Zeer prettig om hier een auto aan te schaffen.

Edwin Heppe is een deskundig adviseur en wist ons goed te informeren. Dankzij Edwin hebben we een auto uitgekozen waar we de aankomende jaren veel plezier aan gaan hebben.

Non service

Ik kwam voor een service vraag en was zeer verbaasd over de wijze van behandeling van de service contact person. Ik had een vraag mbt de update van mijn navigatie kaarten update via Mercedes me. Toen ik vroeg of ik de service manager kon spreken zei de dame dat ik daar een afspraak voor moest maken. Zelden zo klant onvriendelijk behandeld.

• Deskundigheid N.v.t.

In één woord: Vreselijk.

Schandalig hoe dit filiaal met hun klanten omgaat. Bij de dealer in Rotterdam word je ten minste netjes behandeld! Proberen 'diagnosekosten' (even uitlezen en in de software kijken) van ca. 240euro prive naar mij door te berekenen zonder overleg of akkoord vooraf. Terwijl ze zelf verantwoordelijk waren alle mankementen te onderzoeken bij een schade de maand ervoor, en dus vergeten. (Maar wel even +/- 3500 euro succesvol geclaimd voor de rest) Deze truc halen ze uit wanneer je onwetend de huurauto terugbrengt en ze vervolgens je auto weigeren mee te geven zonder betaling. Gelukkig na 2uur (!) door de Werkplaats geholpen en mijn auto meegekregen. Tevens de reden dat ik dit uiteindelijk niet publiekelijk naar buiten heb gebracht op mijn social media kanaal. Wat een wereld van verschil. Klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Zoals je van een merk als Mercedes hoort te verwachten! Kan de kantoordienst een voorbeeld aan nemen. Gaarne deze zgn 'diagnosekosten' doorsturen naar Centraal Beheer en bij de 3,5K schadeclaim voegen zoals besproken! Wens niet meer telefonisch uitgekafferd te worden over deze rekening door onwetend personeel die de moeite niet eens neemt even in het schade dossier te kijken (Mevr R.M., Serviceadviseur PW) Mevrouw gooit ook nog doodleuk de hoorn erop midden in mijn verhaal. Onacceptabel en laatste keer hier. Mvg.

professioneel, vriendelijk, deskundig

Een ontvangst die aansluit bij de stijl van MB, een schitterende showroom, heerlijke cappuccino, mooie auto's en bovenal in Edwin Heppe een fijne en deskundige adviseur.

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Goed merk bij professioneel garage en vakmensen !

Boven reeds alle superlatieven medegedeeld...

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Zelfs na een review geen contact

Na het plaatsen van een review een standaard opmerking plaatsen met, onze service manager zal contact met u opnemen is leuk maar dan moet dit wel gebeuren uiteraard. wederom een loze belofte en MB onwaardig.

Zeer ontevreden

Wij hebben onze auto voor een beurt gebracht. in plaats van één dag is het 3 dagen geworden, omdat enkele onderdelen besteld moesten worden. Op zich vinden wij dat geen probleem, maar wij worden aan het einde van de dag geïnformeerd en zelfs moesten wij bellen, omdat was beloofd dat we de auto voor 12 uur zouden krijgen. Dat kwamen wij pas achter toen wij belden omdat het einde van de dag was en hebben helemaal niks gehoord. In zo'n geval zou er een vervangende auto aangeboden moeten worden. Was 3 dagen zonder auto en moest veel gemaakte afspraken opzeggen, omdat er geen duidelijkheid van jullie kant kwam, wanneer precies de auto geleverd zou worden.

• Reden bezoek: Werkplaats

Beste meneer Jacobs, Hartelijk dank voor uw uitgebreide reactie. Wat ontzettend vervelend dat u zolang op uw auto heeft moeten wachten en dat u daar niet duidelijk over bent geïnformeerd. Dat is uiteraard niet de bedoeling en daarom laten we zo spoedig mogelijk een service manager contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Mercedes-Benz Dealer Bedrijven

Ver beneden verwachting

Mijn ervaring was ronduit slecht te noemen. Bij binnenkomst(7 minuten voor het afgesproken tijdstip) was mijn afspraak niet bekend in het systeem. Ik kon gaan zitten en na 20 Minuten kwam er iemand bij me(nadat ik gevraagd had). Later bleek dat te komen doordat de berijder van de huurauto( medewerker van Mercedes) te laat kwam opdagen. Nadat ik 5 minuten weg was belde de servicemedewerker op met de mededeling dat er een grote beurt nodig was met de vervanging van filters welke 608 euro moest kosten. Op de Mercedes website staat 431 euro voor een grote beurt maar dat zal dan door de filters komen?? Tijdens de service is er gebeld dat er een dag extra bij de service kwam omdat de kentekenplaat moest worden gemaakt en dat kost een dag extra(Dit was vooraf niet besproken terwijl er wel duidelijk door mij was aangegeven dat ik een nieuwe kentekenplaat wilde hebben en dat ik geen 1-tje op mijn kentekenplaat wilde). Bij het ophalen melde de service medewerker dat de ruitenwissers strepen maakte maar dat ze niet vervangen waren omdat ik had aangegeven dat het niet nodig was??(Dit telefoongesprek, de vraag voor vervanging heeft nooit plaats gevonden?). Toen kregen we de discussie over een huurauto voor twee dagen terwijl ik er maar 1 dag gebruikt van gemaakt heb en daarna stond er een bedrag voor brandstof op de factuur terwijl ik wel afgetankt had(De service medewerker had niet op de huurovereenkomst gekeken en gewoon een bedrag in rekening gebracht) Al met al niet wat je verwacht van een Flagship Store waar je service krijgt op een Mercedes E-Klasse.

• Reden bezoek: Werkplaats

Beste meneer Geers, Bedankt voor uw uitgebreide toelichting. Wij vinden het ontzettend vervelend dat u slachtoffer bent geworden van een optelsom aan fouten. Dit is uiteraard niet de service die wij uit willen stralen. Daarom zal de service manager zo spoedig mogelijk contact met u zoeken. Met vriendelijke groet, Mercedes-Benz Dealer Bedrijven

Everything was fine except...

my car has been washed in your facility (thanks for it) only a door trim part (Seitenleiste in German) is now missing (it is highly likely that it detached during the process of washing). This is not life threatening but upsetting and I would appreciate if you could check if someone found that part so that it can be fixed again on my car (I have a picture showing the missing part at your disposal if it can help you). This being said lady from the technical department who dealt with me was very friendly and professionnal. She should not be blamed for it (the person who washed the car did not check it before/after the washing process to make sure that everything was fine). I called today and spoke with Anton who wanted to enquire whether the part had been found and should call me after 15.00 only he did not call back. I wish to report this so that in the future other customers are not doing the same experience.

• Reden bezoek: Werkplaats

Kreeg het gevoel alsof er geen sprake van service was.

Ik heb gister mijn “C-Klasse Coupé 180 Premium Plus Pack Line: AMG “ opgehaald, daarbij werd mij van te voren in een e-mail door meneer verteld dat hij geen tijd had om te behorende service die bij een aflevering gebruikelijk is te verlenen omdat het “te druk” was. Bij aankomst was het totaal niet druk (de woorden van de floormanager:” het is eigenlijk helemaal niet druk, normaal zijn zaterdagen bij ons de drukste dagen maar vandaag valt het echt reuze mee en het is ook januari hè”). Ik moest mijn eigen kop koffie inschenken en ik kreeg geen eens een bos bloemen of champagne toen ik de sleutels in ontvangst kreeg. In het gesprek met meneer vraag ik hem dan nog aardig of hij ons op z’n minst 10% van de behandeling kan geven die hij een normale klant die voor 50 duizend een auto aanschaft ook zou geven. Toen kreeg ik een antwoord die als volgt luidde: “Wat wil je dan?” Ik reageerde daarop met nou bijvoorbeeld champagne of een bos bloemen? Toen zei hij dat er geen champagne was. Uiteindelijk heeft meneer na een tijdje halen en trekken toch nog uitleg kunnen geven over de auto en haar opties. Vervolgens staat de auto buiten en kom ik erachter dat de bandenspanning van mijn band rechts achter op 1.7 bar stond en de rest op 2.6 bar. Volgens meneer zou dit een foutje zijn in het systeem en zou dit verholpen worden als de banden op temperatuur zouden komen na een stukje rijden.. U raadt het al. Ik zit nog steeds met een lekke band. Je betaalt 50 duizend voor een auto om hem vervolgens niet rijklaar te krijgen en totaal geen service te mogen genieten. Ik heb mijn klacht bij een mevrouw gelegd en zij heeft mij wél laten zien dat Mercedes-Benz Den Haag over de capaciteiten beschikt om de juiste service te verlenen. Een hele aardige vrouw die mij toch nog met een fijn gevoel heeft laten vertrekken! Een goed gesprek en een beetje aandacht aan de klant doet wonderen ;-).

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Beste Marc, Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Wij betreuren het ten zeerste dat uw aflevering niet zo is verlopen als dat u gehoopt had. Daarom willen we graag contact met u opnemen. Zou u uw contactgegevens willen mailen naar marketing-mbdb@daimler.com? Met de door u ingevulde gegevens kunnen we u niet vinden in ons systeem. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Mercedes-Benz Dealer Bedrijven

Servicebeurt goed. Klacht opgelost. Dus prima.

Weer super geholpen

Winter check afspraak maken was makkelijk Vriendelijk geholpen. Goede controle blokken en schijven voor moesten vervangen worden Netjes over gebeld en goed advies gegeven. Keurig ook weer bericht toen auto klaar was.

• Reden bezoek: Werkplaats

Onderhoudsbeurt goed/ vervangend vervoer onvoldoende

Ontvangst en afhandeling van de onderhoudsbeurt was goed. Helder verslag en afspraken werden nagekomen. Ik had vervangend vervoer geregeld en buiten hoorde ik dat ik een elektrische Smart mee kreeg waarmee ik 100 km kon rijden. Ik kon dus niet naar kantoor in Amsterdam. Ja, kon onderweg wel opladen zei de meneer en ik kreeg uitleg hoe dat werkte en hij gaf me een oplaadkaart. Maar even later kwam hij de kaart terug halen want die mocht ik niet meenemen. Ik heb er maar een thuis werk dag van gemaakt. Maar van te voren vragen of men een eclectische auto wil zou ik op prijs stellen!

• Reden bezoek: Werkplaats

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw uitgebreide reactie. Het is altijd ons doel om u van te voren goed te informeren over welk vervangend vervoer u mee krijgt. Het spijt ons dat dit bij u niet helemaal goed is gegaan. Het punt over de oplaadkaart zullen we zeker als verbeterpunt meenemen. Met vriendelijke groet, Mercedes-Benz Dealer Bedrijven

Goed en plezierige afhandeling van een servicebeurt.

Vriendelijke ontvangst en correcte afhandeling. Keurige melding van de extra te verrichte werkzaamheden met daarbij de te maken kosten.

Word altijd goed geholpen

Uitstekend geholpen en nog eerder klaar dan verwacht

Slecht, respectloos en onprofessioneel

Ik stond met een lekke band dus zo Mercedes mobilo gebeld. Mijn auto is toen weg gesleept door de Berger en gebracht naar Mercedes Den Haag. Vervolgens niks meer gehoord van Mercedes Den Haag zelf. Meerdere malen contact gezocht waarna ik in de wacht werd gezet en de verbinding telkens werd verbroken. De volgende dag opnieuw gebeld dat was op een zaterdag toen weer in de wacht gezet. Niet gezegd waarom stond ondertussen alweer een half uur in de wacht. Waarna de verbinding weer werd verbroken. Vervolgens maar langs gegaan en om uitleg gevraagd. Ik kreeg te horen dat het vervelend was maar dat de mensen van de werkplaats al weg waren ondertussen. Dus uiteindelijk was dat mijn probleem. Geen vervangend vervoer. Me auto staat daar zonder te weten wanneer die klaar is. Word niet op de hoogte gehouden en als je belt word de verbinding telkens verbroken. Uiteindelijk zelf vervangend vervoer geregeld maar mijn rijbewijs lag nog in me auto. Weer gebeld met mercedes Den Haag dat ik mijn rijbewijs nodig had uit me auto maar na 3 keer doorverbonden te worden weer de verbinding verbroken. Uiteindelijk weer gebeld na weer 15min in de wacht te hebben gestaan toen ik er ondertussen al bijna was. Kreeg ik weer iemand aan de lijn. Ik zei ja ik ben er nu al bijna. Zei de receptie zelf ja dat lijkt me ook wat sneller werken. Bellen kan dus niet met deze vestiging je kan het beste langs gaan. Toen ik daar eenmaal aankwam moest ik nog 20min wachten toen vond de ontvangstvrouw het ook wat lang duren die uiteindelijk mijn sleutel is gaan halen. Toen ze die eenmaal had kwam eindelijk de manager zelf aan. Alles bij elkaar dit is de slechtste vestiging die je kan kiezen voor je mercedes!

• Reden bezoek: Werkplaats

Beste meneer Zoutenbier, Hartelijk dank voor uw uitgebreide reactie. Wat vervelend dat u zo lang in de wachtrij voor telefonie heeft gestaan. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben het voor u uitgezocht en op dit moment zijn ze druk bezig met uw auto. Er wordt contact met u opgenomen als de auto weer klaar staat. Hartelijk dank voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Mercedes-Benz Dealer Bedrijven

erg slecht!

Heb een 'blaar' op mijn rechter voorband. Bel om advies. Kom snel vervangen. Prima ik kom vanmiddag maar heb morgen auto nodig voor rit naar Limburg. Dat komt goed. Ik bel om kwart voor vijf dat ik eraan kom. Telefoniste krijgt niemand te pakken; werkplaats niet, vervangend vervoer niet, niemand niet. Men kan mij dus niet helpen. Auto gehuurd. Zoon heeft mijn auto ingeleverd met mededeling dat ik de dag erna op vakantie ga (met deze auto). Zou goed komen. Dag erna blijkt eea niet verholpen en kan ik auto niet gebruiken. Wederom extra kosten. Zoals u begrijpt buitengewoon ontevreden en niemand vanuit Mercedes die de moeite neem om contact met mij te zoeken.

• Reden bezoek: Werkplaats

Beste meneer Timmers, Hartelijk dank voor uw uitgebreide reactie. Wij betreuren het ten zeerste dat de communicatie zo is verlopen. Wij laten zo spoedig mogelijk onze service manager contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Mercedes-Benz Dealer Bedrijven

Geweldige auto en service

Zeer goede ervaring met 1e Mercedes, geweldige auto. Dus de keuze voor een nieuwe Mercedes was dus een eenvoudige keuze.

Zeer teleurstellend, klant kwijt

Alles wat fout kon gaan, is fout gegaan. Zie mailwisseling Rob Steenstraten. Ondanks jaren uitstekende ervaringen bij Donau kom ik na deze beurt niet meer terug. Bij Mercedes zou je een betere kwaliteit service moeten kunnen verwachten, je betaalt om zorgeloos en probleemlos alles geregeld te hebben en het tegenovergestelde was het geval. Spijtig.

• Reden bezoek: Overige

Beste meneer Craig, Wij betreuren het ten zeerste dat u schrijft dat we u als klant kwijt zijn. Uiteraard is het nooit onze bedoeling geweest om u zo'n ontevreden gevoel te geven. Rob Steenstraten is tot 6 januari op vakantie. Daarna zal hij contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Mercedes-Benz Dealer Bedrijven

Slechte service en zeer onpersoonlijk

Heb een nieuwe auto gekocht problemen werden bij dit villaatjes niet opgelost ben naar rogam gegaan om de problemen met de auto opgelost te krijgen raad een ieder deze dealer aan

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Beste meneer Boon, Wij betreuren het ten zeerste dat u onze service zo slecht en onpersoonlijk heeft ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling en daarom zal een Service Manager zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Alvast een fijne jaarwisseling. Met vriendelijke groet, Mercedes-Benz Dealer Bedrijven

Goeie service

Mijn bus heeft zijn eerste service beurt gehad, ze hebben ook de software gereset, alles verder prima werkend, goede service gehad

Matige service zeer MB onwaardig

Slechte communicatie, half werk verrichten, heb er geen woorden voor. Ben van plan een andere dealer te kiezen voor mijn onderhoud.

• Reden bezoek: Werkplaats

Beste meneer Klaassen, Wat ontzettend vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan bij Mercedes-Benz Den Haag. Dat is uiteraard niet de bedoeling en daarom zal een service manager zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Alvast een fijne jaarwisseling en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Mercedes-Benz Dealer Bedrijven

Top service

Top service goed geholpen door de medewerkers

• Reden bezoek: Aanschaf auto

Prima ervaring, ik had een storing aangegeven op mijn display een slechte accu, ben naar de garage gereden, en werd direct zonder afspraak geholpen, probleem zo opgelost, geweldig👍

Slechtste ervaring ooit!

Bar slechte service, betaal je alle rekeningen krijg je je auto niet eens terug! Laat je reparatie uitvoeren krijg je een factuur dubbel de kosten van de offerte die ze hebben uitgeschreven.

• Reden bezoek: Overige