correct, zakelijk, afgepast.

Zie bovenstaand.

Goede service!

Werd goed geholpen.

Prima!!

Woorden zijn niet nodig bovenstaande is vodoende!!

alles netjes geregeld geen wachtijd ..zeer tevreden

goed geregeld

Ik zie het licht/ljocht

De waarschuwing op het display over het hinderlijke "parkeerlicht links" is verdwenen, nu het lampje het weer doet. Ik kwam bij de Mercedes garage, vertelde het probleem aan de balie en verder kon ik mijn auto in de veilige armen van de monteur geven. Hij repareerde het, terwijl ik mij vergaapte aan de nieuwe auto's in de showroom. Wat raar is; dat een lampje wisseling bijna een professionele handeling is geworden. je zou zeggen, dat in de ontwerpfase hier toch rekening mee kan worden gehouden. Wij gaan op vakantie en hopen een boete bespaard te hebben. mvg Hoekstra

Prima service.

Tot nu ben ik een tevreden klant. Wensink biedt service, is duidelijk en vriendelijk!

Uiteindelijk prima geregeld

Goed, aardig, deskundig en vakkundig

Auto volgens gemaakte afspraak gebracht. Dit keer vriendelijke ontvangst bij receptie. Enkele nieuwe medewerkers gezien. Aardige medewerker in showroom bood ons koffie aan, was vriendelijk en goed communicatief. Auto na 1,5 uur klaar. Enige uitleg en we konden met een veilige auto weer verder.

Alles was prima, geen klachten

keurig geinformeerd

Voertuig helaas met schade terug ontvangen.... Netjes gemeld door service manager

Uitstekend!

Ik ben nu een paar jaar klant bij Wensink en ben altijd netjes geholpen. Als ik ergens mee zit mag ik altijd bellen. Heb wel eens problemen gehad om zelf de bandenspanning op te meten, dat is niet meer nodig, ik mag altijd langs komen en de heren regelen het gelijk voor mij.

uitstekende service en benadering

zoals we gewend zijn ....uitstekende service en afspraken worden nagekomen .

goede en klantvriendelijke service

service en onderhoud auto volgens afspraak uitgevoerd, zelfs de poetsbeurt waar eigenlijk geen gelegenheid voor was uitgevoerd. ben zeer tevreden met de goede service.

Vriendelijke, kundige en meedenkende mensen.

Altijd vriendelijke mensen. Ze weten meteen wie je bent en welke auto je rijdt. Er wordt meegedacht en ik voel me als klant welkom.

Snelle service en correct opgelost!

door pech met lekke band heeft Wensink Leeuwarden mij zeer goed geholpen complimenten met een pluim!

31-7 kregen we met onze Mercedes Benz CLA shooting brake een lekke band. De vestiging Wensink Leeuwarden kreeg van de leasemaatschappij een melding. Wij werden zeer snel en vakkundig benaderd en heeft de garage een reservewiel meegenomen om onze auto bij de garage te krijgen. zelfs omdat het al einde van de dag was heeft Wensink Leeuwarden nog een nieuwe band geregeld en deze na 17:00uur nog vervangen. we werden zeer klantvriendelijk ontvangen vanuit de werkplaats en konden na een kopje koffie onze weg weer vervolgen. Daarom wil ik mijn complimenten uitspreken hoe fijn het is als je met pech zo goed geholpen wordt als klant. De slogan " Wensink Aangenaam" laat hier ook zien hoe goed en hoog hun service is. Team Wensink Leeuwarden fantastisch en dank voor jullie hulp! mvgr J. Regtop

uiterst klantvriendelijke behandeling

Als steeds -nu al 11 jaren- merk ik mijn continue tevredenheid bij de dienstverlening en de communicatie bij Wensink Leeuwarden.

Keurige en snelle afwikkeling van onderhoudsbeurt

Eerste keer afspraak bij wensink.keurige ontvangst en overleg over te vervangen onderdelen.

Geweldige ervaring

Correct en behulpzaam bij de balie .

Vakkundig

Vakkundig

Gewoon weer perfect!

Uiterst vriendelijk en hulpvaardig!

Prettig en in overleg

Ik vind het fijn dan dat ik altijd goed contact heb met de receptie en monteurs

Deskundig

Vriendelijk, deskundig, behulpzaam en snel.

Prima geholpen als passant bij de vestiging Wensink Leeuwarden.

Vervelend piepend geluid bij een snelheid van 100-110 kmh. Diagnose gesteld en probleem verholpen. Tegelijkertijd ook de navigatie voor de vakantie in Spanje up-to date gemaakt. Ik was niet op de hoogte van het feit dat dit niet automatisch on-line voor alle landen wordt gedaan ivm de omvangrijke data. Helemaal tevreden en complimenten voor het hele team in Leeuwarden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk. Houden de klant bij alles op de hoogte qua prijs en tijd. Geen verrassingen. Komen afspraken na. Een heel groot verschil met Wensink Groningen.

Over Wensink Leeuwarden Mercedes-Benz