bijn goed

Helaas was de auto weer niet gewassen omdat de wasstraat WEER defect zou zijn

zoals altijd uitstekend

uitstekende service

Alles goed geregeld

Werd tijdens de reparatie goed op de hoogte gehouden en alles tot tevredenheid uitgevoerd

Gewoon zoals het hoort

Goede uitleg en vriendelijke mensen,

Prima!

Uitstekend. Kundige en vriendelijke medewerkers

Prima als altijd!

Grote beurt, geen bijzonderheden.

• Reden bezoek Werkplaats

gewoon een klasse garage.

Altijd tevreden, wel de juiste adres gegevens van de factuur aanpassen.

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte meneer Ploegaert, Hartelijk dank dat wij even telefonisch met u hebben mogen spreken. Inmiddels is het adres aangepast in ons systeem zodat de gegevens in het vervolg zullen kloppen. Wij bedanken u voor het invullen van de enquête en de mooi cijfers welke u ons geeft. Elke dag weer doen wij ons uiterste best om uw klanttevredenheid zo hoog mogelijk te houden. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Klanten service

Altijd goede service en zeer vriendelijk

• Reden bezoek Overige

Goede service!

Goede service!

Helemaal prima!

Nvt

Een goede ervaring

Op zich goed geholpen, jammer dat de leen auto achteraf niet vol getankt bleek.

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte meneer van 't Hof, Hartelijk dank voor het invullen van de enquête. Het is uiteraard gebruikelijk dat de auto af getankt wordt voordat hij wordt meegegeven Onze excuses voor het eventuele ongemak. Wij hopen dat uw eigen auto bij teruggave naar uw tevredenheid goed schoon was en dat dit het een klein beetje goed gemaakt heeft. Wij bedanken u voor uw feedback. Op deze manier kunnen wij punten ter verbetering aanbrengen daar waar nodig. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Deze keer een aantal slechte ervaringen gehad

- In de maand januari 8 uur doorgebracht in de garage vanwege software updates. Zelfs weggesleept wat uiteindelijk aan een niet geinstalleerde update te wijten was. Ik vraag mij sterk af waarom deze updates niet geinstalleerd zijn tijdens de beurt in December. Slechte zaak van Mercedes om dit niet standaard te doen. Kosten: Huurauto op zaterdag met alle ongemak vandien plus 8 uur onnodig doorgebracht in de garage. Weinig begrijp achter de balie !! - Beschermklep electrisch laden ging niet meer open. Auto in de garage gebracht om het op te lossen. Echter thuis bleek het euvel er gewoon nog te zijn. Heel slecht. Moet wel vermelden dat de auto voor reparatie is opgehaald wat uiteraard toch ook weer een mooie service is.

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte meneer Bakema, Wij vinden het heel vervelend wat u heeft meegemaakt. Marcel Wüst en onze receptionist hebben u geprobeerd de oorzaak en de situatie uit te leggen hetgeen er niet aan af doet dat dit heel vervelend is. Wij proberen er alles aan te doen om uw klanttevredenheid te waarborgen en hebben om die reden uw auto ook opgehaald. Wij zullen er alles aan blijven doen om uw tevredenheid op een zo hoog mogelijk niveau te houden. Indien u nog vragen e/of opmerkingen heeft staan wij uiteraard tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Service georienteerd team

Uitstekende service

Contact met de werkplaats verliep prima, ik werd gebeld inzake de te maken reperaties er werd een proforma offerte naar mij gemaild zodat ik het even rustig kon doorlopen alvorens fiat te geven. Daarna ben ik vandaag nog even terug geweest voor het nakijken van mijn nieuwe ruitenwissers, ik ben meer dan uitstekend door Mohammed Chabili geholpen.

Goede en snelle service

Ik heb altijd een zeer goede ervaring. Personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig Bij de schade aan mijn auto werd alles prima geregeld.

• Reden bezoek Werkplaats

Mijn zoon is geweest en is tevreden 😊

• Reden bezoek Werkplaats

Uitstekend en service gericht.

Onderhoudsbeurt uitgevoerd en daarvoor mijn auto opgehaald en teruggebracht.

• Reden bezoek Werkplaats

Correcte en snelle handeling op mijn serviceveaag

Mijn servicevraag werd snel en netjes afgehandeld!

Top service.

Prima geregeld, beurt netjes uitgevoerd. Extra kosten worden vooraf eerst doorgebeld en besproken. Wagen staat netjes klaar en geen verassingen achteraf. Geeft een vertrouwd gevoel.

een uitstekende en professionele garage

een uitstekende en professionele garage

• Reden bezoek Werkplaats

Goede garage netjes en goede service

Netjes geholpen en optijd n bakkie koffie gehad

Normaal goed.

Ik heb normaal goede ervaring met garage auto Wüst. 1 ding waar ik nog steeds niet tevreden over ben is de afhandeling van het start/stop systeem in mijn auto. Vanaf de aanschaf heeft het systeem niet gewerkt. Als ik het uitzet komt het weer terug als ik de auto opnieuw start. Mijn auto is hiervoor al zo ontzettend veel bij jullie geweest en het is na 4 jaar nog steeds niet opgelost. ik ben hier nu wel een beetje klaar mee. Hoe kan het dat een mercedes dealer dit niet op kan lossen. Het systeem werkt gewoon niet. Ik rij voor mijn werk vaak in diverse huur auto's (midden klasse auto's) die werken direct en ik praat niet over 1 x. gemiddeld 2x per maand al 14 jaar. ik hoop dat dit nu eens serieus opgepakt gaat worden door jullie. Ik wacht geduldig af. Info bij de balie van jullie garage in Dordrecht. Ik woon in Breda maar kom iedere keer toch naar Dordrecht voor jullie service, en dat heeft mij al heel wat tijd en kosten gekost.

• Reden bezoek Werkplaats

Goed en vriendelijk geholpen.

Je wordt snel, goed en vriendelijk geholpen.

• Reden bezoek Overige

fantastisch

Altijd goede service, goed contact tussen receptie en klant.

Correct en snel

Vriendelijke en deskundige ontvangst.

Over Auto Wüst

Auto Wüst is in 1928 opgericht door W.G.C. Wüst als universeel garagebedrijf. In deze beginjaren van toenemende mobiliteit was het bedrijf, naast automobielen, gespecialiseerd in reparaties aan alles wat met techniek te maken had, met name landbouwwerktuigen. In 1946 werd Auto Wüst Volkswagendealer, wat tot 1967 duurde. Hierna richtte Auto Wüst zich op occasions van alle merken. In deze tijd ontstond ook de passie voor Mercedes-Benz.