelijk en eerlijk

Goede mensen meent de tijd Voor je,

• Reden bezoek Werkplaats

duidelijk in uitleg betreffende factuur

alles ok

goed en snell

Super positief

Als ik om informatie kom vragen word ik altijd even vriendelijk, sel en netjes geholpen. Als ik voor een beurt kom die langer dan een uur duurt is het altijd mogelijk dat ik thuis word gebracht en weer opgehaald, en dat terwijl ik 20 km van de garage woon.

Top service

Ik ben nog steeds dik tevreden met deze garage, vriendelijke deskundige service 👍

• Reden bezoek Werkplaats

Vriendelijk en met respekt geholpen

Ik heb uitstekende ervaring met het bedrijf. Ze zijn altijd bereid om alle vragen zorgvuldig te beantwoorden.

prima service

uitstekende ontvangst, deskundige baliemedewerker en aandacht tijdens het wachten, kortom prima voor elkaar!

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte relatie, Wij willen u hartelijk bedanken voor het invullen van de enquête en het geven van een mooi cijfer en de mooie woorden. Echter op prijs/kwaliteit scoren wij een onvoldoende. Uiteraard hebben wij het e.e.a. voor u uitgezocht. U heeft in 1 jaar ruim 10.000 kilometer gereden. Op basis van de kosten van de onderhoudsbeurt heeft u in 1 jaar 3,38 cent inclusief de BTW de kilometer gereden. Wij begrijpen dat een factuur nooit juichend ontvangen wordt. Als officiële dealer werken wij volgens de standaarden en pakketprijzen van Mercedes-Benz. Deze zijn erop gericht uw auto in optimale conditie te houden en hebben niet de intentie u onnodig kosten te laten maken. Bij dit onderhoud staat centraal het gebruik van originele Mercedes-Benz onderdelen, daardoor behoud van Mobiliteitsgarantie en het recht op eventuele coulance regelingen. Eventuele updates en/of verbeteracties worden hierbij kosteloos uitgevoerd. Wij hopen u met deze uitleg een goede verklaring te hebben gegeven. Indien u het wenst verdere uitleg te krijgen hoe de specificatie van de uitgevoerde werkzaamheden zijn opgebouwd dan horen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Uitstekende service, de betrokkenheid van mo is ongelooflijk goed

Service zoals het hoort. Je voelt dat je meer bent dan zomaar een klant.

Service en alertheid uitstekend

Zie boven

• Reden bezoek Werkplaats

prima geholpen. Alles conform afspraak. Netjes gebeld dat de accu slecht was. Bij afrekenen bleek dat de vervangen accu best wel prijzig was voor een smartrijder. Ben bang dat bij mankementen aan de auto in de toekomst de rekening ook hoog zal uitvallen.

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte relatie, Hartelijk dank voor het invullen van de enquête en het mooie cijfer welke u ons geeft. Wij begrijpen dat een factuur nooit juichend ontvangen wordt. Het is echter onafhankelijk van merk, type en model, de kosten voor het vervangen van een accu. Ook andere modellen met een start/stop systeem hebben helaas kostbare accu's. Als officiële dealer werken wij volgens de standaarden van Mercedes-Benz en smart. Deze zijn erop gericht uw auto in optimale conditie te houden en hebben niet de intentie u onnodig kosten te laten maken. Bij dit onderhoud staat centraal het gebruik van originele Mercedes-Benz en smart onderdelen, daardoor behoud van garantie en het recht op eventuele coulance regelingen. Eventuele updates en/of verbeteracties worden hierbij kosteloos uitgevoerd. Onze receptionist zal indien u het wenst ten alle tijden uitleg willen geven hoe de specificatie van de uitgevoerde werkzaamheden is opgebouwd. Nogmaals bedanken wij u voor het geven van uw feedback. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Sorry, maar in dit geval was de ervaring niet best

Auto werd opgehaald op het bedrijfsadres voor de B-beurt. Tot zover alles goed. Het terugbrengen van de auto ging met nogal wat vertraging gepaard (ruim na het verstrijken van mijn werkdag) zonder kennisgeving. De eerste rit met de auto kwam er een waarschuwing op het dashboard: olie peilen bij eerstvolgende tankstop ! Ik heb de volgende ochtend direct contact opgenomen met Auto Wüst. Men zou op het bedrijfsadres langskomen om het oliepeil te checken. Na lang wachten kwam in de loop van de middag (ik had alweer een keer gebeld om te vragen of er nog iemand langskwam) een medewerker van Auto Wüst met een litertje olie. Dat litertje moest er volledig in en ook het reserve litertje dat in de kofferbak lag. Maw 2 liter met het advies om even langs te rijden om het reserve litertje olie in de kofferbak aan te laten vullen. Bij de garage aangekomen heeft de auto ongewoon lang (circa een half uur tot drie kwartier) in de werkplaats gestaan voor het aanvullen van het reserve litertje olie. Geen idee wat er in de tussentijd met de auto is gebeurd. De volgende dag constateerde ik bij daglicht dat er aan de zijkant van de auto een beschadiging zat (alsof er een zwaar voorwerp tegen de auto aan is gevallen. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat dit in de werkplaats is gebeurd. Het heeft ook niet erg veel zin om Auto Wüst hiermee te confronteren, maar ik houd er wel een naar gevoel aan over.

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte meneer Janse, Wij vinden het heel erg jammer dat u dit keer een negatieve ervaring heeft gehad in de werkplaats. Waar het precies fout is gegaan is helaas niet te achterhalen. Er is uiteraard met de desbetreffende monteur gesproken om zo te voorkomen dat dit soort situaties zich in de toekomst niet meer voordoen. Wat betreft de beschadiging aan de auto heeft de receptionist al contact met u opgenomen en zullen wij in overleg er alles aan doen om uw klanttevredenheid terug te winnen. Wij bedanken u voor het geven van uw feedback. Op deze manier kunnen wij daar waar nodig punten ter verbetering aanbrengen. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Geweldige service!

Auto voor beurt gebracht. Ik werd netjes naar huis gebracht en vervolgens weer opgehaald toen de auto klaar was. De oudere heer die als taxichauffeur optrad, maakte er een feestje van; wat een leuke ervaring. Mijn auto stond intussen, gewassen en al, weer klaar.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats

Prima service werkplaats. Ik zou toch als verkoper even een praatje maken met mensen die wachten. Je weet tenslotte niet waar het toe kan gaan.

Slecht

Beste medewerkers mercedes, Duidelijk aangegeven dat mijn auto een krakende geluid maakt tijdens parkeren, en dat ie naar rechts trekt. Monteur vertelde dat ie ernaar zou kijken en gaf aan dat het door de banden kwam. Mijn auto laten uitlijnen en vervolgens nog steeds trekt ie naar rechts en krakende geluid blijft. Ik ben niet van de negatieve recensies, maar de prijs die je betaald bij de mercedes dealer mag je wel kwaliteit verwachten of is dat teveel gevraagd. Want in mijn ogen krijg je niet waar voor je betaalt. Voor de rest van de service ben ik wel tevreden. Het kan altijd beter. Ik zou het zeer op prijs stellen als we samen tot een oplossing komen vooral als je je auto altijd bij de dealer laat onderhouden. Ik hoor graag of u wat voor mij kunt betekenen.

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte relatie, Wat jammer om te lezen dat alles niet helemaal naar uw verwachting is gegaan. Uiteraard hebben wij naar aanleiding van uw reactie het e.e.a. nagevraagd. Het naar rechts trekken is bij aanname van de auto niets vermeld. Dit is ook niet op de werkorder terug te vinden en ook niet op de factuur. Bij het brengen van de auto regende het en het krakend geluid is door onze monteur niet waargenomen. Geluid wat niet is waar te nemen is zonder onnodige kosten niet te verhelpen. Wij hebben nooit de intentie om onze klanten op extra kosten te jagen. Uw factuur bestaat uit de beurt pakketprijs, remblokken volgens pakketprijs, vervangen ruitenwisserbladen, korte test en vervangend vervoer. Wij kunnen niets terug vinden op de factuur wat onnodig aan u is doorberekend. Goed onderhoud is noodzakelijk .Als officiële dealer werken wij volgens de standaarden van Mercedes-Benz. Deze zijn erop gericht uw auto in optimale conditie te houden en hebben niet de intentie u onnodig kosten te laten maken. Bij dit onderhoud staat centraal het gebruik van originele Mercedes-Benz onderdelen, daardoor behoud van Mobiliteitsgarantie en het recht op eventuele coulance regelingen. Eventuele updates en/of verbeteracties worden hierbij kosteloos uitgevoerd. Wij zullen naar aanleiding van uw verzoek contact met u opnemen om te vernemen waar u een oplossing voor wilt. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Jaarlijkse beurt zonder zorgen

Jaarlijkse beurt zonder bijzonderheden. Gehaald en thuis gebracht met klanten taxi. Auto ook gewassen en gestofzuigd.

wust is een superbedrijf

ze staan altijd direct voor je klaar, en denken met je mee.

• Reden bezoek Werkplaats

Goede ontvangst en strakke planning

Na een keurige ontvangst was na de aangegeven 2.5 uur de Servicebeurt uitgevoerd. Netjes terugkoppeling over de uitgevoerde werken. Auto is keurig schoon opgeleverd, tot de volgende keer!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Service met een hoofdletter

Als het nu gaat om de behandeling van een reparatie of de service gerichtheid bij een vervoers vraagstuk, Wust staat altijd klaar

• Reden bezoek Werkplaats

Geheel zoals verwacht. Prima dus.

Vriendelijke behandeling door attent personeel en goede koffie.

Alles volgens afspraak

Auto gebracht voor servicebeurt, tussen door netjes gebeld over extra kosten , al met al zeer tevreden.

Bijzonder positief

2020 is alweer het 11de jaar dat mijn auto bij Wüst in onderhoud is... Contact met de medewerkes is plezierig, de service is perfect... We worden altijd van te voren op de hoogte gesteld van de kosten die komen, nog voordat ze gemaakt worden. Breng en haal service maakt de noodzaak van een leenauto vaak overbodig en dus kunnen we stellen dat we geen moment ongewild niet mobiel zijn geweest in al die tijd. Auto staat er ook altijd weer vaak netter bij als we hem afhalen dan toen we hem brachten.

Gewoon prima

• Ervaring met: Bedrijfwagens

Goed en correct geholpen

Er is weer uitgevoerd aan mijn auto Wat moest gebeuren

• Reden bezoek Werkplaats

Goede en persoonlijke service door de medewerkers in Dordrecht!

Goede en persoonlijke service door de medewerkers in Dordrecht!

Over Auto Wüst

Auto Wüst is in 1928 opgericht door W.G.C. Wüst als universeel garagebedrijf. In deze beginjaren van toenemende mobiliteit was het bedrijf, naast automobielen, gespecialiseerd in reparaties aan alles wat met techniek te maken had, met name landbouwwerktuigen. In 1946 werd Auto Wüst Volkswagendealer, wat tot 1967 duurde. Hierna richtte Auto Wüst zich op occasions van alle merken. In deze tijd ontstond ook de passie voor Mercedes-Benz.