Zonder afspraak gevraagd om een paar belangrijke onderdelen te checken. Dit werd na overleg vlot gedaan.

vriendelijk personeel, goede service

goede ervaringen met Bockhoudt, zowel wat betreft de receptiue als de werkplaats.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Koplamp kapot, de ochtend na kerst even naar de garage en stond binnen 20 minuten weer buiten met nieuwe koplampen.

• Reden bezoek Andere reden

Mijn fout. 30 december de boel onterecht afgekraakt.

Op 30 december schreef ik dat een probleem had met het controlelampje/schakelaar op het dashboard. Dit probleem blijkt echter tussen mijn oren te bestaan. Vandaag heb ik Bockhoudt op uitnodiging bezocht en is mij mijn fout duidelijk geworden. Men had onderzocht waar mijn opmerking vandaan kwam en diverse merken bekeken. Hyundai is niet er een van waar het lampje gaat knipperen, bij VW wel en ik heb, al is dat geen excuus, jaren een Caddy gereden. Bij deze mijn verontschuldigen als ik U bij het lezen van mijn review op het verkeerde been heb gezet.

Teleurgesteld

Op 13 december 2024, en het was niet eens vrijdag, heb ik mijn Hyundai de noodzakelijke APK keuring door Bockhoudt laten verrichten. Zoals verwacht waren er geen noemenswaardige problemen geconstateerd behoudens lampjes die moesten worden vervangen omdat ze flets geworden waren. Tja. Na enkele dagen kwam ik op de ringweg een ongeval tegen, dus heb ik de waarschuwingslampen aangezet. De schakelaar op het console begon echter niet te knipperen de nodige lampen gelukkig wel. Vervolgens heb ik op 29 december de garage bezocht en het probleem proberen uit te leggen. Prima op gevangen en direct een monteur er op gezet. Ik werd bij de auto geroepen omdat de monteur mijn klacht niet kon vinden. Bij de auto heb ik de knop van het alarm voor hem in gedrukt waarop wel de knipperlichten werkten maar niet het lampje in de schakelaar. Reactie van de monteur, "Dat lampje behoord ook niet te knipperen de knipperlichten moeten het doen en die doen het". Op mijn antwoord dat de knop bij indrukken altijd knipperde kreeg ik een verbaasde reactie dat hij dit nooit had meegemaakt. Ik heb hem gevraagd dit bij andere auto's uit te proberen. (Bij elk merk gaat de schakelaar knipperen naar mijn weten, maar ja ik heb er niet voor gestudeerd.) Nu zit ik in tegenstelling tot wat ik gewend ben van Bockhoudt met het dilemma, ben ik voorgelogen of is het ondeskundigheid of beide. Is de APK terecht afgegeven of loop ik of medeweggebruikers risico door deze ondeskundigheid. Naar mijn mening kan je dit je klanten niet aan doen. Ja mijn mening.

uitstekend

• Kwaliteit

Leuk bedrijf, mooie schone omgeving, vriendelijk personeel én baas, vakkundige monteurs.

Ik ken Bockhoudt al sinds 1982, altijd goede ervaringen. Niks mis mee.

• Kwaliteit

Een goede betrokken garage met kennis van zaken.

Men heeft veel kennis en helpen je snel als dat echt nodig is. Denken mee en houden de veiligheid goedin de gaten.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geweldig vriendelijk en behulpzaam en ik zou geen andere garage willen

Ik en mijn kinderen lopen al heel lang bij deze garage en zouden wij niet naar een ander gaan

Geweldig bedrijf

Wij kopen al jaren nieuwe en occasion bij dit bedrijf Wij zijn ook zeer antousiast, maken van een afspraak en/of andere zaken worden goed in overleg afgehandeld. Dit Fam bedrijf is in een woord , koop hier Uw auto. Dennis, Bianca en Robert ga zo door, dank voor alle goede service en die nog gaan komen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prima service en vriendelijke behandeling.

Goeie service

Heel fijn.

Altijd netjes en beleefd

Is al 20 jaar mijn garage , maar mis de heer Kiel

• Kwaliteit

altijd weer goed! al jaren lang

Altijd goed! Al jaren lang

Snelle swevice.

Direct geholpen.

Afspraak goed nagekomen

Idem

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer correcte en vriendelijke behandeling.

Al sedert 2002 klant. Altijd zeer goed geholpen en goede service

Snel geholpen

De linker koplamp brandde niet goed. Een telefoontje naar de garage en ik kon komen. De reparatie werd snel opgepakt en na genoten te hebben van een cappuccino en het laatste nieuws te hebben gelezen, kon ik na het afrekenen van een klein bedrag weer vertrekken.

Klasse bedrijf

Altijd correct en fijne medewerkers.

goede service

goede service, vooraf duidelijkheid wat betreft de kosten van de reparatie, en de auto was in no time weer klaar

goede service

• Kwaliteit

Ik ben heel tevreden en ze zijn allen klant vriendelijk

Als ik niet tevreden was zou ik hier geen auto kopen maar ik ben al jaren klant dus zeer tevreden en overal is een oplossing voor dus een top bedrijf

Prima service!

Vriendelijke ontvangst. Vakmensen aan het werk. Goede service. Dus prima allemaal

Super slecht oplichters

Super slecht bedrijf oplichters nummer 1 kijk aub uit mensen met dit mensen. Voor je weet. Ben je heeeel veeel extra kosten en rente na vast door hun dus kijk aub naar je mand bedrag want daar in word je hard op gelicht bereken zelf hoe het uit kom dan kan je zelf een keus maken want hun licht je op op een fijne manier dat je niet d Snel door heb Heb een auto daar gekocht verstellingbak kapot binnen 5 manden was ik duizenden euro kwijt aan reparaties en heb aleen maar dik verlies gedraaid met hun dus mijn advies zoek andere bedrijf die wel vertrouwenbaar is

• Reden bezoek Andere reden

Goede garage met vriendelijk personeel.

Het is gemakkelijk om een afspraak te maken en als er iets extra's moet worden gedaan dan wordt je van te voren op de hoogte gesteld. Ik heb er alle vertrouwen in dat mijn auto goed wordt nagekeken en gerepareerd waar nodig.

Moermanskweg 4 9723HM Groningen

Over Carprof