8

goed

Prima service werkplaats. Ik zou toch als verkoper even een praatje maken met mensen die wachten. Je weet tenslotte niet waar het toe kan gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
2

Slecht

Beste medewerkers mercedes, Duidelijk aangegeven dat mijn auto een krakende geluid maakt tijdens parkeren, en dat ie naar rechts trekt. Monteur vertelde dat ie ernaar zou kijken en gaf aan dat het door de banden kwam. Mijn auto laten uitlijnen en vervolgens nog steeds trekt ie naar rechts en krakende geluid blijft. Ik ben niet van de negatieve recensies, maar de prijs die je betaald bij de mercedes dealer mag je wel kwaliteit verwachten of is dat teveel gevraagd. Want in mijn ogen krijg je niet waar voor je betaalt. Voor de rest van de service ben ik wel tevreden. Het kan altijd beter. Ik zou het zeer op prijs stellen als we samen tot een oplossing komen vooral als je je auto altijd bij de dealer laat onderhouden. Ik hoor graag of u wat voor mij kunt betekenen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats

Reactie van het bedrijf

Geachte relatie, Wat jammer om te lezen dat alles niet helemaal naar uw verwachting is gegaan. Uiteraard hebben wij naar aanleiding van uw reactie het e.e.a. nagevraagd. Het naar rechts trekken is bij aanname van de auto niets vermeld. Dit is ook niet op de werkorder terug te vinden en ook niet op de factuur. Bij het brengen van de auto regende het en het krakend geluid is door onze monteur niet waargenomen. Geluid wat niet is waar te nemen is zonder onnodige kosten niet te verhelpen. Wij hebben nooit de intentie om onze klanten op extra kosten te jagen. Uw factuur bestaat uit de beurt pakketprijs, remblokken volgens pakketprijs, vervangen ruitenwisserbladen, korte test en vervangend vervoer. Wij kunnen niets terug vinden op de factuur wat onnodig aan u is doorberekend. Goed onderhoud is noodzakelijk .Als officiële dealer werken wij volgens de standaarden van Mercedes-Benz. Deze zijn erop gericht uw auto in optimale conditie te houden en hebben niet de intentie u onnodig kosten te laten maken. Bij dit onderhoud staat centraal het gebruik van originele Mercedes-Benz onderdelen, daardoor behoud van Mobiliteitsgarantie en het recht op eventuele coulance regelingen. Eventuele updates en/of verbeteracties worden hierbij kosteloos uitgevoerd. Wij zullen naar aanleiding van uw verzoek contact met u opnemen om te vernemen waar u een oplossing voor wilt. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

9

Jaarlijkse beurt zonder zorgen

Jaarlijkse beurt zonder bijzonderheden. Gehaald en thuis gebracht met klanten taxi. Auto ook gewassen en gestofzuigd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
10

wust is een superbedrijf

ze staan altijd direct voor je klaar, en denken met je mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
8

Goede ontvangst en strakke planning

Na een keurige ontvangst was na de aangegeven 2.5 uur de Servicebeurt uitgevoerd. Netjes terugkoppeling over de uitgevoerde werken. Auto is keurig schoon opgeleverd, tot de volgende keer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
9

Service met een hoofdletter

Als het nu gaat om de behandeling van een reparatie of de service gerichtheid bij een vervoers vraagstuk, Wust staat altijd klaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
9

Geheel zoals verwacht. Prima dus.

Vriendelijke behandeling door attent personeel en goede koffie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
9

Alles volgens afspraak

Auto gebracht voor servicebeurt, tussen door netjes gebeld over extra kosten , al met al zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
10

Bijzonder positief

2020 is alweer het 11de jaar dat mijn auto bij Wüst in onderhoud is... Contact met de medewerkes is plezierig, de service is perfect... We worden altijd van te voren op de hoogte gesteld van de kosten die komen, nog voordat ze gemaakt worden. Breng en haal service maakt de noodzaak van een leenauto vaak overbodig en dus kunnen we stellen dat we geen moment ongewild niet mobiel zijn geweest in al die tijd. Auto staat er ook altijd weer vaak netter bij als we hem afhalen dan toen we hem brachten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
9

Prima

Gewoon prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Bedrijfwagens
  • Reden bezoek Werkplaats
9

Goed en correct geholpen

Er is weer uitgevoerd aan mijn auto Wat moest gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
9

Goede en persoonlijke service door de medewerkers in Dordrecht!

Goede en persoonlijke service door de medewerkers in Dordrecht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
8

vriendelijk, goed en snel

Behulpzaam en meedenken over beschikbaarheid auto e.d. Reparatie en diagnose waren snel gedaan. de reparatie vond ik duur maar dat kwam vooral door de prijs van het onderdeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
10

10

Een heerlijk bedrijf .altijd goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Aanschaf auto
10

Prima geholpen

Heel goed geholpen door het personeel Vriendelijk en goed meedenkend voor de klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
9

Altijd tevreden

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
10

Vriendelijk, snelle service, duidelijke communicatie

Een tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
10

prima service

duidelijke prijsopgave en auto klaar op afgesproken tijdstip

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
1

Niet nakomen van gemaakte afspraken

Bij aanschaf van mijn auto (in private lease bij Mercedes) is afgesproken dat de auto voorzien zou worden van Apple Carplay. Dat was nog niet gebeurd bij aflevering. Ik heb bij het maken van de afspraak EN bij het inleveren van de auto voor de eerste beurt aangegeven dat Apple Carplay er nog op gezet moet worden. Toen de auto klaar was, werd aangegeven dat het niet gedaan was en dat de verkoper (Mark Folkert) er nog bij mij op terug zou komen. Ik heb het idee dat de verkoper mag komen uitleggen dat hij de toezegging niet had mogen doen. Dat zou de volgende grove fout zijn, want eerder moest hij al vertellen dat de uitgebrachte offerte niet gestand gedaan kon worden en het maandbedrag 50 euro hoger zou moeten worden. Ik heb dat destijds geaccepteerd. Ik ben zeker gelet op deze voorgeschiedenis niet bereid te accepteren dat nu ook de volgende afspraak niet wordt nagekomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats

Reactie van het bedrijf

Geachte relatie, Wat jammer om te lezen dat uw ervaring bij ons in de showroom niet naar uw verwachting is gegaan. Uiteraard hebben wij het e.e.a. uitgezocht voor u. Wij hebben geen Apple CarPlay in het vooruitzicht gesteld. De verkoper heeft aangegeven dat het voor u zou uitzoeken of dit mogelijk was. Dit was echter niet mogelijk alleen met bijbetalen. U blijkt te hebben aangegeven dit niet te willen, wat wij uiteraard ook begrijpen. Tijdens het verkoopgesprek heeft de verkoper per abuis een foutieve offerte uitgeprint. Deze offerte heeft hij u niet gepresenteerd en de verkoper heeft u direct daarop de juiste offerte laten zien. De foutieve heeft u niet meegekregen en is ook niet besproken. Wij betreuren het feit dat u niet tevreden bent en zullen er in de toekomst alles aan doen om u alsnog een tevreden klant te maken. Indien u naar aanleiding van uw klacht gebeld wilt worden staan wij u natuurlijk tot beschikking. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

8

Deskundig geholpen

Geen bijzonderheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
10

Klasse

Kundig en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Bedrijfwagens
  • Reden bezoek Werkplaats
6

heel nette service, de beurt duurt echter te lang

net als vorige keren blijkt het omwisselen van een bandenset een klus van ruim twee uur. dit vind ik echt te lang. ik hoop dat dit in het vervolg in wat minder tijd gedaan kan worden. over de ontvangst bij de receptie, het personeel, en de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden ben ik wel heel tevreden.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats

Reactie van het bedrijf

Geachte relatie, Allereerst hartelijk dank voor het invullen van de enquête. Wij begrijpen dat wachten erg vervelend kan zijn. Echter we hebben niet alleen de bandenwissel gedaan, maar ook twee banden vervangen en remblokken vernieuwd. Dit is u ook door de receptionist verteld toen de auto klaar was om mee te nemen. Wij doen elke dag ons uiterste best om u als klant tevreden te houden en hebben nooit de intentie om u langer te laten wachten dan nodig is. Nogmaals bedanken wij u voor de moeite welke u genomen heeft om uw feedback te geven. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

10

Afspraak is afspraak

Zeer tevreden over de service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
7

altijd vriendelijk en goede service e kwaliteit

service en kwaliteit is prima. alleen valt me elke keer zwaar tegen dat de was beurt na een a of b beurt niet plaats vind . volgens de receptie is de was straat velen malen defect. ik zou zeggen doe er wat aan .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats

Reactie van het bedrijf

Geachte relatie, Allereerst bedanken wij u voor het invullen van de enquête en het geven van een voldoende voor uw overall ervaring bij ons in de werkplaats. Onze excuses voor het ongemak wat betreft de defecte wasplaats. In de tussentijd is deze weer gerepareerd. Indien u een keer in de buurt van onze vestiging Dordrecht bent nodigen wij u graag uit om alsnog van deze service gebruik te maken. Nogmaals dank voor uw feedback. Wij doen elke dag weer ons uiterste best om onze klanttevredenheid zo hoog mogelijk te houden. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

10

Prima geregeld

Zie onderstaand

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats

Over Auto Wüst

Auto Wüst is in 1928 opgericht door W.G.C. Wüst als universeel garagebedrijf. In deze beginjaren van toenemende mobiliteit was het bedrijf, naast automobielen, gespecialiseerd in reparaties aan alles wat met techniek te maken had, met name landbouwwerktuigen. In 1946 werd Auto Wüst Volkswagendealer, wat tot 1967 duurde. Hierna richtte Auto Wüst zich op occasions van alle merken. In deze tijd ontstond ook de passie voor Mercedes-Benz.

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina