Duidelijke communicatie

Ga zo door.

heel fijn bedrijf

super Service

Perfecte service!

Ik ben goed, snel en correct geholpen bij mijn pechgeval!

Redelijke dienstverlenimg

Redelijke 1e ervaring Zal er zeker weer terugkomen indien ik nog mercedes blijf rijden

zoals gewend

zoals gewend altijd goede en prettige ontvangst en afhandeling.

• Reden bezoek Werkplaats

Prettig geholpen aan de balie

Snel en vakkundig geholpen

• Reden bezoek Werkplaats

De onderhoudsbeurt correct uitgevoerd.

Voor zover ik dat beoordelen kan, is de onderhoudsbeurt goed verlopen.

Wereldzaak

Wüst gaat in service verder waar andere stoppen! De vriendelijkheid en de kundigheid waar zij mee te werk gaan verdient een 10. Het team van de werkplaats onder de bezielende leiding van Mohammed en Robert is wederom fantastisch. Ga zo door mensen

• Reden bezoek Werkplaats

De prijs is niet conform wat er eigenlijk is gedaan aan onderhoud

• Deskundigheid N.v.t.

Prima.

Goed en zakelijk geholpen.

B controle

Mohammed heeft mij goed geholpen. Jammer dat ik moest wachten. Dit i.v.m. drukte met mij werk.

Uitstekend geholpen en ontzorgd

Na een lekke band vlak over de grens in België, werd ik door Mercedes Nederland van het kastje naar de muur gestuurd, voorzien van elkaar tegensprekende informatie en geconfronteerd met onverwachte hoge kosten. Auto Wüst heeft pro-actief gehandeld en er voor gezorgd dat ik wel geïnformeerd werd en dusdanig geholpen werd dat ik geen zorgen meer had. Het enige verbeterpuntje is dat ik niet ben gebeld toen de auto klaar was, en dat ik maar op eigen gelegenheid op vrijdagmiddag half zes langs ben gegaan om de auto weer op te halen.

goede service kwalieteit verhouding

goede ervaring

zonder oponthoud

de afspraak wordt eenvoudig gemaakt. Ik word altijd goed behandeld, dat geeft heel veel rust

• Reden bezoek Overige

Perfect geregeld volgens afspraak.

Na constatering van de storing is het onderdeel besteld en volgens afspraak snel vervangen volgens de afgesproken prijs.

Lekker vlot geregeld

Beste service/kwaliteit

ZEER GOEDE SERVICE

.Ontvangst bij receptie zeer vriendelijk .Afgesproken service tijd conform verwachting .Tijdens wachttijd regelmatig koffie e.d. aangeboden

• Reden bezoek Overige

Service prima uitgevoerd, vriendelijk personeel aan de balie en in de showroom

Kleine tip; waarom auto niet "even door de de wasstraat gehaald"? Zeker bij zwarte auto's die vuil zijn en onder de spinrag zitten.

zeer persoonlijk, correcte afhandeling

Weten wie je klanten zijn is en zal altijd het meest essentieel zijn. Vervolgens moet er een uitstekend product worden geleverd.

• Reden bezoek Werkplaats

Mercedes is duidelijk geen topproduct

Rij nu anderhalf jaar Mercedes. Had goede verwachtingen Duitse kwaliteit en ditto service. De praktijk is helaas heel anders. 1. Productiekwaliteit van mijn auto kan ik alleen bestempelen als matig. Diverse zaken op garantie vervangen, onderdelen vast moeten laten zetten en onverklaarbaar automatisch aangaan van de ruitenwissers bij zonnig weer. Auto heeft kleine rammeltjes. 2. De duidelijke en simpele zaken zijn wel verholpen, maar kost als klant toch wel veel tijd. Rammeltjes nog wel gemeld maar hoort men niet. 3. De ruitenwisser gaat nog steeds bij starten automatisch aan bij zonnig weer. Wordt ook niet op prijs gesteld als je daar iets van zeg want Mercedes heeft aangegeven dat dit nu eenmaal zo is (wat een kwaliteitsbeleving en dat bij een Duits merk). 4. Ik ben gewend dat een auto gewassen terugkomt na een beurt. In Dordrecht is de wasstraat echter altijd stuk. Voor mij onbegrijpelijk hoe een dealer van een premium merk hiermee wegkomt. Zelfs elke merkloze garage levert deze service zelfs bij een APK keuring van een tientjes.

• Reden bezoek Werkplaats

Deskundig gewerkt . Opgebeld om te overleggen.

• Reden bezoek Werkplaats

vriendelijke mohamwed en vlotte afhandeling

heel storend dat je auto NIET meer wordt gewassen, NET meer wordt gezogen en NIET meer het asbakje wordt leeggemaakt. ook had ik 2 krassen van een winkelwagentje en een plekje ( ritssluiting). wordt niet naar gekeken. Ben mijn auto maar ergens anders gaan wassen en stofzuigen en daar zagen ze WEL de krassen. die heeft hij meteen WEL weggepoetst. was zo gebeurd. SERVICE zei hij. Dit is toch niet de bedoeling van een Mercedes-Dealer !!!!!!!

• Reden bezoek Werkplaats

Geachte meneer Vaessen, Hartelijk bedankt dat Marcel Wüst even telefonisch contact met u heeft mogen hebben. In dit gesprek heeft hij het e.e.a. kunnen toelichten. Op het moment van uw bezoek was er een storing in de wasstraat, deze is inmiddels gerepareerd. Indien u in de gelegenheid bent kunt u langs rijden om de auto te laten wassen. Wij nemen uw opmerking wat betreft onder andere het leegmaken van de asbak zeer ter harte. Door het geven van uw feedback kunnen wij punten ter verbetering aanbrengen daar waar nodig en er zo alles aan doen om u als een tevreden klant te houden. Met vriendelijke groet, Jasmijn Kruit Klantenservice Auto Wüst

Zeer klantgericht

Bij afwijkingen in kosten e.d. wordt goed met mij afgestemd. Verder positief dat ik gelegenheid kreeg een andere auto kort te gebruiken.

Over Auto Wüst

Auto Wüst is in 1928 opgericht door W.G.C. Wüst als universeel garagebedrijf. In deze beginjaren van toenemende mobiliteit was het bedrijf, naast automobielen, gespecialiseerd in reparaties aan alles wat met techniek te maken had, met name landbouwwerktuigen. In 1946 werd Auto Wüst Volkswagendealer, wat tot 1967 duurde. Hierna richtte Auto Wüst zich op occasions van alle merken. In deze tijd ontstond ook de passie voor Mercedes-Benz.