10

Gewoon goed

Gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Aanschaf auto
10

Positief

Positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
10

Mijn ervaring met Auto Wust is al jaren Prima staan altijd voor je klaar.

Mijn ervaring met Auto Wust is al jaren Prima staan altijd voor je klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Overige
8

Prima

Correct en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
10

Altijd honderd procent service en gastvrijheid

100%

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
7

goed

mijn ervaring is goed .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
10

Prima

Goed geholpen en aandachtspunten opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
10

Goede service met betrokken personeel

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
10

Zoals altijd, erg prettig

Zoals altijd, erg prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
7

Ik ben een tevreden klant

Mijn ervaring is altijd positief bij Auto Wuest, ofschoon bij de laatste beurt mijn auto niet was gewassen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Ervaring met: Persoonswagen
  • Reden bezoek Werkplaats
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Geachte meneer Broere, Hartelijk dank voor het invullen van de enquête en de mooie cijfers welke u ons geeft voor service en deskundigheid. Echter voor prijs/kwaliteit scoren wij een onvoldoende. Uiteraard hebben wij het e.e.a. voor u uitgezocht hieromtrent. Goed en regelmatig onderhoud is nodig voor het behoud van uw auto. Wij begrijpen dat een factuur bedrag nooit juichend ontvangen wordt, echter onderhoud is noodzakelijk Als officiële dealer werken wij volgens de standaarden van Mercedes-Benz en de door hun bepaalde pakketprijzen. Deze zijn erop gericht uw auto in optimale conditie te houden en hebben niet de intentie u onnodig kosten te laten maken. Bij dit onderhoud staat centraal het gebruik van originele Mercedes-Benz onderdelen, daardoor behoud van Mobiliteitsgarantie en het recht op eventuele coulance regelingen. Eventuele updates en/of verbeteracties worden hierbij kosteloos uitgevoerd. Indien u uitleg wilt over onderhoud en uitgevoerde werkzaamheden en de daarop gebaseerde factuur staan wij graag tot uw beschikking. Nogmaals dank voor het geven van uw feedback en wij hopen u naar tevredenheid te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een heel prettig bedrijf. De mensen zijn altijd hartelijk en vriendelijk, hetzij in de winkel, de werkplaats en aan de telefoon.
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf jammer dat mijn wagen niet gewassen en schoon werd afgeleverd. ook asbak nog vol, werd altijd netjes geleegd.\r\nmijn zoon had zijn wagen voor een beurt helemaal gewassen en schoon terug gekregen, gewoon een vakgarage....geen dealer. maar.....uw mensen zijn geweldig !!!!!

Reactie van het bedrijf

Geachte meneer Vaessen, Allereerst bedanken wij u voor het invullen van de enquête en de mooie cijfers welke u ons geeft. Het klopt inderdaad dat de auto niet gewassen is dit keer aangezien de wasstraat defect was op dat moment. Dit is ook aangegeven door onze receptionist aan onze klanten bij het ophalen van de auto met daarbij onze oprechte excuses. Echter dit was overmacht waar wij op dat moment geen invloed op hadden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de volgende keer bij uw bezoek deze weer werkt en wij uw auto weer netjes gewassen kunnen afleveren zoals u van ons gewend bent. Tot slot nogmaals dank voor het geven van uw feedback. Op deze manier kunnen wij er alles aan doen om onze klanttevredenheid zo hoog mogelijk te houden. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit

Reactie van het bedrijf

Geachte meneer Arbman, Hartelijk dank dat wij even met u mochten bellen. In dit gesprek heeft u een toelichting kunnen geven op uw beoordeling. Wij vinden het spijtig dat er dit keer bij uw bezoek aan de werkplaats e.e.a. niet goed is gegaan. Wij danken u daarom voor het geven van uw feedback. Op deze manier kunnen wij onze klanttevredenheid zo hoog mogelijk houden en daar waar nodig punten ter verbetering aanbrengen. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over het algemeen tevreden.\r\n Wel een puntje bij deze beurt:\r\n Was een jaarbeurt vanwege het geringe aantal gereden kilometers. Voor een uurtje werk is dan € 320 ex wel veel geld.\r\nNa de vorige beurt, gebak gebracht. Zat er deze keer niet in. Volgende keer beter.

Reactie van het bedrijf

Geachte meneer de Jong, Allereerst bedanken wij u voor het invullen van de enquête en de mooie cijfers welke u onze service en deskundigheid geeft. Echter voor prijs/kwaliteit geeft u ons een onvoldoende. In het bedrag welke aan u is berekend voor onderhoud zit niet alleen de tijd dat een monteur met uw auto bezig is. In dit bedrag zitten ook de kosten voor de materialen welke gebruikt zijn, waaronder o.a. olie en filter. Ook is er voor dit bedrag AdBlue bijgevuld. Als officiële dealer werken wij volgens de standaarden van Mercedes-Benz. Deze zijn erop gericht uw auto in optimale conditie te houden en hebben niet de intentie u onnodig kosten te laten maken. Bij dit onderhoud staat centraal het gebruik van originele Mercedes-Benz onderdelen, daardoor behoud van Mobiliteitsgarantie en het recht op eventuele coulance regelingen. Eventuele updates en/of verbeteracties worden hierbij kosteloos uitgevoerd. Indien u bij een eventueel volgend bezoek graag wil weten hoe de factuur is opgebouwd kunt u zich te allen tijden tot de receptionist van de werkplaats wenden. Hij zal u graag uitleg geven hoe de specificatie van de uitgevoerde werkzaamheden is opgebouwd. Tot slot danken wij u nogmaals voor het invullen van de enquête en wensen u nog een prettige dag. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en klantvriendelijk geholpen.

Over Auto Wüst

Auto Wüst is in 1928 opgericht door W.G.C. Wüst als universeel garagebedrijf. In deze beginjaren van toenemende mobiliteit was het bedrijf, naast automobielen, gespecialiseerd in reparaties aan alles wat met techniek te maken had, met name landbouwwerktuigen. In 1946 werd Auto Wüst Volkswagendealer, wat tot 1967 duurde. Hierna richtte Auto Wüst zich op occasions van alle merken. In deze tijd ontstond ook de passie voor Mercedes-Benz.

Filter op taal