Pro actief, meedenken, niet storende verkoopduwen

• Service N.v.t.

Zeer fijne verkoper gewoon en eerlijk

Zeer fijne verkoper gewoon en eerlijk

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Mijn oude Benz weer als nieuw

perfecte service en reparatie tegen redelijke prijs

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De verkoop was super, deskundig en goed,

Het stukje begeleiding vanuit werkplaats was erg slecht, vragen konden niet beantwoord worden. Antwoorden zijn nog steeds niet gegeven. We kopen veel nieuwe voertuigen waarbij Volvo en Scania vanuit de werkplaats altijd alle medewerking altijd geven. Vroeger was dit bij wensink ook zo. Maar dat is tegenwoordig niet meer zo of kennis ontbreekt. Toch een beetje vriendelijkheid naar je klant zou niet misstaan. We hebben gelijktijdig 4 nieuwe voertuigen gekocht. Ik zou het op prijs stellen dat mijn medewerkers zich welkom voelen bij de werkplaats.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Prima uitleg voor de uitgevoerde werkzaamheden

• Service N.v.t.

Erg prettige ervaring

Ik heb een goed gevoel overgehouden aan Wensink Leeuwarden na aankoop van een gebruikte auto aldaar. De verkoper neemt de tijd, zal niets overhaasten of opdringen. Ik ben 2 keer voor een proefrit langgewenst voor dezelfde auto, en dat is ook totaal geen probleem. Keurig te woord gestaan, tevens werken er mensen met kennis van zaken, in de verkoop en de werkplaats. Ook een goed en marktconform aanbod gehad voor mijn inruil auto. De aflevering was prima, de auto netjes in orde, en er was alle tijd voor de uitleg van de auto. Hele fijne ervaring!

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Goede service van het merk van de Ster

In de communicatie over de uit te voeren werkzaamheden was een foutje geslopen, dit is door Pieter Hogewerf, keurig opgelost! Wensink heeft service hoog in het vaandel dat is ook één van de redenen dat wij wederom gekozen hebben voor de aanschaf van een nieuwe Mercedes Citan!

Gemengd

Bij de werkplaatswas de service correct en vriendelijk. Moest wel drie keer naar de garage voor een klein onderdeel dat later kwam dan gedacht. Had een telefoontje wel op prijs gesteld. Maar ben verder prima geholpen. Het maken van een afspraak vond ik onnodig ingewikkeld en bureaucratisch. Had het gevoel te maken te hebben met iemand die niet wist hoe het werkte en zich hield aan het een of andere protocol. Over een terugroepactie werd ingewikkeld gedaan. Verder leek de chat eerst veelbelovend en klantgericht na gedane belofte om er op terug te komen niets mee gehoord. Bij de werkplaats werd zonder problemen ook de actie uit de terugroepactie opgelost. Dat liep dan weer keurig.

Zoals altijd uitstekend

Zoals boven vermeld

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Mooie auto en vriendelijke aflevering

Auto is keurig afgeleverd. Gereden kilometers waren 30.000 in plaats van de opgegeven 12.000 maar daarvoor gratis onderhoud voor twee jaar aangeboden gekregen.

Positieve ervaring

Goed gevoel over de service aan onze auto. Is met deskundig personeel in goede handen. Bij extra werkzaamheden werd er keurig overlegd over hoe eea opgelost kon worden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Netjes geholpen en geinformeerd over het mbux systeem.

Netjes geholpen en geinformeerd over het mbux systeem.

top

goed en adequaat geholpen

Vriendelijk geholpen

Ik mis de showroom

Fijne medewerkers in Leeuwarden

Ik werd prima geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prettig bedrijf om zaken mee te doen

Mooi nieuw pand op een goede locatie. Het is alleen jammer dat er geen showroom aanwezig is waar de modellen in staan uitgestald.

Das beste oder nichts…

Aan de balie, zoals ik gewend ben, door Erik en Patrick perfect geholpen!

Mooie bestelbus

Goed en duidelijk advies gehad.

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Zoals aangegeven via de website zou ik mijn auto de avond voor de servicebeurt achterlaten en mijn auto sleutel in de brievenbus deponeren. Echter, ik kon geen brievenbus vinden, gelukkig was er nog een monteur aanwezig die mij verder heeft geholpen. (Er hing nog geen brievenbus) :)

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen met nieuwe airbags en een accu,

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

We hebben onze auto nu een week en zijn zeer tevreden. De aflevering was keurig, geen opmerkingen

Icarusweg 2 8938 AD Leeuwarden

Over Wensink Aangenaam