IK heb het hele traject als goed ervaren.

Vooral de telefonische bereikbaarheid om de afspraak te maken is goed verbeterd. In het verleden was het nogal eens lang wachten aan de telefoon.

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte meneer van der Laan, Hartelijk dank dat wij even met u telefonisch gesproken mochten hebben. In dit gesprek heeft u het e.e.a. kunnen toelichten voor wat betreft de wat lagere score van de prijs/ kwaliteit. Nogmaals bedankt voor uw uitleg en toelichting. Zoals al eerder in ons gesprek aangegeven indien u extra uitleg wilt over hoe een factuur is opgebouwd staan wij uiteraard tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

De servicebeurt is goed uitgevoerd en ook conform de afspraak.

Altijd word ik vriendelijk en correct te woord gestaan. En dat geldt voor alle medewerkers. Als de wachttijd bij de telefoon lang is word ik terug gebeld. De afspraken zijn duidelijk. Als er extra reparaties zijn wordt daarover contact opgenomen. Er doet zich nooit een probleem voor.

Heel goed

Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Goed geholpen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Uitstekende service!

Ik heb in 2019 mijn nieuwe Mercedes AMG Bij Ruttchen breda gekocht, waar ik enorm telleurgesteld ben geraakt in hun service. Op zoek naar een andere dealer toevallig 5 minuten bij mij vandaan in Dordrecht kwam ik bij Wust uit. De showroom is gedateerd en verdient een nieuwe vloer en zou zich moeten gaan meten met bijvoorbeeld de uitstraling van Ruttchen Breda dat ter zijde, uiteindelijk maakt service veel goed, en dat zit goed bij Wust, nog iets meer aandacht voor vervangend vervoer en in ieder geval belangrijker vergelijkbaar vervangend vervoer dan zou ik het een absolute 10 geven ;). Maar belangrijker is dat ik mijn auto in vertrouwen kan achterlaten. Een leuke bijkomstigheid is de collectie aan auto’s in het Wust museum. Ik zeg de perfecte dealer voor Drechtsteden!!

• Reden bezoek Werkplaats

Alles is maar wens verlopen

Alles naar tevredenheid verlopen

Afspraak is afspraak

Afgesproken, dat ik kon blijven wachten. Nou met de krant en een kopje koffie geen straf. Nog even het vervangen van de remolie doorgesproken. Na ruim 2 uur kon ik weer op pad.

• Reden bezoek Werkplaats

Zoals gebruikelijk, perfecte service!!

Het is altijd weer een plezier om Mohamed te spreken, per telefoon of aan de balie. Ook jullie marketing machine loopt weer op maximale toeren, hou vol

klant vriendelijkheid

goede service en correctheid

heel fijn team mensen

wordt altijd hartelijk en fatsoenlijk begroet wanneer ik bel of binnenloop,. Maakt niet uit of ik een afspraak heb gemaakt of niet, team Dordrecht staat altijd klaar om behulpzaam te zijn.

Gewoon goed.

Jammer dat de wasstraat het [wederom] weer niet doet.

Optimale service!

Het is plezierig om te ervaren dat de dienstverlening niet alleen kwalitatief hoogwaardig is, maar dat er ook sprake is van betrokken en persoonlijke aandacht in de communicatie.

snel en goed geholpen

ook leenauto mogen gebruiken

• Reden bezoek Werkplaats

Goede sevice en vriendelijke medewerkers.

goed is goed

goed is goed

• Reden bezoek Overige

Goede ervaring met de dealer en garage

Komt afspraken prima na.

,zeer tevreden.

To the point

• Reden bezoek Werkplaats

Goed geholpen met de juiste kennis

• Reden bezoek Werkplaats

Na slechte ervaring bij aankoop auto met banden (verborgen gebreken) en onjuiste informatie over APK keuring bij filiaal Hellevoetsluis is dit redelijk hersteld door filiaal Dordrecht. Ben tevreden met de service van filiaal Dordrecht. Uw werkplaats medewerker Mohamed heeft de problemen doen vergeten. Hij is klant-, service gericht, vriendelijk en geeft een betrouwbaar gevoel dat je met de auto weer veilig de weg op kan. Tot nu toe ben ik heel tevreden met de auto. Het rijdt super goed. Over het algemeen is de service van Auto Wust goed. Ik kan anderen Auto Wust aanraden.

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte relatie, Allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor het invullen van de enquête en de lovende woorden welke u onze receptie werkplaats in Dordrecht geeft. Onze excuses dat het zo gelopen is bij de aanschaf van de auto. Wij zijn blij te horen dat het uiteindelijk is opgelost. Wij hebben uw klanttevredenheid hoog in het vaandel en danken u dan ook voor uw feedback. Op deze manier kunnen wij daar waar nodig punten ter verbetering aanbrengen. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

eenvoudige opdrachten gaan vaak niet goed

wederom vergeten om bij wisselen winter en zomerbanden limiet om te schakelen

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte relatie, Hartelijk dank dat Marcel Wüst even telefonisch met u heeft mogen spreken. In dit gesprek heeft u het e.e.a. kunnen toelichten op de beoordeling welke u ons geeft. Wij zullen uiteraard uw feedback intern verwerken en daar waar nodig punten ter verbetering aanbrengen. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

8 april 2020 - tijdens coronacrisis - auto direct in behandeling genomen(Service A beurt). Heb kunnen wachten - probleem van naar huis brengen met afstaand van 1.50 mtr. hiermee opgelost. Werd regelmatig op de hoogte over de stand van zaken.

Betrouwbaar

Verkoop,door Otto geholpen deskundig

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf auto

Snelle service

Snelle oplossing van mijn probleem echter wel tegen een behoorlijke prijs

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte meneer Platje, Hartelijk dank dat Marcel Wüst telefonisch even met u heeft mogen spreken. Wij danken u voor uw jarenlange klandizie en zijn blij dat we met u samen tot een passende oplossing zijn gekomen. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

bijn goed

Helaas was de auto weer niet gewassen omdat de wasstraat WEER defect zou zijn

zoals altijd uitstekend

uitstekende service

Over Auto Wüst

Auto Wüst is in 1928 opgericht door W.G.C. Wüst als universeel garagebedrijf. In deze beginjaren van toenemende mobiliteit was het bedrijf, naast automobielen, gespecialiseerd in reparaties aan alles wat met techniek te maken had, met name landbouwwerktuigen. In 1946 werd Auto Wüst Volkswagendealer, wat tot 1967 duurde. Hierna richtte Auto Wüst zich op occasions van alle merken. In deze tijd ontstond ook de passie voor Mercedes-Benz.