Super vriendelijk en super service

Vriendelijke eigenaar. Snel tot overeenkomst gekomen en uit zich zelf een nieuwe accu geplaatst. Super!

Goed en betrouwbaar.

Prima geholpen, zeer behulpzaam.

• Kwaliteit

Recent een probleem gehad met een auto die met stukken stond, APW gebeld en er werd direct actie ondernomen. Qua service zijn hier veel bedrijven die hiervan kunnen leren. Dré en zijn team staan altijd paraat voor zijn klanten. Een geweldig bedrijf met TOP service

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Al meerdere jaren klant bij APW Auto’s, onderhoud & reparatie autopark incl. elektrische auto’s.

Uiterst tevreden met de service, snelheid, kwaliteit, prijs en deskundigheid ongeacht complexiteit of leeftijd van de auto.

uitstekend

Erg klantvriendelijk en behulpzaam.

Al jarenlang tevreden

Al jarenlang klant bij APW, voor onderhoud van onze auto's. Zeer tevreden met service, kwaliteit, snelheid, prijs. Aanrader.

• Kwaliteit

Nog nooit zo`n goede ervaring gehad bij een aankoop!

Ik heb mezelf echt verbaasd over de uitmuntende service van dit bedrijf. Ik heb er een Audi A5 cabriolet gekocht. Allereerst krijg je telefonisch zeer duidelijke informatie over de auto. Als je er eenmaal bent blijkt het óók nog te kloppen (wat bij veel andere garages helaas niet zo is). Je wordt zeer vriendelijk ontvangen in een overigens prachtig pand. Dré is niet de ‘typische autoverkoper’ die je overlaadt met wat er allemaal zo mooi is aan de auto waar je interesse in hebt en vervolgens jouw auto tot de grond toe afbrandt. Hij herhaalt gewoon wat je eigenlijk aan de telefoon al hebt gehoord en geeft duidelijke antwoorden op je vragen. Hij is realistisch over de inruilwaarde van je auto en doet een prima aanbod als je de auto koopt zonder inruil. Ik was er na een proefrit snel uit: Wat hij vertelde over de auto klopte. Je merkte het gewoon bij het rijden. Ik besliste al rijdend dat ik hem bij een aanvaardbaar voorstel zou kopen. Omdat het voor mij ver weg is heb ik de auto zonder garantie gekocht. De auto kreeg nog wel een onderhoudsbeurt. 2 dagen voor de aflevering belde Dré mij met de mededeling dat er aan de binnenkant van de achterbanden scheurtjes zaten. Dat vond hij niet prettig, dus hij deed er gratis(!) 2 nieuwe achterbanden op. Verder vertelde hij dat de distributieriem over ongeveer 20.000 km vervangen moest worden. Maar als ik het goed vond wilde hij dat gelijk wel doen tegen kostprijs. Hij hoeft dit niet te doen, maar uit zichzelf biedt hij het gewoon aan! En ik was er heel blij mee. Ik kon de auto vanwege de corona crisis helaas niet zelf ophalen. Maar dit was snel opgelost. Wederom tegen kostprijs is de auto met een auto ambulance keurig voor mijn deur gezet. En ook weer door een uiterst sympathieke chauffeur: het verbaasde mij niet dat deze man voor dit geweldige bedrijf werkte. De kinderen renden laaiend enthousiast naar de auto, en hij speelde het 'spel' ontzettend leuk mee. Dus ook de levering van de auto was een feest!

Savoor 9

5541SK Reusel