professioneel, goed en vriendelijk.
Prima
werd vlot en vriendelijk geholpen
Vanaf het eerste bezoek en contact met Jan Willem Cox perfect geholpen bij de aankoop!
Zeer goed en klantvriendelijk. Vervangende auto stond al klaar voordat ik in de garage kwam.
Uitstekende ervaring met degelijk, zakelijk-vriendelijk advies.
Ben netjes geholpen door zowel de verkoper(Peter) als de F&I adviseur)
Goede begeleiding, rekening houdend met mijn situatie als individu. luisterende oor, waarvoor dank peter!
4 nieuwe banden , met keurig schone velgen afgeleverd.
De ervaring die ik heb met Peter van Ooik is erg prettig, hij is gastvrij en attend.
Goede ervaring en netjes geholpen zoals het hoort
afspraak maken verliep vlot, zij het met een kleine onduidelijkheid over een deel van de onderhoudsbeurt (olie verversen of niet?). Voorts prettige ontvangst in Leiden. Toesturen video van onderkant auto met uitleg door monteur is zeer gewaardeerd.
Deskundige advies. Goede werksfeer.
Erg goed geholpen Deskundige rustige uitleg Er is alle tijd genomen We zijn zeer tevreden over de verkoper en over de auto!
- Niet genoeg banden op voorraad, zodat mijn auto een extra dag moest blijven. Dit kwam slecht uit. - Er was telefonisch medegedeeld dat het een kleine beurt betrof, maar bij aflevering auto bleek een grote beurt nodig te zijn. Kosten waren dus een stuk hoger dan gepland. - Aangename verassing dat de auto gepoetst was bij ophalen!
Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Wij zullen de genoemde punten intern bespreken. Met vriendelijke groet, Mercedes-Benz Dealer Bedrijven
De reparatie is niet goed uitgevoerd, waardoor de deurvergrendeling niet werkt.
Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan. En er is gericht geanticipeerd op mijn vragen.
plezierige en adequate verzorging.
zeer flexibel met agenda en inpassen onderhoud van mijn auto
Prima begeleiding die hebben geleid tot het juiste advies voor aankoop. Nog geen seconde spijt van gehad! Ook de nazorg was prima geregeld.
Bij aanschaf vorige auto heb ik aangegeven graag de auto om te willen ruilen naar een andere uitvoering na verloop van tijd. Ik werd zeer vriendelijk gewezen op een nieuw model dat meer paste bij mijn wensen, uiteindelijk is het een ander model geworden waar we heel erg tevreden mee zijn, dit allemaal met hulp van Peter van Ooik, een zeer vriendelijke, professionele, attente en bekwame medewerker, wij danken jullie en in bijzonder hem
Prima geholpen en de service die je mag verwachten.
Na telefoontje mobilo werd direct een (vriendelijk) sleepwagen gestuurd. De volgende dag kon de auto weer opgehaald worden. Keurige contact momenten, telefonisch, de chauffeur van de sleep en aan de balie.
Zeer tevreden en altijd blij met het wassen en reinigen van de auto. Geen kritiek
Ik bracht mijn MB C Estate van 2014 voor een APK beurt en wandelde door de showroom. Ik zag een interessante aanbieding van een bijna 3 jaar oude MB C en deed navraag bij Peter van Ooik, die er toen niet was. Hij nam contact met mij op en dat leidde tot een gesprek waarbij ik uiteindelijk nog voor een jonger - 1 jaar oud model C klasse Estate koos. Mijn ingeruilde MB was ook door Peter aangeschaft. Hij belde mij toen met eeninteressante aanbieidng van een nieuwe MB, uitloop model. Goed werk van van Ooik.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.