Perfecte service altijd vriendelijk en veel verstand van auto’s helemaal super !

Zeer betrouwbare garage

De ervaring die ik heb met deze garage vind ik heel fijn. Ze zijn betrouwbaar. Als je een probleem hebt met je auto dan word je echt goed geholpen. Alle goeds voor garage Thijs Leenders!!

Top garage!

Mijn dochter haar eerste auto bij Thijs Leenders gekocht aantal maanden geleden. Top service en kan er altijd terecht! Zelf mijn auto ook in onderhoud en nooit geen klagen.

• Reden bezoek Andere reden

Miskoop

Auto gekocht die diverse mankementen vertoont, terwijl het een hele goede auto zou zijn. Niet dus. Slechte communicatie, klachten onvoldoende verholpen (niks te vinden en we hebben het druk, dus rijd er maar weer mee verder) en zeer klantonvriendelijke bejegening. Ik zou hier geen auto meer kopen en ook geen reparaties laten uitvoeren. Dat laatste doen ze toch liever niet dan wel.

Geweldig goede service

Aan koop gebruikte auto nadat de andere de distributie riem geknapt was,Thijs is ons echt heel goed tegemoet gekomen.

geweldig en perfect geholpen

ons probleem met de uitlaat zeer snel verholpen. djw team van thijs leenders en nog bedankt voor de lekkere koffie. mvg j r v kalkeren millingen a-d rijn

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service en erg vriendelijk

Wij waren met onze camper onderweg toen we pech kregen. Autobedrijf Thijs Leenders heeft tijd vrij gemaakt om ons uit de brand te helpen. Ze hebben ons vakkundig en snel geholpen

Direct, klantvriendelijk, betrouwbaar

Garage Thijs Leenders is een een eerlijke en betrouwbare garage. Deze garage kent hun klanten. Ze lichten je altijd goed in, mocht er iets aan de auto moeten gebeuren.

• Kwaliteit

Dé garage waar ik altijd mijn auto laat doen!

Ik ben een trouwe klant van deze garage. Sind jaren kom ik hier nu al en ik zou me geen betere garage kunnen wensen. Professioneel en toch ook heel gezellig altijd! Wetende dat mijn auto goed gerepareerd wordt wanneer nodig. Van de week mijn eerste auto ingewisseld voor een andere bij Thijs. Heel tevreden hierover! Al zou ik verder weg gaan wonen, dit blijft voor mij de garage voor mijn trouwe vierwieler.

• Kwaliteit

Klantgerichte en vriendelijke service tegen een goede prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede garage,prima service en reparatie.Goed vakkundig personeel,overleg met klant zeer persoonlijk wat ik zeer op prijs stelde en camper zeer netjes gerepareerd.De prijs van de rekening was lager dan de schatting,Thijs en Mark bedankt voor de goede en snelle service tijdens ons verblijf in Groesbeek in de drukke week van de vierdaagse.Zeer correcte garage die ik mensen kan aanbevelen voor reparatie 10 Plus met een griffel zoveel moeite ze voor je doen om je te helpen tijdens de vakantie en je weer proberen je te helpen tijdens je vakantie\r\nMet vr GR Fam. Sikma\r\n Sappemeer\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze vakantie gered, door jullie geweldige service om op zaterdag middag nog tijd te kunnen maken om onze auto te repareren!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren klant van dit bedrijf.Zijn erg vriendelijk,service is goed.En over de prijs kan ik niet klagen.

goede service, goed behandeld

Over Carprof