Goed doortimmerd Autobedrijf

Ze doen wat ze als autobedrijf moeten doen. Goed en juist onderhoud tot volle tevredenheid van de klant. Één opmerking cq minpuntje een kostenopgave VOORAF heb ik nog nooit gehad.

• Kwaliteit

Wederom een uitmuntende service!

Ook deze keer werd mijn auto voor de bandenwisseling en APK in ontvangst genomen. Toen ik hem weer ophaalde, blonk hij weer practig, de winterbanden er weer onder, de APK-keuring werd overhandigd! Ik ben weer reuze tevreden over Autocentrum Gennep!

• Kwaliteit

altijd keurig verzorgd en duidelijk advies

kom al jaren bij autocentrum Gennep en ben zeer tevreden over de gang van zaken. Altijd op de hoogte van mijn auto en de daarbij behorende service. goed overleg over uit te voeren service.

• Kwaliteit

altijd vriendelijk meedenkend en goed geholpen!

oke

• Kwaliteit

ik ervaar de service als zorgvuldig en persoonlijk

Prettig om in de loop van de dag nog even geinformeerd te worden over eventuele nadere aanvullingen op het basispakket.

• Kwaliteit

vriendelijk, vakkundig en vlotte bediening

Zeer tevreden over de service van dit bedrijf.

Deskundig, prettig ontvangst

Deskundig, prettig ontvangst

• Reden bezoek Andere reden

Klantvriendelijke service

Telkens als je de receptie binnenkomt wordt je vriendelijk te woord gestaan. Als je de auto komt ophalen, wordt er duidelijk uitgelegd welke werkzaamheden zijn uitgevoerd. Als extra service wordt je auto gewassen (en van binnen gestofzuigd!) zodat je weer met een perfect en schone auto de weg op kunt. Personeel is vriendelijk en kundig! Kortom wat je van een garage mag verwachten, maar wat je nog maar zelden tegenkomt.

goede sevice

Goede service, altijd de afspraken nakomen, is er iets word er altijd eerst gebeld, top

Buitengewoon goed

Goede snelle deskundige afspraken en onderhoudsbeurten alsmede klantgericht en klantvriendelijk

• Kwaliteit

Zoals altijd ben ik uitermate tevreden

Bij Ford Gennep word je altijd vriendelijk te woord gestaan, zij zijn altijd behulpzaam en nemen de tijd voor je. Deze garage is zeker een aanrader voor andere mensen.

Al meer dan 15 jaar alleen maar goede ervaringen

Staan altijd klaar, denken mee, weten altijd een oplossing te vinden. Heel klantgericht

Zeer goede service

vakmensen, die met je mee denken

netjes en deskundig verholpen

ook al hebben we de auto pas en hebben we gelukkig bijna ggen klachten gehad ,de service is prima!!

• Kwaliteit

Vriendelijke mensen van receptie tot werkplaats en alles wat er bij hoort en goede vakmensen

Top : Ford onderhoud !

Mijn ford focus had weer zijn jaar beurt(5 Jaar en ouder beurt )nodig ,Het was weer prima gedaan en ook nog mooi gewassen ,Tegen (ja het bestaat nog) een normaal tarief. Tot over een jaar weer !

• Kwaliteit

Service is hier ook echt service

Ik ben nu al een tijdje klant jij autocentrum Gennep en dat bevalt uitstekend. Dat je auto steeds goed gerepareerd, gekeurd en gecheckt wordt mag verwacht worden van een goede garage natuurlijk verwachten maar bij deze garage is dat niet het enige. Ze denken ook vooruit en stellen het belang van de klant voorop. Laatst had ik een vervelend storing met mijn autosleutel en in plaats van een opdracht binnen te halen, worden er eerst voorstellen gedaan hoe je wellicht zelf het probleem zou kunnen oplossen. Die zelftest had effect en daar door hoefde ik niet naar de garage. Hartelijk dank !!!

• Reden bezoek Andere reden

Zoals altijd weer een prima servicebeurt.

Zoals altijd een goede service en ervaring.

Goede service.

Volgens afspraak ben ik prima geholpen.

• Kwaliteit

Staan altijd voor je klaar

• Kwaliteit

Men weet wat men doet en houdt mij goed op de hoogte.

Ik wordt altijd netjes op de hoogte gebracht van wat men geconstateerd heeft. Dan heb ik de keus of ik het nu of later wil laten maken waarbij ik professioneel advies krijg. Omdat ik niet in Gennep zelf woon is er altijd een goede leenauto beschikbaar.

• Kwaliteit

Staan altijd klaar .En je wordt netjes behandeld.Geweldig!

• Kwaliteit

Fijne garage zeer klantvriendelijk, bellen altijd netjes als er iets is wat extra gaat kosten, een leer voor vele andere garage houders.

Goed en betrouwbaar

Ik heb vertrouwen in de werkwijze van het bedrijf. Klantbenadering en klantvriendelijk zijn kenmerken die passen in het bedrijf. Kennis en kundigheid van monteurs en uitstraling van overig personeel t.w. Receptie medewerkers (sters)/vertegenwoordiging. Mijn auto is daar, wat onderhoud betreft, in goede handen.

Helemaal tervreden

Helemaal tevreden, goede service