perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk en servicegericht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk, meedenkend en goede service, doen wat ze beloven.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en vakwerk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima werk geleverd voor een redelijke prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben er nu een paar keer geweest,en ben zeer tevreden! Je word er vriendelijk ontvangen, en ik ben ook zeer goed geholpen door de monteurs over wat wel en NIET gedaan moest worden,en welke onderdelen vervangen moesten worden wel of niet.\r\nZe denken goed mee,om mijn auto in topconditie te houden!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net bedrijf met verstand van zaken en komen afspraken na

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Suoer goed bedrijf.\r\nErg professioneel en vriendelijk personeel.\r\nIk blijf zeker terugkomen voor het onderhoud van mijn auto.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een auto bij van Duren gekocht.. Helemaal top! Na een maand hoorden wij een geluidje en zijn even langs gegaan. Dit is meteen opgelost en ook nog voor service. Natuurlijk gaan wij ook voor onderhoud naar hun terug!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vriendelijk personeel en de jongens weten waar ze mee bezig zijn!\r\n ik kom zeker terug!

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nee, ik kom niet terug bij Autoservice van Duren.\r\nAuto gekocht bij van Duren, en vanaf het begin problemen met het gas. Was nog goed toen we de auto verkochten. Na een hoop getouwtrek en toezeggen dat het op hun kosten opgelost zou worden, bij de gasboer geweest, en dan opeens onduidelijk doen of hij de rekening wil betalen, terwijl dat duidelijk was toegezegd. De auto had voor dat geld gewoon probleemloos afgeleverd moeten worden. En elke keer als ik weer over dat gas begin wordt ik letterlijk uitgekafferd. Vervolgens schade gehad reparatie van ruim 1700 euro. Auto 3 weken kwijt, maar geen leenauto om naar mijn werk te gaan. Alle auto\'s waren uitgeleend. Maar terwijl ik daar stond , werd er telefonisch een auto uitgeleend voor een reparatie en bijgeschreven in de agenda. Dan voel je je toch wel even in de zeik gezet. Maar wijselijk mijn mond gehouden. Dan nog de kilometerstand die niet klopt volgens het RDW. Volgens van Duren heeft de vorige eigenaar een typefout gemaakt, ja ja, maar naar meerdere verzoeken dit op te lossen en toezeggen daarop doen ze gewoon niks om dit op te lossen waardoor ik straks een probleem heb met het verkopen. Vandaag nog geweest en letterlijk uitgekafferd omdat ze 3 dagen geleden een busje valve care a 34 euro hebben vervangen waar je normaal minimaal 6000 kilometer mee kan doen maar nu al leeg was. Nee, ligt aan de gasinstallatie dus wat kom je hier doen kwam het op neer. Stond letterlijk te schreeuwen tegen mij. Ik ben uitgepraat met jou, terwijl de hele voorkant en onderkant rondom de fleshouder zeiknat is van de gelekte vloeistof uit dat lege busje. Gewoon niet goed erin gedraaid waarschijnlijk, volgens de gasboer die ik gebeld heb toen ik thuiskwam die ook vroeg of het er rondom overal nat was. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik laat me niet langer als een hond behandelen en heb grote spijt dat ik ooit hier die auto heb gekocht. Nog veels te veel voor betaald ook achteraf gezien, als ik de doorgaande prijzen vergelijk, en als ie dan nog goed was, maar ook dat niet. Koop nooit een auto hier

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijke en deskundige medewerkers. Ook staan zij altijd voor kleine klusjes tussendoor direct klaar. Prima bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd vriendelijk en goede service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over de service en het is er oer gezellig..En alles wordt naar,wens gerepareerd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede behandeling deskundig, en openhartig

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke uitleg over de reparaties.\r\nAls de boordcomputer wat meldt, kan die altijd direct (voor de vaste klant gratis) uitgelezen worden. En je krijgt direct een goed advies daarover.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een paar woorden \"een gouwe club\". Het is niet van deze tijd, super service, kwaliteit van werk, men is er niet op uit om mensen de laatste centen uit de zak te trekken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd topservice

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb zeer goede ervaringen op het gebied van service, deskundigheid, klantvriendelijkheid.\r\nOver de prijs/kwaliteit kan ik weing zeggen want ik ken geen andere bedrijven in de buurt, maar ik vertrouw erop dat die ook goed is.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, Deskundig en Accuraat.\r\nPrijs/Kwaliteit verhouding is netjes.\r\nHet in rekening brengen van ruitensproeiervloeistof is de winst, haha. Staat standaard op de rekening!