Gewoon uitstekend
Goede en snelle service. Prima klantvriendelijke medewerkers.
Klantvriendelijk en deskundige monteurs
Na reparatie blijft het lampje branden van monter storing Dat mij zorgen baart Ik hoop.hoop dat het goed gaat
Bij de keuring is gebleken dat de koplampen en remschijven achter ,niet goed meer waren. Na bemiddeling van de garage bij Mazda, werden de kosten van de koplampen volledig vergoed door Mazda. Eerste klas service.
Altijd zeer prettig geholpen, voor 3 verschillende auto’s in ons gezin. Snel geholpen, zonder lange wachttijden. Eerlijk advies, geen kletspraatjes. Zoals het hoort te zijn.
Onze gordel was stuk. Netjes gratis repareert terwijl de garantie al om was. Dat niemand ik goede service
Deskundig en ervaren personeel. Betrouwbaar
Snel en vakkundig geholpen
Na tel. contact doorverwezen naar serv. dienst Heb gebeld met m'n gsm, stond ruim 1 uur in de wacht, er waren 24 wachtenden voor mij. Koste me 62 van mijn 100 belminuten deze maand. Na bezoek garage Varamo auto kunnen starten maar probleem maar deels opgelost. Denk maar een andere Mazda dealer te zoeken, zeker na laatste gepeperde prijs van service beurt!!!! groetjes Jan van Haneghem
Al tientallen jaren lang zijn wij vaste klant bij de fa. Verlinde, zeer tot onze tevredenheid.
Goede service met duidelijke prijsopgave voor reparatie.
Al jaren vaste klant en word altijd netjes geholpen.
we worden altijd erg goed geholpen. De mannen in de werkplaats zijn kundig en weten een probleem snel vast te stellen en op te lossen. Airco doet het nu weer prima en het onderhoud is ook weer gedaan.
Goede service en gastvrij altijd koffie
Vlot, vakkundig.
Goede service staan klaar voor hun klantenzijn vriendelijk en beantwoorden al je vragen.
Hele goede service, prettige ontvangst
Komen altijd afspraken na en leveren uitstekende kwaliteit en service
Anderhalf jaar geleden, juni 2021, liepen we tegen deze auto aan, na 39 jaar Toyota te hebben gereden was de overstap naar Mazda cx3 wel even een dingetje. Maar met alle vertrouwen gekocht. Waarom een slechte review, na wat dingetjes en daarna de klapper willen we het nu wel melden. Bij navraag of er winterbanden bij de auto waren, nee die zijn er niet. Bij navraag bij de vorige eigenaar waren deze dus wel aanwezig, was ook bekend bij de garage. Op een gegeven moment steeds melding dat er een band moest worden opgepompt, melding van gemaakt en is naar gekeken, advies 2 nieuwe banden, oeps! Dan maar maandelijks oppompen. Tot dat auto voor een beurt ging, oh kijk er zit een spijker in, prop erin en wat denk je? Ja juist, geen melding meer dat de band moest worden opgepompt. Kosten bespaart, plus minus 320€. Vervolgens een euvel met de buitenspiegel, gaat soms niet, voor een gedeelte of helemaal open, vervelend dus. Advies gevraagd, kunnen we niets aan doen, advies nieuwe buitenspiegel, we wachten even af. Ik dacht ik probeer wd40, en wat denk je, spiegel werkt perfect. Kosten bespaart, plus minus 400€. Ja en dan moet onze auto gekeurd worden, dat hoort er nu eenmaal bij. Dan krijg je te horen, auto is afgekeurd, maar uh onze auto is net 6 jaar, dan sta je toch even gek te kijken. Ja helaas, afgekeurd op stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af, kosten plus minus 800€. Dat is toch even schrikken, stof om over na te denken, en dat hebben we ook gedaan. Omdat wij altijd gewend zijn bij een dealer onze auto in onderhoud te hebben een Mazda dealer geraadpleegd. Deze hebben werkelijk alles uit de kast gehaald om ons te helpen, zelfs bij Mazda gevraagd voor een eventuele coulance regeling, echt gezocht naar een oplossing en ja deze garage heeft ons echt zeer goed geholpen, communicatie was helder en duidelijk, een grote pluim!!! Bij jullie is er niet eens gezocht naar een oplossing, dit is voor een klant onacceptabel.
Zijn al wat jaartjes klant, en altijd netjes geregeld. Wij blijven voorlopig Mazda rijden.
Het afgelopen jaar ben ik een paar maal bij Carport Verlinde geweest voor het standaard onderhoud en éénmaal voor de reparatie van een lekke band. Alle keren ging dat snel en effectief, met prima communicatie over de 'bevindingen'.
Betrouwbaar en goed. Goed en eerlijk advies. Kennis van zaken ongeacht merk en/of model. Breng er mijn auto met een goed gevoel. Heb er mijn auto gekocht en ook in onderhoud.
Vakkundig personeel en vriendelijk
vriendelijk en behulpzaam
Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.