Prima service voor een goede prijs

Snel een afspraak gemaakt. Duidelijke afspraken vooraf en na controle overleg over de uit te voeren acties. Auto weer op tijd klaar.

Prima alles verzorgd

Prettig contact en APK en kleine reparaties daarvoor prima uitgevoerd. Het duurde een paar weken voordat de keuring plaats kon vinden. Als dat sneller wordt krijgen jullie een 10.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit

Men doen hun werk goed en drijven je niet onnodig op onkosten

• Kwaliteit

Vakkundig, vriendelijk en betrouwbaar.

Een betrouwbare garage waar je in een vriendelijke sfeer geholpen wordt.

Goed.

Prima geholpen.

• Kwaliteit

Netjes, duidelijke communicatie en duidelijke, goede informatie vooraf.

Na goed overleg vooraf is naast de apk een reparatie uitgevoerd waarbij ook een telefoontje tussendoor werd gedaan wat uiteindelijk kostenbesparende uitwerking opgeleverd heeft. Bij het ophalen van een andere auto werd zelfs gevraagd of het uiteindelijke bedrag in overeenkomst was met het vooraf genoemde bedrag en of alles naar tevredenheid was. Nogmaals ik ben zeer tevreden over klantvriendelijkheid en meedenken met de klant.

• Kwaliteit

Service zoals het woord bedoelt

Staan altijd voor je klaar

Deskundige betrokken garage

Al vanaf het begin klant, goede service, prima overleg en deskundig advies.

• Kwaliteit

Altijd goed ontvangen en prima service

Ik kom hier al jaren en mijn kinderen ook en hebben nooit klachten gehad

Zeer goed bevallen.

APK keuring laten doen en was zeer snel klaar.

• Kwaliteit

De allerbeste garage van Nederland (en van Zwolle)

Carprof Ijsselland Zwolle is de beste Garage van Nederland. Ze staan altijd klaar en nemen altijd de telefoon op als je vragen hebt over je auto. Ze geven duidelijk aan hoe lang eventuele reparaties en beurten zullen duren en wat het gaat kosten. Als ze gaandeweg nog wat tegenkomen bellen ze altijd even met verschillende opties. Verder zijn ze niet verlegen om een praatje en echte vakmannen.

Super geholpen

Ik heb mijn auto hier gebracht voor een grote beurt, apk en nieuwe banden. Voorafgaand aan de werkzaamheden ben ik duidelijk geïnformeerd over de kosten en hoe lang het zou duren (was allemaal binnen een dag klaar). Ook heb ik kundig advies gekregen over welk type banden het beste voor mij waren. Toen ik mijn auto kwam brengen mocht ik gelukkig ook een leenauto mee, zonder dat hier extra kosten aan verbonden waren (alleen even aftanken na gebruik uiteraard). Ik ben tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en de service en mijn auto rijdt weer als een zonnetje.

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen