Afgesnauwd !!!!

De eerste keer dat ik daar kwam was ik goed geholpen . Een lampje brandde en de jongen(zoon?) begon meteen met uitlezen . Uiteindelijk na een paar weken was het euvel verholpen . Hij heeft bij de dealer , Nissan , het hulpmiddel besteld en heb ik ruim een jaar gereden toen het lampje weer brandde . 25/10. Ik was meteen 26/10 teruggegaan . Ik trof een norsige man (vader?) en heeft me alleen afgesnauwd waardoor ik overstuur de deur uitging . Hij schreeuwde , dat hij vanaf zijn buro niet kon zien wat t was en ik moest maar terugkomen en de auto daar laten voor controle . Ik was meteen naar een ander garage . Die heeft het ter plekke uitgelezen en mij duidelijk alles uitgelegd . Ik ben een oudere vrouw en heb nul verstand van auto's .

Nooit teleurgesteld

Zeer deskundig. Altijd eerlijk. Fijne en gezellige service. Nooit het gevoel dat er een slaatje uit geslagen wordt. Dat beetje extra. Zeer tevreden!!!!

• Kwaliteit

Deskundig advies tegen een schappelijke prijs

Met mij als (inmiddels alweer) jarenlange klant denkt Rolf altijd mee en probeert (waar mogelijk) een goede oplossing te bieden. Anders dan bij een officiële garage ben je geen nummer en betaal je niet de hoofdprijs!

• Reden bezoek Andere reden

Zoals altijd goede service en betaalbare prijs

Snelle, betrouwbare service. Kwalitatief goed werk.

Betrouwbaar

Zeer goede service, altijd prijsopgave, meedenken kortom iets wat u bij een dealer niet vindt.

Klantvriendelijk en eerlijk

Ik word altijd netjes te woord gestaan, grotere reparaties worden altijd vooraf afgestemd en hier wordt een goede optie gekozen die duurzaam en betaalbaar is. Je wordt altijd goed geadviseerd.

perfecte service, een aanrader

Goed en vakkundig personeel. Duidelijke prijsafspraken van te voren. Vriendelijk personeel, wat met de klant meedenkt. Goede prijs/kwaliteit verhouding, waardoor auto rijden betaalbaar is bij deze garage. Kom er al enkele jaren en ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Zij staan voor je klaar

Mijn ervaring is< Ze luisteren Ze geven advies Ze bieden je een drankje aan Koffie of Thee Ze geven rust en uitstraling Ze hebben TOP monteurs Ze geven vooraf een Prijs wat het gaat kosten Ze zijn geweldig en gastvrij Ze wachten af wat je te vertellen hebt Ze staan gelijk voor je klaar

• Kwaliteit

Zoals al jaren prima en tijdig geholpen en vriendelijk behandeld

Ondanks grote drukte toch even tijd gemaakt om de tweede reparatie binnen twee weken uit te voeren. Mat uitleg hoe dat zomaar gebeurd, in twee weken twee dingen stuk en kosten ruim 400,00. Uitzonderlijk, maar het gebeurd dus. Helaas. En, na overleg kon ik erop wachten.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren klant bij CarProf van Duren, en dat gaat nog jaren duren

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed, professioneel, vriendelijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een betrouwbaar en goed bedrijf. Heel Transparant. Vriendelijke bejegening.

slechter dan verwacht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij brengen onze bedrijfsauto al jaren bij Autoservice Van Duren in Arnhem voor periodiek onderhoud, Apk en benodigde reparaties. Er wordt altijd duidelijk gecommuniceerd over de werkzaamheden, mocht er een defect gevonden worden, wordt er altijd eerst gebeld. Eventuele bijkomende kosten worden altijd eerst besproken, voordat het wordt uitgevoerd. Wij zijn erg tevreden over de geleverde service en blijven hier graag nog jaren gebruik van maken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer duidelijke advies en goede inschatting van de kosten. Daarnaast snelle service en goede communicatie voor, tijdens en na het service of reparatie proces

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben zeer tevreden over dit bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, klantvriendelijk en redelijke prijzen. Er staat ook altijd een leenauto klaar indien dit nodig is.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verschillende reparaties uit laten voeren \r\n1x opgehaald met pech \r\nDirect een flyer meegekregen voor pechdienst van carprof

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede service, goede ervaringen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service (zeker voor een Golf van 31 jaar oud). Uitleg na reparatie. Goede diagnose. Redelijke kosten.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laagdrempelig, behulpzaam, vriendelijk. Goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel goed bedrijf is geweldig En goede service en heel goed werk en betrouw baar .\r\nIedereen aan te bevelen .\r\nOnze camper was top we komen graag met onze auto\'s bij U

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kan alleen zeggen,goed. De behandeling als klant is eerlijk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kon snel terecht voor mijn kapotte achterlicht en kapotte airco. Erg klantvriendelijk. En de prijs is ook netjes.