• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle service en zeer behulpzaam, ondanks dat er een aantal medewerkers op vakantie waren, werd mijn probleem met mijn trekhaak electra snel opgelost. De medenkende service adviseur merkte op dat mijn rechter achterband er niet goed bij stond en deze bleek lek te zijn. Net op tijd ontdekt, waardoor deze met een \"plug\" te reparen was. Fijn meegedacht en wij komen zeker terug voor de APK in oktober.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 2x met mijn Golf bij de dealer geweest, iedere keer een vette rekening, maar storing niet verholpen. Een collega tipte mij over de onlangs geopende Carprof vestiging in Vianen. Ben daar geweest en tot de dag van vandaag is de storing niet meer terug gekomen. Voor het onderhoud en komende APK zien ze mij zeker weer terug.

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen