jullie slaan de plank mis

ik ben met schade met mijn auto naar de garage gekomen en die is total loss verklaard. en nu vragen jullie hoe de service was, dat klopt toch niet? jullie hebben het niet op orde. trouwens op jullie website staat folgende ipv volgende. vind ik echt niet kunnen voor een Mercedes.

• Prijs/Kwaliteit

Eerste ervaring was super, alleen de tweede voelde ik me belazerd.

De eerste ervaring met mijn eerste mercedes bij wensink was super. Goede service aardig personeel en super geholpen voor een nette prijs, precies wat ik van mercedes had verwacht. Echter de tweede keer kwam ik met een niet al te grote reparatie. Ben zelf monteur en heb zelf onder de auto gelegen op straat om het probleem te constateren en een noodoplossing te maken. Dit was circa 1 uur werk op straat op een krikje.....vervolgens bij het ophalen bleek dat de monteur er ruim 5 uur over had gedaan......van de luchtvering achter bij een E300 de slangen vervangen.......Bij de vraag naar uitleg werd verteld dat de slangen onder de hele auto door moesten. De compressor zat voorin etc.. Ik wist dat dit gelul was, was zelf onder de auto geweest...bij een airmatic 4 wielen lucht geveerd had hij gelijk...mijn auto was enkel de achteras. De compressor hangt achter, achter het linker achterwiel. De slang, of als je allebei vervangt slangen zijn niet langer dan 1 meter en 2 meter... Ik snap dat het wat meer werk was dan ik had gedaan als nood reparatie maar 4 uur langer.......ik had het gevoel dat omdat er geen vaste tijd stond voor de reparatie de monteur er eens rustig de tijd voor had genomen op een maandag morgen en begonnen is met een grote boodschap op het toilet....toen de auto wat loshalen...en toen maar eens lunchen....(ik zeg lunch omdat bij het ophalen er nog een mandarijn op de bijrijdersstoel lag).......Toen nog wat repareren en bij een collega even wat vasthouden en ja, nu is hij klaar. Al met al houdt de garage na mijn geklaag en bewijs...had mijn eigen reparatie gefilmd...voet bij stuk... uiteindelijk wordt er van 5 uur werk 3,5 uur gemaakt. Al blijf ik het veel geld vinden verder ruziën heeft ook geen zin...maar ik blijf er een apart gevoel bij houden, terwijl de eerste keer zo ontzettend goed was!

Goed en snel geholpen

Vriendelijk

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zeer vriendelijk en hulpvaardig!

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen en ondanks extra werk op tijd klaar

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

correct en to the point.

Alle stappen werden overzichtelijk doorlopen en in nagesprek toegelicht.

Positief verrast

Sinds april j.l. ben ik Mercedes rijder en dus recent voor de eerste keer bij Wensing terecht gekomen i.v.m. een storing. Ik ben positief verrast door de snelle afspraak, juiste oplossing en vriendelijke personeel.

super

goeie mensen goede service

Vriendelijke personeel

Klasse

Klantvriendelijk, deskundig en warme persoonlijke aandacht!

• Prijs/Kwaliteit

Perfect van aanvraag tot afhandeling APK

Via de website makkelijk zelf in te plannen op verschillende locaties. Herinnering een dag van te voren. Ontvangst met lekker bakje koffie. Na keuring nette afhandeling. En dat alles voor nog geen 20 euro..

Een feestje.

Keurige, klantvriendelijke garage. Duidelijke afspraken en altijd oplossingsgericht meedenken.

• Prijs/Kwaliteit

Kwaliteit reparatie en service.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekend ervaring aandacht voor klant

Ruben uit Leeuwarden heeft ervoor gezorgd dat ik helemaal wauw gevoel in mijn auto stapte en daarna een fijne volledige uitleg heeft gegeven over de functie van de auto. Ook na aflevering is Ruben makkelijk te bereiken om eventuele vragen te beantwoorden. Kortom: Uitstekende ervaring met Wensink

Fantastisch

Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijkheid is super

Vaakbekwame monteurs die praktijk gericht denken en werken. 😀

Helemaal top!

Moest lang wachten vanwege de werkzaamheden, maar werd steeds op de hoogte gehouden, en kreeg de auto gewassen én van binnen schoon weer terug. Koffie was ook lekker, en met het gebruik van de WiFi nog wat kunnen werken. Top garage, en iedereen aardig en service gericht.

Zeer tevreden, goed geholpen

Gratis een Mercedes Me adapter gekregen en geactiveerd. Tevens een gratis software update gehad voor de stuurinrichting. Verder prima advies gehad over een evt. service contract voor onderhoud.

Kwalitatief goed werk

Afspraak maken gaat makkelijk online Vriendelijke medewerkers De bereikbaarheid kan in sommige gevallen beter

Problemen naar volle tevredenheid opgelost

Verkoper vond het geen goed idee van mij om i.p.v. een electrische Mercedes een Tesla aan te schaffen omdat de kwaliteit van Tesla slecht is omdat bij een Tesla rijder een binnenspiegel was los gegaan, bij mijn 5 maanden oude GLC was de zijkant van het dashboard los gegaan, daar kun je geen kwaliteitsoordeel van maken. Uiteraard vakkundig hersteld in Leeuwarden, maar omdat de EQC thuis niet met 3 fase kan worden opgeladen (48 uur voordat de accu vol is) is een Tesla toch te overwegen

Prima service!

Snelle afspraak gemaakt, week later is kapotte schakelaar vervangen.

Onze Benz had het erg naar zijn zin op de Duitse wegen

Na de servicebeurt merkten we geen verschil, haha, wel vijfhonderdzoveeleuro lichter, maar ja, je moet er iets voor over hebben om in een Benz te rijden!

Zeer positief

Vlot, deskundig, vriendelijk en proactief. Altijd volgens afspraak op tijd klaar.

Over Wensink Aangenaam