Top bedrijf

Altijd correct en snel geholpen

Een woord, GOED

Nieuwe occasion gehaald. Ik had zoek opdracht een week geleden geplaats. Een week later rij ik ik in die auto. Alles is in orde. Auto man < 100000 km omgeruild, met geld, voor een auto die > 37000.

• Kwaliteit

Bockhoudt raakt contact met de klant kwijt

Ik heb over afgelopen jaren 5 Fiats aangekocht bij de firma Bockhoudt. Maar je wordt door huidig personeel niet meer herkend als klant. Als de baliemedewerker aan mij vraagt "bent u hier uberhaupt wel klant bij ons" dan kan ik verzekeren dan heeft Bockhoudt mij voor 't laatst gezien. Ik breng me auto wel bij een andere garage voor onderhoud.

• Kwaliteit

Correcte uitvoering van de afspraken

Goed gecontroleerd en gerepareerd!

• Kwaliteit

Keurige behandeling en goed vakmanschap

Een aanrader voor anderen

Super slechte service

Zijn geen mensen die zich aan hun woord houden. Ze laten je niet uit praten en dan ook nog zeggen; ik kan het u niet aan het verstand brengen.

• Kwaliteit

Vertrouw hun niet op hun woord

Mondelinge afspraken doen ze niet aan. Dan weten ze opeens van niks.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Zeer Goed

Zeer klant vrindelijk bedrijf ter zake deskundig en betrouwbaar vrindelijke mensen met oog en oor voor de wensen van de klant men neemt de tijd voor je , en de service is prima.

sinds 1980 de beste ervaring en service

de goede service en het vertrouwen wat wij al jaren hebben spreekt voor zich. De manier als je naar een andere auto kijkt, de ongedwongenheid om je bij je zoektocht ontvangt is gewoon heel fijn.

Zeer vakkundig

Al vele jaren klant en ik verwacht dat ook nog jaren te blijven!

prima en gezellig bedrijf

Ik kom daar al jaren en altijd word ik prima geholpen. Het is een vakkundig bedrijf maar met een ontspannen houding. Altijd gezellig en er is ook altijd tijd voor een praatje of een kopje koffie. De eigenaar kent je bij naam en neemt de tijd voor je.

• Reden bezoek Andere reden

Onbeschofte discriminerende verkoper

Uitermate teleurstellende ervaring. Ten eerste bleek de auto welke op locatie Assen aanwezig zou moeten zijn, bereden werd door de echtgenote van de uiterst ongeïnteresseerde afstandelijke ‘verkoper’. Ik kon mijn oren nauwelijks geloven op toon waarop me dat werd verteld. Vervolgens kon de betreffende occasion wel op de zaak verschijnen maar vandaag niet!? Daarna werd er toch nog een poging ondernomen om in relatie tot de niet op voorraad zijnde occasion een inruilprijs te geven. Mijn auto werd vervolgens afgekraakt. Want het was een import auto. Opeens voelde ik hoe mensen werden en worden gediscrimineerd! Puur auto racisme zou ik willen stellen. Op emotioneel geraakte toon heb ik me laten verleiden om deze anti verkoper mijn emotionele waarheid te vertellen. Zo neerbuigend en arrogant heb ik een simpele autoverkoper nog niet eerder meegemaakt. Dat terwijl hij op neerbuigende toon aangaf dat zijn klanten erg tevreden waren over hem. Hem heeft een groot ego blijkt uit zijn woorden en kan zulke mensen niet serieus nemen. Inmiddels heb ik een meer dan gelijkwaardige auto gekocht bij een liefhebber van mensen en mooie auto’s. Het kan ook zo anders, geïnteresseerd, zoekend maar verbinding, een relatie aangaan, vragen stellen, luisteren, presenteren van de auto, knokken voor een deal en het elkaar gunnen!

• Kwaliteit

Goede service en vriendelijk personeel

Wij komen hier al jaren Zie vorige

Perfecte service

Komt altijd afspraken na, perfecte service en prettig personeel

Altijd prima service

Mijn Fiat500 vraagt kundigheid. Deze is bij deze garage met grote mate aanwezig . Heel fijn

Ontiegelijk slecht

Onbeschoft, opdringerig, onjuiste prijsopgaaf voor APK. Ontiegelijk hoog bedrag met het advies maar een andere auto te kopen. Kosten 2200 euro. Bij andere erkende garage APK laten doe plus servicebureau: 150 euro!!!!! Schoften die Bockhoudt

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Snel afspraak. Reparatie heel vlot en goed uitgevoerd tegen een heel erg schappelijke prijs. Uitstek

Dashboard lampjes deden het voor een deel niet meer.Gebeld voor afspraak. Binnen paar dagen mogelijk. Bij aankomst zeer vlot en vriendelijk bejegend. Na 30 minuten was de reparatie voltooid, alles deed het weer, ik had € 26 betaald en was weer op weg naar huis. Gewoon heel erg fijn en goed. Uitstekend!

Geweldige service & geweldige auto’s

Wij hebben onze eerste & tweede auto bij Bockhoudt gekocht en zijn beide keren heel erg blij met onze aankoop. Wij zullen zeker bij de aanschaf van een volgende auto weer bij hun gaan kijken.

Goede service. Klantgericht.

Snelle service, duidelijke afspraken

Mijn auto was binnen budget en de afgesproken tijd gerepareerd en mijn leenauto stond bij het wegbrengen al klaar

Fijne morgen gehad

Bij binnenkomst goede zorg ivm corona-maatregelen! APK en kleine beurt goed en snel uitgevoerd.

Prima en snelle service

• Kwaliteit

Geweldige service en erg klantvriendelijk

Na mijn aankoop van een tweedehands Audi bleek dat er een paar mankementjes aan waren maar is snel en kosteloos verholpen. Woon zelf niet in de buurt van Groningen maar anders zou ik zeker vaste klant worden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Een geweldig sympathieke ontvangst

de goede relatie sinds 1980 is gewoon geweldig, wij voelen ons thuis bij Bockhoudt, wij zouden geen ander garage willen.

• Reden bezoek Andere reden

Uitstekende garage, met vriendelijke mensen

wij zijn al meer dan 30 jaar klant van Bockhoudt en zijn nog steeds zeer tevreden.

• Reden bezoek N.v.t.

Over Carprof