Zij staan voor je klaar

Mijn ervaring is< Ze luisteren Ze geven advies Ze bieden je een drankje aan Koffie of Thee Ze geven rust en uitstraling Ze hebben TOP monteurs Ze geven vooraf een Prijs wat het gaat kosten Ze zijn geweldig en gastvrij Ze wachten af wat je te vertellen hebt Ze staan gelijk voor je klaar

Zoals al jaren prima en tijdig geholpen en vriendelijk behandeld

Ondanks grote drukte toch even tijd gemaakt om de tweede reparatie binnen twee weken uit te voeren. Mat uitleg hoe dat zomaar gebeurd, in twee weken twee dingen stuk en kosten ruim 400,00. Uitzonderlijk, maar het gebeurd dus. Helaas. En, na overleg kon ik erop wachten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren klant bij CarProf van Duren, en dat gaat nog jaren duren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed, professioneel, vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een betrouwbaar en goed bedrijf. Heel Transparant. Vriendelijke bejegening.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij brengen onze bedrijfsauto al jaren bij Autoservice Van Duren in Arnhem voor periodiek onderhoud, Apk en benodigde reparaties. Er wordt altijd duidelijk gecommuniceerd over de werkzaamheden, mocht er een defect gevonden worden, wordt er altijd eerst gebeld. Eventuele bijkomende kosten worden altijd eerst besproken, voordat het wordt uitgevoerd. Wij zijn erg tevreden over de geleverde service en blijven hier graag nog jaren gebruik van maken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer duidelijke advies en goede inschatting van de kosten. Daarnaast snelle service en goede communicatie voor, tijdens en na het service of reparatie proces

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben zeer tevreden over dit bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, klantvriendelijk en redelijke prijzen. Er staat ook altijd een leenauto klaar indien dit nodig is.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verschillende reparaties uit laten voeren \r\n1x opgehaald met pech \r\nDirect een flyer meegekregen voor pechdienst van carprof

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede service, goede ervaringen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service (zeker voor een Golf van 31 jaar oud). Uitleg na reparatie. Goede diagnose. Redelijke kosten.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Laagdrempelig, behulpzaam, vriendelijk. Goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel goed bedrijf is geweldig En goede service en heel goed werk en betrouw baar .\r\nIedereen aan te bevelen .\r\nOnze camper was top we komen graag met onze auto\'s bij U

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kan alleen zeggen,goed. De behandeling als klant is eerlijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kon snel terecht voor mijn kapotte achterlicht en kapotte airco. Erg klantvriendelijk. En de prijs is ook netjes.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk en servicegericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk, meedenkend en goede service, doen wat ze beloven.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en vakwerk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima werk geleverd voor een redelijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben er nu een paar keer geweest,en ben zeer tevreden! Je word er vriendelijk ontvangen, en ik ben ook zeer goed geholpen door de monteurs over wat wel en NIET gedaan moest worden,en welke onderdelen vervangen moesten worden wel of niet.\r\nZe denken goed mee,om mijn auto in topconditie te houden!!