Top service

Bij het binnenlopen bij de werkplaatsreceptie voelde ik me als klant direct 'gezien', want ze wisten gelijk waar ik voor kwam en boden aan de auto ook te wassen omdat ze al gezien hadden hoe vies hij was. En binnen no-time was er iemand beschikbaar om me naar het werk te brengen. Super service!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats

Prima service en vriendelijk alleen prijzig

Heel het proces is goed en prima gegaan alleen vind ik het gevoelsmatig prijzig.

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte meneer de Bruin, Hartelijk dank voor het invullen van de enquête en de mooie cijfers welke u onze service en deskundigheid geeft. Echter voor prijs/kwaliteit scoren wij een onvoldoende. Uiteraard hebben wij het e.e.a. voor u uitgezocht. Niet alleen is er een grote onderhoudsbeurt uitgevoerd, maar ook zijn er normale slijtagedelen vervangen, waaronder 3 banden welke wij met korting hebben geleverd (zoals gebruikelijk). Wij begrijpen dat twee hoge nota's in ongeveer 9 maanden tijd met 27.000 km ertussen niet juichend ontvangen wordt. Echter passend onderhoud en het vervangen van slijtagedelen zijn noodzakelijk voor het behoud van uw auto en uw veiligheid. Onderhoud is erop gericht uw auto in optimale conditie te houden en hebben niet de intentie u onnodig kosten te laten maken. Bij dit onderhoud staat centraal het gebruik van originele Mercedes-Benz onderdelen, daardoor behoud van Mobiliteitsgarantie en het recht op eventuele coulance regelingen. Eventuele updates en/of verbeteracties worden hierbij kosteloos uitgevoerd. Indien u het wenst om extra uitleg te krijgen hoe de nota is opgebouwd staan wij uiteraard tot uw beschikking. Nogmaals dank voor het invullen van de enquête en het geven van uw feedback. Met vriendelijk groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Service en onderhoud

Zeer prettig en service gericht, positieve organisatie zeer fijne medewerkers.

• Reden bezoek Werkplaats

gewoon weer goed geholpen!

gewoon weer goed geholpen!

• Reden bezoek Werkplaats

Zoals altijd weer keurig geholpen

Goed geholpen, altijd fijn om goeie service te krijgen!

gewoon gezellig

idem; om de hoeveel km olie verversen ?

• Reden bezoek Werkplaats

Uitstekende service ontvangen bij onderhoud

Van binnenkomst tot ophalen vd auto aan het einde vd dag, alles is super verzorgd.

• Reden bezoek Werkplaats

Goed geholpen fijn personeel achter de balie

• Reden bezoek Werkplaats

De service was weer super

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Je wordt eventueel weggebracht en later weer gehaald als de auto in de werkplaats is. Kortom: heel klantvriendelijk.

• Reden bezoek Werkplaats

De auto voor een beurt naar de garage gebracht, comfortabel naar huis gebracht en weer opgehaald. De auto bleek gewassen en gestofzuigd. We waren er zelf niet aan toegekomen. Alles wat nodig was is gerepareerd, zelfs voor een geval nog voor garantie!

In 1 woord geweldig!

Prima geholpen bij Wüst Dordrecht. Bij aflevering werd alles uitgelegd en ik mocht de Mercedes zelf onder het welbekende doek vandaan halen. Ook de afterservice was meer dan prima. En uiteraard zéér tevreden over de auto zelf

• Reden bezoek Aanschaf auto

Vriendelijk en eerlijk

Goede mensen meent de tijd Voor je,

• Reden bezoek Werkplaats

duidelijk in uitleg betreffende factuur

alles ok

goed en snell

Super positief

Als ik om informatie kom vragen word ik altijd even vriendelijk, sel en netjes geholpen. Als ik voor een beurt kom die langer dan een uur duurt is het altijd mogelijk dat ik thuis word gebracht en weer opgehaald, en dat terwijl ik 20 km van de garage woon.

Top service

Ik ben nog steeds dik tevreden met deze garage, vriendelijke deskundige service 👍

• Reden bezoek Werkplaats

Vriendelijk en met respekt geholpen

Ik heb uitstekende ervaring met het bedrijf. Ze zijn altijd bereid om alle vragen zorgvuldig te beantwoorden.

prima service

uitstekende ontvangst, deskundige baliemedewerker en aandacht tijdens het wachten, kortom prima voor elkaar!

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte relatie, Wij willen u hartelijk bedanken voor het invullen van de enquête en het geven van een mooi cijfer en de mooie woorden. Echter op prijs/kwaliteit scoren wij een onvoldoende. Uiteraard hebben wij het e.e.a. voor u uitgezocht. U heeft in 1 jaar ruim 10.000 kilometer gereden. Op basis van de kosten van de onderhoudsbeurt heeft u in 1 jaar 3,38 cent inclusief de BTW de kilometer gereden. Wij begrijpen dat een factuur nooit juichend ontvangen wordt. Als officiële dealer werken wij volgens de standaarden en pakketprijzen van Mercedes-Benz. Deze zijn erop gericht uw auto in optimale conditie te houden en hebben niet de intentie u onnodig kosten te laten maken. Bij dit onderhoud staat centraal het gebruik van originele Mercedes-Benz onderdelen, daardoor behoud van Mobiliteitsgarantie en het recht op eventuele coulance regelingen. Eventuele updates en/of verbeteracties worden hierbij kosteloos uitgevoerd. Wij hopen u met deze uitleg een goede verklaring te hebben gegeven. Indien u het wenst verdere uitleg te krijgen hoe de specificatie van de uitgevoerde werkzaamheden zijn opgebouwd dan horen wij dat graag van u. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Uitstekende service, de betrokkenheid van mo is ongelooflijk goed

Service zoals het hoort. Je voelt dat je meer bent dan zomaar een klant.

Service en alertheid uitstekend

Zie boven

• Reden bezoek Werkplaats

prima geholpen. Alles conform afspraak. Netjes gebeld dat de accu slecht was. Bij afrekenen bleek dat de vervangen accu best wel prijzig was voor een smartrijder. Ben bang dat bij mankementen aan de auto in de toekomst de rekening ook hoog zal uitvallen.

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte relatie, Hartelijk dank voor het invullen van de enquête en het mooie cijfer welke u ons geeft. Wij begrijpen dat een factuur nooit juichend ontvangen wordt. Het is echter onafhankelijk van merk, type en model, de kosten voor het vervangen van een accu. Ook andere modellen met een start/stop systeem hebben helaas kostbare accu's. Als officiële dealer werken wij volgens de standaarden van Mercedes-Benz en smart. Deze zijn erop gericht uw auto in optimale conditie te houden en hebben niet de intentie u onnodig kosten te laten maken. Bij dit onderhoud staat centraal het gebruik van originele Mercedes-Benz en smart onderdelen, daardoor behoud van garantie en het recht op eventuele coulance regelingen. Eventuele updates en/of verbeteracties worden hierbij kosteloos uitgevoerd. Onze receptionist zal indien u het wenst ten alle tijden uitleg willen geven hoe de specificatie van de uitgevoerde werkzaamheden is opgebouwd. Nogmaals bedanken wij u voor het geven van uw feedback. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Sorry, maar in dit geval was de ervaring niet best

Auto werd opgehaald op het bedrijfsadres voor de B-beurt. Tot zover alles goed. Het terugbrengen van de auto ging met nogal wat vertraging gepaard (ruim na het verstrijken van mijn werkdag) zonder kennisgeving. De eerste rit met de auto kwam er een waarschuwing op het dashboard: olie peilen bij eerstvolgende tankstop ! Ik heb de volgende ochtend direct contact opgenomen met Auto Wüst. Men zou op het bedrijfsadres langskomen om het oliepeil te checken. Na lang wachten kwam in de loop van de middag (ik had alweer een keer gebeld om te vragen of er nog iemand langskwam) een medewerker van Auto Wüst met een litertje olie. Dat litertje moest er volledig in en ook het reserve litertje dat in de kofferbak lag. Maw 2 liter met het advies om even langs te rijden om het reserve litertje olie in de kofferbak aan te laten vullen. Bij de garage aangekomen heeft de auto ongewoon lang (circa een half uur tot drie kwartier) in de werkplaats gestaan voor het aanvullen van het reserve litertje olie. Geen idee wat er in de tussentijd met de auto is gebeurd. De volgende dag constateerde ik bij daglicht dat er aan de zijkant van de auto een beschadiging zat (alsof er een zwaar voorwerp tegen de auto aan is gevallen. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat dit in de werkplaats is gebeurd. Het heeft ook niet erg veel zin om Auto Wüst hiermee te confronteren, maar ik houd er wel een naar gevoel aan over.

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte meneer Janse, Wij vinden het heel erg jammer dat u dit keer een negatieve ervaring heeft gehad in de werkplaats. Waar het precies fout is gegaan is helaas niet te achterhalen. Er is uiteraard met de desbetreffende monteur gesproken om zo te voorkomen dat dit soort situaties zich in de toekomst niet meer voordoen. Wat betreft de beschadiging aan de auto heeft de receptionist al contact met u opgenomen en zullen wij in overleg er alles aan doen om uw klanttevredenheid terug te winnen. Wij bedanken u voor het geven van uw feedback. Op deze manier kunnen wij daar waar nodig punten ter verbetering aanbrengen. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Geweldige service!

Auto voor beurt gebracht. Ik werd netjes naar huis gebracht en vervolgens weer opgehaald toen de auto klaar was. De oudere heer die als taxichauffeur optrad, maakte er een feestje van; wat een leuke ervaring. Mijn auto stond intussen, gewassen en al, weer klaar.

Over Auto Wüst

Auto Wüst is in 1928 opgericht door W.G.C. Wüst als universeel garagebedrijf. In deze beginjaren van toenemende mobiliteit was het bedrijf, naast automobielen, gespecialiseerd in reparaties aan alles wat met techniek te maken had, met name landbouwwerktuigen. In 1946 werd Auto Wüst Volkswagendealer, wat tot 1967 duurde. Hierna richtte Auto Wüst zich op occasions van alle merken. In deze tijd ontstond ook de passie voor Mercedes-Benz.