Goede en persoonlijke service door de medewerkers in Dordrecht!

Goede en persoonlijke service door de medewerkers in Dordrecht!

vriendelijk, goed en snel

Behulpzaam en meedenken over beschikbaarheid auto e.d. Reparatie en diagnose waren snel gedaan. de reparatie vond ik duur maar dat kwam vooral door de prijs van het onderdeel

• Reden bezoek Werkplaats

Een heerlijk bedrijf .altijd goed geholpen

• Reden bezoek Aanschaf auto

Prima geholpen

Heel goed geholpen door het personeel Vriendelijk en goed meedenkend voor de klant

Altijd tevreden

Zie boven

• Reden bezoek Werkplaats

Vriendelijk, snelle service, duidelijke communicatie

Een tevreden klant!

prima service

duidelijke prijsopgave en auto klaar op afgesproken tijdstip

• Reden bezoek Werkplaats

Niet nakomen van gemaakte afspraken

Bij aanschaf van mijn auto (in private lease bij Mercedes) is afgesproken dat de auto voorzien zou worden van Apple Carplay. Dat was nog niet gebeurd bij aflevering. Ik heb bij het maken van de afspraak EN bij het inleveren van de auto voor de eerste beurt aangegeven dat Apple Carplay er nog op gezet moet worden. Toen de auto klaar was, werd aangegeven dat het niet gedaan was en dat de verkoper (Mark Folkert) er nog bij mij op terug zou komen. Ik heb het idee dat de verkoper mag komen uitleggen dat hij de toezegging niet had mogen doen. Dat zou de volgende grove fout zijn, want eerder moest hij al vertellen dat de uitgebrachte offerte niet gestand gedaan kon worden en het maandbedrag 50 euro hoger zou moeten worden. Ik heb dat destijds geaccepteerd. Ik ben zeker gelet op deze voorgeschiedenis niet bereid te accepteren dat nu ook de volgende afspraak niet wordt nagekomen.

Deskundig geholpen

Geen bijzonderheden

Klasse

Kundig en klantvriendelijk

• Ervaring met: Bedrijfwagens
  • Reden bezoek Werkplaats

heel nette service, de beurt duurt echter te lang

net als vorige keren blijkt het omwisselen van een bandenset een klus van ruim twee uur. dit vind ik echt te lang. ik hoop dat dit in het vervolg in wat minder tijd gedaan kan worden. over de ontvangst bij de receptie, het personeel, en de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden ben ik wel heel tevreden.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats

Geachte relatie, Allereerst hartelijk dank voor het invullen van de enquête. Wij begrijpen dat wachten erg vervelend kan zijn. Echter we hebben niet alleen de bandenwissel gedaan, maar ook twee banden vervangen en remblokken vernieuwd. Dit is u ook door de receptionist verteld toen de auto klaar was om mee te nemen. Wij doen elke dag ons uiterste best om u als klant tevreden te houden en hebben nooit de intentie om u langer te laten wachten dan nodig is. Nogmaals bedanken wij u voor de moeite welke u genomen heeft om uw feedback te geven. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Afspraak is afspraak

Zeer tevreden over de service.

• Reden bezoek Werkplaats

altijd vriendelijk en goede service e kwaliteit

service en kwaliteit is prima. alleen valt me elke keer zwaar tegen dat de was beurt na een a of b beurt niet plaats vind . volgens de receptie is de was straat velen malen defect. ik zou zeggen doe er wat aan .

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte relatie, Allereerst bedanken wij u voor het invullen van de enquête en het geven van een voldoende voor uw overall ervaring bij ons in de werkplaats. Onze excuses voor het ongemak wat betreft de defecte wasplaats. In de tussentijd is deze weer gerepareerd. Indien u een keer in de buurt van onze vestiging Dordrecht bent nodigen wij u graag uit om alsnog van deze service gebruik te maken. Nogmaals dank voor uw feedback. Wij doen elke dag weer ons uiterste best om onze klanttevredenheid zo hoog mogelijk te houden. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Prima geregeld

Zie onderstaand

• Reden bezoek Werkplaats

Het voordeel van de twijfel

Na 11 jaar Renault met een persoonlijke relatie moet me iets van het hart. De aankoop van de auto verliep voorspoedig. Na de koop spande de verkoper zich zeker in om de diverse aspecten uit te leggen. Toen werd het stil. Ik stuurde een mail naar de verkoper met een vraag die niet werd beantwoord. Later belde ik om te informeren naar een (nog te monteren) trekhaak en ik wacht nog steeds op een antwoord. Aansluitend stuurde ik een mail naar verkoopadministratie wie nou eigenlijk mijn contact was bij de fa. Wust (na de aankoop) Ik heb ze zelfs nog gebeld. Het bleef en blijft stil. Ik heb het nare gevoel dat de contacten en de service NA aankoop vervagen. Hopelijk kan iemand bij de fa Wust mij af helpen van deze nare gedachte. Vergelijk ik Indumij teveel met Wust??? Dit is mijn voorlopige,eerste, ervaring Mvg

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte heer Bomius, Hartelijk dank voor het invullen van de enquête en het geven van uw feedback. Uiteraard hebben wij e.e.a. uitgezocht en nagevraagd. Het blijkt dat onze receptionist u een aantal keren geprobeerd heeft te bereiken. Wij zijn blij dat we uiteindelijk e.e.a. hebben kunnen oplossen en uitvoeren. Wij hebben vernomen dat dit naar tevredenheid verlopen is. Wij hebben uw 06 nummer toegevoegd in onze systemen om de communicatie in de toekomst gemakkelijker te laten gaan. Onze excuses voor wat niet naar uw zin is gelopen en wij doen er alles aan uw klanttevredenheid voor de toekomst te waarborgen. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Slecht

Auto voor een beurt geweest en al de klachten niet opgelost. Auto niet gewassen en niet opgeladen, zeer slecht. Gelijk de laatste keer geweest.

• Ervaring met: Bedrijfwagens
  • Reden bezoek Werkplaats

Geachte relatie, Hartelijk dank voor het invullen van de enquête en het geven van uw reactie. Wij vinden het erg vervelend dat het e.e.a. is misgegaan bij uw bezoek aan de werkplaats. Onze excuses daarvoor. Echter een aantal van de klachten hebben we niet kunnen traceren. Wij hebben u verzocht om samen met u mee te rijden zodat u kon aangeven wat de klachten precies zijn. U gaf aan hier geen tijd voor te hebben op dat moment. Dat begrijpen wij ook. Het is echter een stuk lastiger om klachten op te lossen wat niet geconstateerd is. Wij hopen op uw begrip daarin. Graag zouden wij de kans willen krijgen om samen met u de storingen te constateren en uiteraard op te lossen. Met als doel u weer tot een tevreden klant te krijgen. Wij vernemen graag van u of u van dit voorstel gebruik wilt maken. Wij waarderen uw mening enorm aangezien wij op deze manier kunnen werken aan punten ter verbetering daar waar nodig. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Baliemedewerkers zijn vriendelijk, hulpvaardig en bieden oplossingen

Heb enorm veel problemen gehad met mijn Mercedes C350E, maar is altijd netjes en adequaat mee omgegaan.

• Reden bezoek Werkplaats

Prima service, niks mis mee.

FIJNE KERSTDAGEN EN EEN GOED NIEUWJAAR VOOR ALLE MEDEWERKERS VAN AUTO WUST.

Altijd super service gericht

As usual absolute top

• Reden bezoek Werkplaats

Uitstekende service (Geholpen door Mo)

• Reden bezoek Werkplaats

Erg positief, in omgang en garagewerk

Afgesproken voor APK, maar toen de eerstkomende beurt er sneller aan kwam dan verwacht kon die er nog bij. Keurig binnen de tijdsafspraken klaar en weer ter beschikking. Slijtage aan ruitenwissers keurig opgemerkt en vervangen. Ik ben nu een groeiend aantal jaren klant bij Auto Wust Dordrecht, en mijn tevredenheid groeit mee!

• Reden bezoek Werkplaats

Zeer goed. Heldere communicatie, duidelijke afspraken.

Service zoals we gewend zijn bij Auto Wüst.

Betrouwbaar en prima communicatie

Goede service, op tijd geholpen, klantvriendelijk en goede communicatie.

Over Auto Wüst

Auto Wüst is in 1928 opgericht door W.G.C. Wüst als universeel garagebedrijf. In deze beginjaren van toenemende mobiliteit was het bedrijf, naast automobielen, gespecialiseerd in reparaties aan alles wat met techniek te maken had, met name landbouwwerktuigen. In 1946 werd Auto Wüst Volkswagendealer, wat tot 1967 duurde. Hierna richtte Auto Wüst zich op occasions van alle merken. In deze tijd ontstond ook de passie voor Mercedes-Benz.