Komen altijd afspraken na en leveren uitstekende kwaliteit en service
Anderhalf jaar geleden, juni 2021, liepen we tegen deze auto aan, na 39 jaar Toyota te hebben gereden was de overstap naar Mazda cx3 wel even een dingetje. Maar met alle vertrouwen gekocht. Waarom een slechte review, na wat dingetjes en daarna de klapper willen we het nu wel melden. Bij navraag of er winterbanden bij de auto waren, nee die zijn er niet. Bij navraag bij de vorige eigenaar waren deze dus wel aanwezig, was ook bekend bij de garage. Op een gegeven moment steeds melding dat er een band moest worden opgepompt, melding van gemaakt en is naar gekeken, advies 2 nieuwe banden, oeps! Dan maar maandelijks oppompen. Tot dat auto voor een beurt ging, oh kijk er zit een spijker in, prop erin en wat denk je? Ja juist, geen melding meer dat de band moest worden opgepompt. Kosten bespaart, plus minus 320€. Vervolgens een euvel met de buitenspiegel, gaat soms niet, voor een gedeelte of helemaal open, vervelend dus. Advies gevraagd, kunnen we niets aan doen, advies nieuwe buitenspiegel, we wachten even af. Ik dacht ik probeer wd40, en wat denk je, spiegel werkt perfect. Kosten bespaart, plus minus 400€. Ja en dan moet onze auto gekeurd worden, dat hoort er nu eenmaal bij. Dan krijg je te horen, auto is afgekeurd, maar uh onze auto is net 6 jaar, dan sta je toch even gek te kijken. Ja helaas, afgekeurd op stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af, kosten plus minus 800€. Dat is toch even schrikken, stof om over na te denken, en dat hebben we ook gedaan. Omdat wij altijd gewend zijn bij een dealer onze auto in onderhoud te hebben een Mazda dealer geraadpleegd. Deze hebben werkelijk alles uit de kast gehaald om ons te helpen, zelfs bij Mazda gevraagd voor een eventuele coulance regeling, echt gezocht naar een oplossing en ja deze garage heeft ons echt zeer goed geholpen, communicatie was helder en duidelijk, een grote pluim!!! Bij jullie is er niet eens gezocht naar een oplossing, dit is voor een klant onacceptabel.
Zijn al wat jaartjes klant, en altijd netjes geregeld. Wij blijven voorlopig Mazda rijden.
Het afgelopen jaar ben ik een paar maal bij Carport Verlinde geweest voor het standaard onderhoud en éénmaal voor de reparatie van een lekke band. Alle keren ging dat snel en effectief, met prima communicatie over de 'bevindingen'.
Betrouwbaar en goed. Goed en eerlijk advies. Kennis van zaken ongeacht merk en/of model. Breng er mijn auto met een goed gevoel. Heb er mijn auto gekocht en ook in onderhoud.
Vakkundig personeel en vriendelijk
vriendelijk en behulpzaam
Prima gewoon.
Bij aankoop nieuwe auto een uitstekende uitleg gekregen en ook daarna prima geholpen bij vervolgvragen
Ondanks het minder goede nieuws over mijn APK keuring. Legden de monteurs goed uit wat er moest gebeuren en hoeveel het zou kosten. 3 werkdagen later was mijn auto weer helemaal up-to-date. Een tevreden klant.
Excellent support on my Mazda. purchase of new spare part was also fast.
Vriendelijke en goede service.
Goed
Ik heb goede ervaring met deze garage ben al meer dan 25 jaar klant er zijn altijd goede afspraken gemaakt , ze zijn zeer klantvriendelijk en de kwaliteit is zeer goed en snel.
Heel goede ervaring , bij de afspraak werd gevraagd of ik een vervangauto wilde maar die had ik niet nodig. Bij het ophalen van de auto werden de uitgevoerde servicepunten besproken en de factuur overhandigd , alles naar tevredenheid afgehandeld prima werk.
al jarenlange positieve ervaring
Ben iedere keer goed geholpen. Men denkt daar met de klant mee, geeft goede adviezen, is behulpzaam en vriendelijk.
We zijn erg tevreden over het onderhoud van onze auto
Goed
Altijd behulpzaam
Klantvriendelijk, goede service.
Afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt. Ik wilde ook een apple carplay bestellen . Gelukkig hadden ze er nog een op voorraad en kon hij gelijk ingebouwd worden. Zo hoefde ik geen nieuwe afspraak meer gemaakt te worden. Ook kreeg ik een leen auto mee. Prima service, vakkundig en meedenkende monteurs. Ik ben heel tevreden!
Het was voor mij de eerste keer dat ik bij deze garage kwam voor de apk. Aangezien ik voor het eerst in mijn leven een mazda heb gekocht, en deze garage een mazda specialist is. Ik had de afspraak heel gemakkelijk zelf kunnen maken via de carprof website. Toen ik kwam op de afgesproken tijd werd ik vriendelijk ontvangen. En omdat ik bleef wachten tijdens de keuring werd mij heel gastvrij de koffiemachine aangewezen. Hier heb ik gebruik van gemaakt en dat was in 1 woord: genieten! Dat was dan ook het enige.... Na een goeie driekwartier kwam de monteur terug met de mededeling dat het een afkeur was. Tsja, dat kan natuurlijk gebeuren. "Je had het waarschijnlijk al gehoord? De uitlaat is lek! En er zit een groot gat in!" Een goed begin van de vakantie dacht ik..... "Er moet een volledig nieuwe uitlaat onder" En het is geen goedkope volgens de beste man! Hij maakte direct een offerte en vroeg direct of hij hem gelijk bestellen moest, zodat hij de dag erna er nog onder kon worden gehangen. Ik kreeg de offerte onder mijn neus, en ik voelde me gelijk gaan duizelen..... ik knipperde nog eens met mijn ogen..... maar ik zag het toch echt goed.... 2 remslangen bleken ook slecht dus die moesten er ook aan geloven. 24,- per stuk... Dus dat is al bijna 50,- Arbeidsloon 225,- Middenpijp €585,-Einddemper 385,- En nog wat kleine bedragen voor o.a. milieu, kleinmateriaal en remvloeistof en afmelden voor de apk.Totaal 1593,- Wederom de vraag of hij het moest bestellen.... Ik zei dat ik er thuis even over moest babbelen omdat we het niet over een klein bedrag hebben.Dat begreep hij zei hij... Ik zei dat ik de keuring al direct zou betalen. Zijn reactie: "oh, wou je het zo doen." Dus ik rekende die gelijk af en ben weggegaan. Ik ben naar een vriend van mij gereden die ook monteur is, maar geen keurmeester. Op zoek naar het "grote gat" Dit grote gat bleek nog geen halve centimeter te zijn..... Ik wil best genaaid worden, maar dan moet het wel een mooie vrouw zijn!!
Maakte zaterdag afspraak per email ging maandagochtend naar de garage en dinsdagmiddag klaar is de Audi. Prima personeel aardige mensen en prijs afspraak klopt precies da6is ook goed geregeld bij Verlinde. Voor mij een dikke 10.
Fijne mensen, heel kundig, voelt zeer vertrouwd aan.
Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.