Prima.

Goed en zakelijk geholpen.

B controle

Mohammed heeft mij goed geholpen. Jammer dat ik moest wachten. Dit i.v.m. drukte met mij werk.

Uitstekend geholpen en ontzorgd

Na een lekke band vlak over de grens in België, werd ik door Mercedes Nederland van het kastje naar de muur gestuurd, voorzien van elkaar tegensprekende informatie en geconfronteerd met onverwachte hoge kosten. Auto Wüst heeft pro-actief gehandeld en er voor gezorgd dat ik wel geïnformeerd werd en dusdanig geholpen werd dat ik geen zorgen meer had. Het enige verbeterpuntje is dat ik niet ben gebeld toen de auto klaar was, en dat ik maar op eigen gelegenheid op vrijdagmiddag half zes langs ben gegaan om de auto weer op te halen.

goede service kwalieteit verhouding

goede ervaring

zonder oponthoud

de afspraak wordt eenvoudig gemaakt. Ik word altijd goed behandeld, dat geeft heel veel rust

• Reden bezoek Overige

Perfect geregeld volgens afspraak.

Na constatering van de storing is het onderdeel besteld en volgens afspraak snel vervangen volgens de afgesproken prijs.

Lekker vlot geregeld

Beste service/kwaliteit

ZEER GOEDE SERVICE

.Ontvangst bij receptie zeer vriendelijk .Afgesproken service tijd conform verwachting .Tijdens wachttijd regelmatig koffie e.d. aangeboden

• Reden bezoek Overige

Service prima uitgevoerd, vriendelijk personeel aan de balie en in de showroom

Kleine tip; waarom auto niet "even door de de wasstraat gehaald"? Zeker bij zwarte auto's die vuil zijn en onder de spinrag zitten.

zeer persoonlijk, correcte afhandeling

Weten wie je klanten zijn is en zal altijd het meest essentieel zijn. Vervolgens moet er een uitstekend product worden geleverd.

• Reden bezoek Werkplaats

Mercedes is duidelijk geen topproduct

Rij nu anderhalf jaar Mercedes. Had goede verwachtingen Duitse kwaliteit en ditto service. De praktijk is helaas heel anders. 1. Productiekwaliteit van mijn auto kan ik alleen bestempelen als matig. Diverse zaken op garantie vervangen, onderdelen vast moeten laten zetten en onverklaarbaar automatisch aangaan van de ruitenwissers bij zonnig weer. Auto heeft kleine rammeltjes. 2. De duidelijke en simpele zaken zijn wel verholpen, maar kost als klant toch wel veel tijd. Rammeltjes nog wel gemeld maar hoort men niet. 3. De ruitenwisser gaat nog steeds bij starten automatisch aan bij zonnig weer. Wordt ook niet op prijs gesteld als je daar iets van zeg want Mercedes heeft aangegeven dat dit nu eenmaal zo is (wat een kwaliteitsbeleving en dat bij een Duits merk). 4. Ik ben gewend dat een auto gewassen terugkomt na een beurt. In Dordrecht is de wasstraat echter altijd stuk. Voor mij onbegrijpelijk hoe een dealer van een premium merk hiermee wegkomt. Zelfs elke merkloze garage levert deze service zelfs bij een APK keuring van een tientjes.

• Reden bezoek Werkplaats

Deskundig gewerkt . Opgebeld om te overleggen.

• Reden bezoek Werkplaats

vriendelijke mohamwed en vlotte afhandeling

heel storend dat je auto NIET meer wordt gewassen, NET meer wordt gezogen en NIET meer het asbakje wordt leeggemaakt. ook had ik 2 krassen van een winkelwagentje en een plekje ( ritssluiting). wordt niet naar gekeken. Ben mijn auto maar ergens anders gaan wassen en stofzuigen en daar zagen ze WEL de krassen. die heeft hij meteen WEL weggepoetst. was zo gebeurd. SERVICE zei hij. Dit is toch niet de bedoeling van een Mercedes-Dealer !!!!!!!

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte meneer Vaessen, Hartelijk bedankt dat Marcel Wüst even telefonisch contact met u heeft mogen hebben. In dit gesprek heeft hij het e.e.a. kunnen toelichten. Op het moment van uw bezoek was er een storing in de wasstraat, deze is inmiddels gerepareerd. Indien u in de gelegenheid bent kunt u langs rijden om de auto te laten wassen. Wij nemen uw opmerking wat betreft onder andere het leegmaken van de asbak zeer ter harte. Door het geven van uw feedback kunnen wij punten ter verbetering aanbrengen daar waar nodig en er zo alles aan doen om u als een tevreden klant te houden. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Zeer klantgericht

Bij afwijkingen in kosten e.d. wordt goed met mij afgestemd. Verder positief dat ik gelegenheid kreeg een andere auto kort te gebruiken.

• Reden bezoek Werkplaats

Goede, snelle service! Aardige mannen van de werkplaats! Wordt ook altijd vriendelijk gevraagd hoe je thuis komt! Heel tevreden!

• Reden bezoek Werkplaats

Beetje minder dan de voorgaande keren

Vorige keer kreeg ik mn auto gewassen terug dat vond ik top!! Deze keer niet.. Toch een beetje service ingeleverd?

• Ervaring met: Bedrijfwagens
  • Reden bezoek Overige

Geachte relatie, Hartelijk dank voor het invullen van de enquête. Tijdens uw werkplaatsbezoek was de wasstraat defect. Om deze reden konden wij helaas uw auto niet wassen. Onze excuses daarvoor. Het repareren van de wasstraat neemt helaas wat meer tijd in beslag dan verwacht. Wij hopen dat bij een volgend bezoek aan onze werkplaats deze weer naar behoren zal werken en dat u, zoals u van ons gewend bent, de auto weer gewassen terug krijgt. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Ik ben erg tevreden over Wuest Dordrecht

Goede voorlichting- duidelijke prijsafspraak- meedenken over een APK beurt die gelijk met een reguliere beurt kan worden. Breng en haalservice is erg prettig.

geweldig

de auto werd gehaald en gebracht door een corona besmetting konden wij niet zelf de auto brengen. het werd niet in rekening gebracht. dat is nog eens service.

• Reden bezoek Werkplaats

Zeer klantvriendelijk, goede service, nette aflevering

Vriendelijke professionele service

Naar tevredenheid

mee denk garage

even langs voor storing, is niet urgent blijkt na test. wel gelijk een afspraak gemaakt voor 2 dagen. auto thuis opgehaald en weer keurig terug gebracht.

• Reden bezoek Werkplaats

Prima service, snel vakkundig en vriendelijk

• Reden bezoek Werkplaats

Zeer profecioneel en klantvriendelijk.

Zeer positief

Prettig en duidelijk conform afspraken

• Reden bezoek Werkplaats

heel duidelijk en transparant en eerlijk

ik heb hele goede ervaringen bij jullie.

Over Auto Wüst

Auto Wüst is in 1928 opgericht door W.G.C. Wüst als universeel garagebedrijf. In deze beginjaren van toenemende mobiliteit was het bedrijf, naast automobielen, gespecialiseerd in reparaties aan alles wat met techniek te maken had, met name landbouwwerktuigen. In 1946 werd Auto Wüst Volkswagendealer, wat tot 1967 duurde. Hierna richtte Auto Wüst zich op occasions van alle merken. In deze tijd ontstond ook de passie voor Mercedes-Benz.