Komen afspraken niet na

Slechte ervaring met een verkoper Komt zijn afspraken niet na en als reden geeft hij op dat ik maar vroeger had moeten terugbellen want hij had de auto verkocht terwijl hij met mij bezig was met de verkoop en wij constant contact hadden gehouden. Ik ben zo’n 25 jaar cliënt bij Mercedes heb reeds zo’n 20 nieuwe Mercedessen bij deze dealer gekocht dus vind ik dat je wel wat serieuzer behandeld mag worden en wat beter met je klanten om kan gaan.

Altijd erg goed en vlot geholpen. Met name door Erwin en Jan

Altijd erg goed en vlot geholpen. Met name door Erwin en Jan

Top.

Met Paul van Special Operations.

• Reden bezoek: Werkplaats

Goed en een goede service

• Reden bezoek: Werkplaats

Bandenwisseling. Wintervelgen bleken gewoon vies te zijn

Wintervelgen bleken gewoon vies te zijn. Heb dat ook gemeld aan Uw mensen. Aangeboden werd om ze alsnog schoon te maken, maar daar rijd ik toch niet vanuit Waddinxveen voor naar Alphen. Voelde me nogal teleurgesteld. Van een Mercedes behandeling was in mijn ogen in ieder geval geen sprake.

• Reden bezoek: Werkplaats

Prima ontvangst, goede uitleg bij ophalen wat er gedaan is.

service centraal

snel en er wordt serieus meegedacht

TOP SERVICE!!

Al jarenlang kom ik bij MB Alphen a/d Rijn. Men denkt altijd mee en de service is super goed. Tot mijn grote verbazing vernam ik dat deze vestiging (een icoon in Alphen a/d Rijn!!) APR 2021 komt te vervallen. ONBEGRIJPELIJK!! Gelukkig mag ik tot die tijd nog gebruik maken van de werkplaats waar ik alle heren die daar werken persoonlijk een hart onder de riem wil steken. Ik wens jullie allen in de toekomst een andere fijne werkplek toe en ga jullie vanaf APR 2021 zeker missen........ MB weg uit Alphen a/d Rijn.......kan het nog steeds niet geloven.....

• Reden bezoek: Werkplaats

Vergeten vloeistof bij te vullen bij een bezoek

Nieuwe banden laten monteren.. 2 dagen later zegt de auto 1 liter olie bijvullen ...?? Ga er toch wel vanuit dat de auto bij Mercedes bij ieder bezoek word nagekeken ??? Rij niet voor niets een AMG ..

• Reden bezoek: Werkplaats

Heel vriendelijk en zeer deskundig geholpen door Edwin met onze keuze voor de aangeschafte Mercedes personenauto.

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Goede en vriendelijke behandeling.

Zie boven.

• Reden bezoek: Werkplaats

Niet volgens kwaliteit en service geleverd die je mag verwachten

De auto is niet conform afspraak afgeleverd. Zeer jammer. Waarbij de auto netjes 'showroom' zou worden afgeleverd. Was dit op het oog schoon. Maar ondertussen onder de matjes, plafond etc niet gereinigd tot kauwgom resten aan toe. -Lege tank bij aflevering. Na vertrek ging direct het lampje branden. -Punten die genoemd zijn bij proefrit niet opgelost. Teleurstelling. Dan kan je net zo goed naar een gewone garage gaan. Dit is onze tweede auto die we aanschaffen. De eerste was een top levering.

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Goede service zoals altijd.

Leuke mensen en altijd een goede services gehad als er iets aan mijn bus was. Vind het jammer dat het team in Alphen weg gaat. Ondanks dat Den haag dichter bij is voor me ga ik liever naar Alphen omdat hier een goede sfeer is en je goed wordt geholpen als er iets mocht zijn.

Klant vriendelijk!

In Alphen aan den Rijn ben ik prima en snel geholpen voor service beurt en bandenwissel.

Prettig personeel, vakkundig

• Reden bezoek: Werkplaats

Knap dat ze tot beste MB dealer zijn verkozen....

... want bij mij hebben ze dat zeker niet waargemaakt!! Nieuwe lease auto (mooie en lekkere E klasse) via deze dealer besteld, omdat ik waarde hecht aan steunen van de locale economie en zij ook de proefrit hebben geregeld. Levering uitgesteld tot na 1 juli zodat ik een van lagere BPM kon profiteren, ook zo bevestigd door de verkoper. (noot: tot de dag vandaag staat in het RDW register de BPM bijtelling van voor 1 july) Dag van levering was al een teleurstelling omdat uiteindelijk de niet de laatste, maar 1 na laatste configuratie was besteld; kan gebeuren, maar bel dan even van te voren!! Verder liet de verkoper het over aan de jongste bediende om mij de systemen uit te leggen. Geen bloemetje, geen sorry, geen opvolging, etc niks. Enquette ontvangen, ingevuld met dezelfde opmerkingen en wat denk je.... geen enkele reactie. Kortom: knap dat ze tot beste dealer zijn verkozen.

Great!

Zeer goede kwaliteit, service! Al jaren kom ik eerst bij Jan van Dijk. Fantastische kerel. Staat altijd klaar voor je, hoe druk hij het ook heeft. Voor Mercedes een uistekend " visitekaartje " Heel jammer om te horen dat Alphen a/d Rijn straks niet meer bestaat! Waarschijnlijk zit de HR. Michael de Graaf niet te wachten op advies, maar toch hier is er één: Laat Jan van Dijk weer op een vooruit geschoven post blijven, anders kost het Mercedes veel trouwe klanten. Henk Bolhuis

correct

auto kapot, afspraak gemaakt en auto gerepareerd

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Werkplaats

Volgens afspraak, prima geregeld.

• Reden bezoek: Werkplaats

Zoals al vele jaren altijd correct

Vind het een plezierige en correcte werkplaats met vriendelijke meedewerkers

Keurige service

Ik kwam voor een onderdeel. Er werd keurig over teruggebeld. Het lag klaar en er werd ook nog een kopje koffie aangeboden. we werden zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Mogelijk de volgende auto daar.

Niets veranderd in 20 jaar

Heel wat Mercedessen gereden ik wil graag een Mercedes a kopen Ik ben langs gegaan bij de Liam bij binnenkomst zat er een persoon op zijn telefoon te kijken zij nog net goede morgen, ik heb even staan wachten maar hij had geen belangstelling in mijn ben maar doorgelopen de showroom in daar kwam een jongeman naar mij toe en hij wilde graag weten wat ik zocht ik zij een Mercedes A die staan daar in de hoek u mag zelf wel kijken . Dat waren geen nieuwe ben weer naar hem toe gelopen en zij dat op zoek was naar een nieuwe dan mag u de trap op lopen en daar staan ze . Daar aangekomen stond er een zonder prijskaartje of andere gegevens . Weer de trap afgelopen en zij tegen hem dat er geen prijs of iets dergelijks aanwezig was en dat ik niet kon zien wat er allemaal aanwezig was in deze auto dat wijst zichzelf allemaal uit als u de auto koopt Ik ben toen zwaar teleurgesteld de showroom uitgelopen .

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Geachte heer Van Dongen, Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan in onze vestiging. Wij herkennen ons niet in deze werkwijze en zullen dit intern bespreken. Met vriendelijke groet, Mercedes-Benz Dealer Bedrijven

Meer dan Mercedes waardig

Reparatie is goed ingepland; Chauffeur kwam op tijd om de auto op te halen; Chauffeur was tijdig terug om de auto weer af te leveren; Reparatie is mooi uitgevoerd - van de schade was niets meer zichtbaar; De auto was van binnen en buiten gewassen. Hij was gemaakt, gewassen en gezogen en kwam weer terug als nieuw! Door de wasbeurt krijgt deze reparatie toch meer cachet!