Bijzonder slechte klantgerichtheid

Wij hebben tot 2 x toe via de website een showroom afspraak trachten te maken op de locatie Den Haag, telkens een berichtje in de ochtend via de aanmeldingspagina op de website rond de klok van 9 uur. Echter beide keren hebben we diezelfde dag geen reactie mogen ontvangen. Dan maar via de app getracht te regelen en we kregen als reactie daarop dat ze ons graag binnen 48 uur een terugkoppeling wilde geven. Wat moeten wij verder hier nog aangeven .......

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Geachte heer/mevrouw, Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf. Wij zullen dit uitzoeken en komen daarna graag met u in contact om dit te bespreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw contactgegevens naar [email protected] te sturen? Met vriendelijke groet, Mercedes-Benz Dealer Bedrijven

Super geweldig

Vandaag onze nieuwe mercedes Benz A klasse opgehaald. Paul Mohan is een zeer deskundige verkoper. Van begin tot aan de aflevering was alles goed verlopen. Communicatie was ook goed en we zijn goed geadviseerd. Auto rijdt ook super. We zijn dik tevreden. Paul bedankt voor de goede service !

Klantvriendelijk

Dit is mijn 1e Mercedes-Benz: Mercedes-Benz Den Haag, Donau 42, 2491 BA Den Haag. Klantvriendelijke verkoper, die persoonlijk contact hield over de gang van zaken. Ondanks alle Corona maatregelen goede advies, tips gekregen binnen de mogelijkheden, maar wel een duidelijk beeld van de auto kunnen krijgen met hulp van Paul Mohan. Aftersales geweldig geholpen door Paul en zal hem zeker aanraden als verkoper! Met vriendelijke groet, D. Boedhai

Slecht klant onvriendelijk

Vijandige medewerker service afhandeling.

Nette en goede service:

Via het internet een mooie A klasse 180 d zien staan. Na per telefoon en e-mail contact te hebben gehad met Edwin Heppe een afspraak gemaakt om deze auto te komen bekijken. Goede ontvangst ondanks de Covid-maatregelen. Na een proefrit en duidelijk uitleg van Edwin overgegaan tot aankoop van deze mooie auto. Op de dag van aflevering weer keurig ontvangen alleen moesten we wel lang wachten voordat we naar onze auto konden en voordat alles op papier was geregeld. Duidelijke uitleg gehad en met onze nieuwe auto en mooie bos bloemen naar huis gereden. We hebben onze A klasse nu een aantal dagen in ons bezit en komen achter steeds meer opties die erop zitten. Als je Edwin belt of mailt krijg je gelijk deskundig advies en uitleg over hoe alles werkt. Enige min puntje is dat de A klasse verlaagd is en dat is bij ons op het dorp niet zo handig had wel handig geweest als dit gemeld was en hoe dit eventueel op te lossen is. De algemene indruk is goed en we hopen op vele veilige kilometers met onze auto.

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Geen interesse in de klant

Vandaag een afspraak willen maken voor een aankoopkeuring van een 1,5 jaar oude C-klasse die ik wil aanschaffen. Tevens gevraagd naar de mogelijkheden voor nav.update en regulier onderhoud. Plat gezegd.....wat een kansloze bedoeling bij Mercedes. Tot op heden altijd Audi gereden en nog steeds 1 binnen het gezin, daar bij Audi ben je welkom als klant. Bij Mercedes Den Haag niet! Voor meer info m.b.t. onderhoud en nav.update moet een afspraak gemaakt worden?!?!?!? Ik weet het niet, maar ik bel naar Mercedes Den Haag om een afspraak te maken voor een aankoopkeuring (welke overigens niet op korte termijn kan) en moet een 2e afspraak maken voor een informatief gesprek over onderhoud? Dat kan de medewerker die mijn auto aanneemt toch gewoon vertellen in een paar minuten? Kosten voor een aankoopkeuring, Eur 185,- ? Bij Audi is deze Eur 39,-! Ik weet het, er kan verschil inzitten, maar Eur 150,- is wel erg veel. Ze geven aan in 30 min tot 45 min klaar te zijn, wel dapper om dan Eur 185,- te rekenen. Daarnaast was het voor de betreffende medewerker lastig om algemeen beschaafd Nederlands te spreken. Tutoyeren doe je bij een bekende, niet bij iemand die je nog nooit hebt gesproken.

• Reden bezoek: Werkplaats

Goed geholpen bij het kopen van een B-klasse occasion

Verkoper Denis de Vries nam alle tijd om ons te informeren over de aanwezigheid van standaard voorzieningen en accessoires. We kregen een keurige prijs voor onze inruil B-klasse en een mooie aanbiedingsprijs. We kijken uitermate tevreden terug.

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Zeer vriendelijk ontvangen en alles zeer goed uitgelegd over de auto ook na de verkoop nog contact gehad met de verkoper of alles naar wens was en of er nog vragen waren

ZEER SLECHTE ERVARINGEN

Heb in 40 jaar al 28 nieuwe Mercedessen gekocht echter dit "CIRCUS BENZ" overtreft het in zeer slechte klant beleving en zeer slecht uitvoeren van verstrekte opdrachten etc. Hierop gereageerd maar men is in het geheel niet ontvankelijk voor opbouwende kritiek. Maar nu bied men niet eens meer een nieuwe S klasse aan, de arrogantie ten top! Zal hierover de importeur en Fabriek in Stuttgart nader over informeren. Rogam en nu Mercedes Van Mossel in regio Rotterdam daar wordt je als klant top ontvangen, behandeld etc. en is niet eens een "eigen" Mercedes vestiging.

Disappointing

After maintenance I had to take my car back to service 3 times in one week. They do not evet check the car if there is any warning on screen. They said my car is ready and gave my key. When I went to car I see warning (ad blue related. They again took my car for entire day. And they gave my car back. After 3 days I received another warning (engine related) And took car back to service :(

• Reden bezoek: N.v.t.

Zeer vriendelijk en kundig personeel

Voor zover het mogelijk was in deze Coronatijd, ben ik bijzonder fijn geholpen. Top.

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Gewoon goed. Duidelijke afspraken, goede uitleg.

Goede service. Snelle afhandeling van mijn aanvraag, duidelijke afhandeling. Afspraal snel gemaakt. Helaas ivm corona allemaal niet op een standaard manier maar zeker wel een duidelijk beeld van de auto kunnen krijgen. Verder nog geen ervaring mbt afapraken voornonderhoud en afhandeling daar van maar als dat op dezelfde manier gaat, komt dat vadt ook in orde.

• Reden bezoek: Aanschaf auto

bad service and rude assistant

I took my car for service. They did not call me when the car was ready, although they had promised to do that. So I could not pick up my car on time and have to wait until the next day. This disrupted a few important commitments I have scheduled. They neither explained nor apologized. When I picked up the car on the following day, the lady who handled the case was very arrogant and impatient. It is really a shame to have this low level of service at a dealer for a premium brand like Mercedes-Benz.

• Would you recommend us? No
  • N/A
  • N/A

ondanks corona maatregelen

Ondanks de corona maatregelen en met inachtneming hiervan ben ik desondanks servicegericht geholpen met de aanvraag voor de nieuwe B-klasse

top, voor herhaling vatbaar

zeer prettige verkoper, verstaat zijn vak goed

onprofessioneel

Ik heb in september een nieuwe auto besteld welk begin november geleverd zou worden. Medio november, geen auto maar ook geen bericht..radiostilte. Ik heb na een paar keren bellen meegekregen dat mijn auto 2e week van januari geleverd gaat worden. Geen verdere tekst of uitleg. 2e week januari, geen auto geen bericht..wederom radiostilte. Op mijn emails wordt niet gereageerd, bellen krijg ik voice mail. Na meerdere pogingen eindelijk de verkoper aan de lijn, hij gaat mij de volgende dag terugbellen. Als dit de service van dit filiaal is tijdens het verkopen en leveren dan hou ik mijn hart vast hoe de service er straks uit zal zien in de vijf jaar service na levering. O, ja. Je kan nergens terecht met je klacht bij dit filiaal. Ze hebben geen service voor kwaliteisverbetering, geen procedure voor klachtafhandeling, niets. Tot op heden, geen auto en ook geen bericht of telefoontje. Ik weet dus niet wanneer ik mijn auto krijg.

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Ben prima geholpen maar had een mail ontvangen wij zijn geïnteresseerd in u auto . Respons gestuurd maar helaas geen reactie?

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Vlotte en efficiënte aanpak van de verkoper onder niet ideale omstandigheden!

gezien de Corona maatregelen verliep de aanschaf iets anders dan gewoonlijk, geen bezoek ,geen proefrit en oerdracht online en thuis. Vlotte en efficiënte aanpak van de verkoper onder niet ideale omstandigheden!

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Uitstekend maar jammer van corona-beperkingen dat ik buiten in de kou moest wachten.

Voor de eerste keer telefonisch in contact gekomen via receptie/Monique, die mij tot volle tevredenheid verder hielp en een afspraak voor de volgende dag regelde. Dat contact was erg vriendelijk en professioneel, chapeau voor Monique!

• Reden bezoek: Werkplaats

Dankzij mijn uitstekende ervaring met Edwin Heppe in 2009 ben ik terug gekomen voor de B 180.

De heer Heppe heeft mij in 2009 uitstekend geadviseerd bij de aankoop van de CDI 220 automaat, waar ik met enige schroom nu afscheid van heb genomen. Mijn vrouw reed een A 140 sinds 2009. Door omstandigheden moeten wij van 2 naar 1 auto. De oplossing is dan de B 180. Vanwege het plezierige contact met de heer Heppe, was het voor mij vanzelfsprekend bij deze aankoop naar Den Haag te rijden. Voor mij is zaken doen elkaar vertrouwen geven, dat maakt gelukkig. Dat heb ik in mijn werkzame leven steeds weer ervaren en opgeschreven in mijn autobiografie "Een Aandacht voor Leven en werken", een levensgeschiedenis over Kunst, Bedrijf en Samenleving. Hierover geef ik voordrachten in mijn eigen Cultuurschuur en op locatie. Daarom hoop ik dat Covid19 spoedig de weg weer vrij maakt voor ontmoetingen.

Een redelijk goed gevoel

Ik rijd al 20 jaar naar tevredenheid Mercedes en was wederom enthousiast over de aanschaf van een half jaar oude MB B220. Minder enthousiast over de aflevering, buiten de schuld van Mercedes om, vanwege corona. Wel teleurgesteld toen ik vol trots de auto aan mijn zoon liet zien die een klein deukje in het rechter achterspatbord ontdekte. Bij melding aan de heer Kel Verrips zei ik dat ik dat deukje niet had gezien en bij hemzelf was dat deukje ook niet opgevallen anders had hij dat zeker laten repareren. Om nu weer terug naar den Haag te rijden om dat te laten repareren vond ik wat "overdone". Dus prijsopgave gevraagd bij de firma PDR in Eindhoven. Voor € 95,- inclusief BTW werd het deukje met garantie verwijderd. Dit heb ik met foto eind december nog aan dhr. Kel Verrips doorgegeven. In de verwachting dat het bedrag van € 95,- zou worden vergoed heb ik de dag daarop de auto laten repareren want dat deukje bleef me nu storen. Dhr. Kel Verrips zou het voorleggen aan zijn verkoopleider maar tot op heden heb ik niets meer van hem vernomen en dat valt me zwaar tegen. Wel snel en koek en ei bij aankoop van een Mercedes maar minder snel als het op service aankomt. Tot nu toe alle Mercedesen gekocht bij EMA en ASV in Eindhoven met nooit service problemen, helaas dus nu wel bij Mercedes in den Haag.

Goed geholpen , goede service

• Reden bezoek: Aanschaf auto

We zijn geholpen door Dennis in Den Haag. We zijn erg tevreden over zijn service en klantgerichtheid. Hij is erg oplossingsgericht en doordat hij zeer goed meedenkt en de behoefte van ons goed weet te achterhalen, zijn we zeer goed door Dennis geholpen. De volgende aanschaf zouden we wederom door Dennis geholpen willen worden in de mooie Showroom van Mercedes Benz in Den Haag.

Zeer prettige ervaring

Vriendelijke verkoper met begrip voor mijn situatie. Daardoor een mooie auto kunnen kopen waar ik alle dagen plezier van heb.

Ongelooflijk

Moet vertrouwen Mooie worden slecht voor toekomst

• Reden bezoek: Overige

Geachte heer/mevrouw, Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad met onze service. Wij zullen dit uitzoeken en komen daarna graag met u in contact om dit te bespreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw contactgegevens naar [email protected] te sturen? Met vriendelijke groet, Mercedes-Benz Dealer Bedrijven