Altijd prima service

Klantgerichtheid is altijd uitstekend, heb nog nooit een opmerking hoeven te maken

Prima geholpen.

Vriendelijk personeel. Kwaliteit en deskundigheid in de uitvoering van het werk.

• Kwaliteit

Uitstekend door voortdurend direct contact.

De inspectie van mijn elders gekochte youngtimer door de bij CarProf Roeleveld werkzame monteur heeft ervoor gezorgd dat alles geupdate is en de kwaliteit van de wagen duidelijk is verbeterd.

Subliem

Jarda heeft mij goed geholpen & qua opvang etc geweldig gedaan. Proces verliep vlekkeloos en heeft goed werk geleverd, klasse! Bedankt Jarda & Roeleveld uiteraard ;-)

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Enorm goed geholpen

Aankoopkeuring laten doen, helder rapport en duidelijke uitleg van de monteur. Echt een klantvriendelijk en professioneel bedrijf!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Super betrouwbaar. Doen wat ze beloven.

Ik ging naar Roeleveld voor een andere auto. Omdat ik dacht dat er teveel kosten aan de aude zaten. Uiteindelijk na goed advies van de verkoper mijne laten maken. En dat hebben ze keurig gedaan.

uitstekende service

keurig volgens afspraak airco na gezien

Toppers

Auto voor Apk bandenwissel en distributieriem vervangen. Alles keuring vooraf begroot. Bij ophalen ook nog netjes gewassen en uitgezogen.

Service

Een jaar geleden een tweedehands Fiësta gekocht waar ik een half jaar later problemen mee kreeg en dat is heel goed behandeld. Kort geleden voor keuring en onderhoud: niets op aan te merken, netjes en vriendelijk geholpen, auto rijdt fijn, als nieuw.

Persoonlijke benadering

Vriendelijke en persoonlijke begeleiding met de aankoop van een occasion

Zo hoort het.

Noch op het materiaal, noch op de dienstverlening is ook maar iets aan te merken.

• Reden bezoek Andere reden

Wat een service en een geduld. Dank jullie wel

Vakkundig en snel handelen

Vakkundigheid en zeker met de klant mee denken Super personeel waar je trots op kan zijn

• Kwaliteit

Prettige en zeer kundige garage.

Al jarenlang mijn vaste garage en alleen maar goede ervaringen gehad.

• Kwaliteit

Fijne garage met kundige medewerkers. Een aanrader wat mij betreft!

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Vriendelijke ontvangst en lekkere koffie en goede service

Goede service, duidelijke informatie

Begin mei hier mijn auto gekocht en ben er zeer tevreden over. Hadden de auto op de site gezien en zijn toen vanuit Culemborg gaan kijken. Ze lieten mij eerst gewoon beetje rondkijken en toen heb ik naar de auto gevraagd en ben gelijk en duidelijk geholpen met de vragen die ik had. Proefrit gemaakt en toen kwam er een probleem met het oliefilter aan het licht. Daar ik verder zeer tevreden over de auto was deden ze mij het voorstel om de auto helemaal na te kijken en de volgende week terug te komen voor een nieuwe proefrit, dit gedaan en toen was het helemaal prima, gepraat over de prijs en tot koop overgegaan. Ze hebben de auto nog helemaal gepoetst van binnen en buiten. Week later opgehaald en hij zag eruit als nieuw.

Goed, maar prijzig

Goed, maar 37 euro betalen voor het vervangen van een koplampje is prijzig.

Voor de 2 keer de transporter gehuurd,goede auto om te verhuizen

Prima service !

Eerste kennismaking met het onderhoud aan mijn auto bij Roeleveld. Afspraak snel kunnen maken en werd op de hoogte gehouden van de bevindingen uit de APK keuring met verzoek of alles opgelost kon/mocht worden met een prijsopgaaf.

uitstekend.

klant vriendelijk.

• Kwaliteit

Op maat, zeer vriendelijk en klantgericht

Top!! Kom het zelf ervaren

• Reden bezoek Andere reden

Aankoop auto heel goed bevallen

Het gehele proces was goed. Vanaf het eerste telefoongesprek met Jarda tot aan het afleveren van auto een prettige ervaring. Tijdens het afleveren werd uitgebreid de tijd genomen om het infotainment systeem uit te leggen. Zal zeker als eerste weer aan Roeleveld Maarssen denken mocht ik mijn auto willen inruilen voor iets anders.

• Kwaliteit

Goede service en duidelijke communicatie.

Ik was erg blij met de onderhoudsbeurt. Mijn auto rijd weer goed. Ze hadden even gebeld voor een begroting dus ik wist waar ik aan toe was en kon met ze overleggen wat ik wel en niet wou vervangen aan de auto.

Professioneel, klantvriendelijk en oplossingsgericht

Een voorbeeld voor hoe het moet. Onverwacht ging mijn navigatiesysteem op zwart. Ik meldde me direct (zonder afspraak) bij de servicebalie van Carprof Roeleveld in Maarssen. De medewerker stelde zich begripvol en gastvrij op en overlegde met een collega waarna een monteur het probleem direct probeerde te verhelpen. Na onderzoek bleek dat een onderdeel elders gerepareerd moest worden. In goed overleg werd na prijsopgave het betreffende onderdeel gedemonteerd en mij uitgelegd hoe ik via de Kaartenapp op mijn iPhone toch de beschikking had over een navigatiesysteem. (nooit geweten). Na enkele dagen werd een nieuwe afspraak gemaakt waarna de reparatie naar volle tevredenheid werd afgerond. Ik kreeg mijn auto als nieuw weer terug. Zelfs gewassen en gezogen. De medewerker van de servicebalie noemde dit een gratis aardigheidje van Carprof Roeleveld Maarssen. Voor mij was het een groot geschenk. Niet onvermeld mag blijven dat ik uitermate onder de indruk ben van de wijze waarop de medewerkers als team optraden. Professioneel, klantvriendelijk en oplossingsgericht; een voorbeeld voor hoe het moet. Alle reden het team van Carprof Roeleveld, de medewerkers van de servicebalie in het bijzonder, in het zonnetje te zetten en ze op alle onderdelen met eindcijfer 10 (=Uitstekend) te beoordelen.

Kometenweg 5

3606BD Roeleveld