Mijn auto, een Kangoo wordt elke keer weer gerepareerd met als resultaan dat de auto nien meer voor die zelfde kwaal meer naar de garage meer hoefde.

Vriendelijk en vakkundig

Gewoon prima degelijk en vakkundige service. Kom er al een aantal jaar en ben erg tevreden over de service.

Slecht

Mijn vriendin heeft begin dit jaar een afspraak gemaakt met Garage IJsselland. De reden was een erg zware koppeling en veel piepen en gekraak bij het intrappen van het pedaal. De uitslag bleek een defecte koppelingsplaat!.. 700 euro en dan moest het weer top zijn. Bij het ophalen van de auto ondervonden wij wellis waar nog een wat zware koppeling maar geen gepiep en gekraak meer. Met de gedachte dat de vakkundigheid van IJsselland auto's zijn werk goed heeft gedaan hielden wij het hierbij. Echter voor 2 weken terug krijgt mijn vriendin weer een hevige piep en kraak pedaal en begon de koppeling weer zwaar te lopen. Nu blijkt volgens IJsselland auto's dat de kabel verroest is en wat rubbers die het geluid veroorzaakten. Zwaar teleurgesteld, een belazerd gevoel !... Want ons gevoel / gedachte krijgen wij niet weg uit ons hoofd!.. Grote kans dat die 700 euro helemaal niet nodig is geweest en dat het destijds heeft kunnen volstaan met een kabel vervangen. De koppeling werkt perfect nu !.. Mooi tuurlijk, maar zwaar bedonderd!.. Uiteraard is dit voor ons een exit bij IJsselland, ons zie je er niet meer!.. Erg jammer dat het vertrouwen in jullie zo geschaad is maar het komt absoluut niet geloofwaardig over! Tot slot was het ook nog wel zo netjes geweest om de rekening van de kabel en de arbeid kwijt te schelden, maar goed dat heeft men ook niet gedaan ! Nooit weer ! Hans

Goede en vriendelijke mensen

• Kwaliteit

Korte lijntjes, open communicatie, betrokken

Ik ervaar dat de mensen van de garage hun best doen om zowel kwaliteit te leveren, maar ook rekening te houden met de portemonnee van de klant door open te communiceren wat de kosten en opties zijn. Wanneer er urgentie is wordt bijna altijd op korte termijn ruimte ingebouwd.

Toponderneming cq garage

Auto is laatst gekeurd en de banden zijn verwisseld. Voorts hield de auto zich in wanneer er gas werd gegeven. Het euvel werd vakkundig gerepareerd. De winterbanden werden opgeslagen en de auto zag er van binnen en buiten prima uit. De auto was gewassen en van binnen gestofzuigd. CHAPEAU voor de eigenaars en het personeel van garage Ijsselland.

• Kwaliteit

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen

Niets aan toe te voegen

• Reden bezoek N.v.t.

Deskundig, betrouwbaar en altijd vriendelijk

Altijd betrouwbaar en deskundige monteurs.

• Kwaliteit

Prima service voor een reëele prijs!

Goed geregeld allemaal. Er wordt met je meegedacht.

Prima service en advies

Je wordt altijd goed geholpen en zaken die niet hoeven te worden gedaan worden ook niet gedaan. Hier bedorel ik mee dat bij de officiele Peugot garage altijd een volledige grote beurt werd gegeven terwijl volgens Jan bij mijn auto dat maar om de twee jaar hoeft te gebeuren. Volledig vertrouwen in de deskundigheid van iedereen die daar werkt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zo tussendoor vriendelijk geholpen een achterlicht vervangen

Achterlicht was kapot, kon zo even langs komen. 10 minuten later was alles gefixt voor een klein prijsje.

Uitstekend!

Prima garage voor alle merken en voor een heel schappelijke prijs. Vriendelijk, deskundig en hardwerkend personeel.

Goede en snelle service

Prima ontvangst. Uitleg met de remmencontrole. Apk uitgevoerd. Gebruik kunnen maken van leenfiets. Dit adres gekregen van andere camperaars. Kom zeker nog terug.

Altijd goed en eerlijk!

Al jaren goed geholpen!

• Kwaliteit

Een fijne en uitstekende service!

Ik was op de dag dat ik mijn auto moest inleveren voor een service te laat. Na een belletje mocht ik dezelfde dag nog komen.

• Reden bezoek Andere reden

Heel fijn en duidelijke communicatie

Ik ben heel tevreden. Het bedrijf is kleinschalig. De communicatie is vriendelijk en duidelijk. Ze denken met de klant mee. De service die zij bieden is fantastisch. Ik hoop nog heel lang klant bij deze garage te blijven.

• Kwaliteit

Je weet waar je aan toe bent.wordt goed gecommuniceerd. Uiterst tevreden!!

• Kwaliteit N.v.t.

Goed en vriendelijk geholpen

Zie hierboven

• Kwaliteit

Positief, transparant en altijd een oplossing

Onze airco deed het onvoldoende. Carprof Ijsselland heeft veel moeite gestoken in het uitzoeken wat de oorzaak was en communiceerde hier tijdig en helder over, ook over de kosten en wat wel en niet kon. Omdat er een onderdeel besteld moest worden werd een tijdelijke oplossing gemaakt die prima hielp. Uiteindelijk bleek dat het kachelhuis vervangen moest worden en hebben we samen met de garage besloten tot de oorspronkelijke tijdelijke oplossing, die meer recht doet aan de leeftijd van de auto. De garage denkt altijd mee. Je brengt je auto er met plezier heen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Weer helemaal top en precies wat nodig was

Goed en zorgvuldig overleg vooraf. Denken en doen wat het beste is voor de klant. In 1 woord: TOP!

• Kwaliteit

mijn ervaring is zeer goed

mijn ervaring is zeer goed met deze garage

• Kwaliteit

Kennis van zaken, plezierig contact, vakkundig werk.

Goed en professioneel.

Vriendelijk en professioneel monteurs.

• Kwaliteit

Vriendelijk , behulpzaam, kennis van zaken, goed advies.

Over Carprof