De totale service is uitstekend.

Wensink Leeuwarden heeft de technische problemen met mijn 30 jaar oude SL heel goed opgelost. Verder hebben zij de auto bij mij thuis opgehaald wat ik zeer op prijs heb gesteld.

Snelle service

Sneller klaar dan verwacht. Wel prijzig voor wat er is gedaan.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijke mensen, keurig op tijd, snel geholpen, auto werd gewassen. We konden rustig wachten onder het genot van een kopje thee in de wachtruimte. Al met al top!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

goed geholpen, bevestiging afspraak met adres kon beter

Prima service en communicatie tijdens onderhoud. Vooraf had het bevestigen en juiste adres vermelding duidelijker kunnen zijn.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed gerepareerd maar onderdeel niet op voorraad de volgende dag weer terug komen

Ik heb prive ook een BMW als die voor iets (hoeft maar heel iets kleins te zijn) naar de garage gaat wordt de auto helemaal van binnen en buiten schoon gemaakt dat mis ik toch wel voor een premium merk als mercedes

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Bij pech onderweg en vervolgreparatie ondanks drukke werkplaats geweldig geholpen.

• Reden bezoek N.v.t.

Goed en vriendelijke personeel

Geweldig.

Zeer vlot geholpen en medewerking. Elke dag bericht gekregen hoe de zaken er voor stonden. Erik miedema heeft van het begin tot dat ik mijn auto op kon halen op de hoogte gehouden. Erik heeft ook nog bepaalde zaken uitgezocht die mij niet helder waren. UITSTEKEND.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles conform verwachting en afspraak

Onderhoud optima forma

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Wensink doet wat ze beloven

Correcte service

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen bij zowel selectie als aflevering

Goede uitleg van de verkoper bij de bezichtiging en proefrit, waardoor een goed beeld van de mogelijkheden van de auto is gekregen. Bij de aflevering was het gewone personeel niet aanwezig en deed een junior de aflevering, maar die nam ondanks de drukte de tijd en bleef bijzonder kalm en vriendelijk. Heel professioneel.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prettig ontvangen bij de aankoop van een occasion.

Op zoek naar een SUV kwam ik via Internet uit bij Wensink Leeuwarden voor een 1 jaar oude SUV. Prettig geholpen door de aanwezige verkoper. Aflevering duurde een paar dagen langer dan was geraamd, maar was ook weer prettig en vriendelijk.

• Service N.v.t.

Prima, kan beter

Service van de auto prima! Fijne mensen die er werken. Als je echter een auto van middenklasse reserveert ivm afspraken die dag en je krijgt een Smart mee die elektrisch maar 100km mee kan is dat niet de bedoeling.

Goed en plezierig geholpen

Deskundig geholpen

Zeer correct

Keurig op tijd en weer netjes afgeleverd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima geholpen, na stroomstoring daarna weer een vlotte nieuwe afspraak

Prima, goede afhandeling.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Zoals altijd goede service.

Heb weinig toe te voegen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles is piek fijn in orde, ook de persoonlijke aandacht

Wat ik persoonlijk jammer vindt is , dat je niet zo als op de Lorenzkade de avond voor de afspraak op het terrein kan overnachten in de camper , of als de onderdelen niet op voorraad zijn en pas de volgende dag beschikbaar zijn.. want wij wonen nl in de camper, Wat ik ook mis zijn de dames die aan de balie waren op de Lorenzkade , zij hebben/hadden ook kennis van zaken, vrouwen brengen toch een andere en gezellige sfeer op de werkvloer

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Vriendelijk en zakelijke aflevering van de auto. Voldoende tijd genomen maar zeker ook niet teveel en dat kan ik enorm waarderen. Auto stond keurig gepoetst klaar. Een genot om in deze auto rond te rijden.

Snelle service.

Problemen met motormanagement en kon maandagochtend om 8 uur meteen geholpen worden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Snelle behandeling en klantvriendelijk.

Ik moest een afspraak maken voor een terugroepactie. De afspraak zelf regelen was in het begin een beetje lastig, maar nadat de juiste personen ingeschakeld waren, ben ik zeer snel en vriendelijk geholpen!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Uitstekende service, klantvriendelijk en oprecht

Zie boven

• Service N.v.t.

Voldeed aan verwachting

Ik heb geen verstand van wat onder de motorkap zit, dus ik vertrouw dat het goed is. Ook was de auto mooi schoon; scheelt me toch weer een zaterdags karweitje.

• Deskundigheid N.v.t.

Goed maar …

Heel Jammer dat de auto niet gewassen was. En als ik daar een opmerking van maak dat er voor mij werd gedacht dat ik al zo lang zat. Misschien ook handig dat men het scherm in het Dashboard weer terug zet op de instellingen van de klant .

Icarusweg 2

8938 AD Leeuwarden