• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ontvangst heel vriendelijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in een woord gezegd TOP , Klantvriendelijk gemoedelijk eerlijk , vriendelijk , mijn eerste auto gekocht in 1981 een Mazda 818.
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit familiebedrijf is eigenlijk alles ok, ze zijn heel flexibel. Ik kom hier al ca 18 jaar. Terwijl je wacht onder het genot van een kopje koffie of thee in de koffiecorner, kun je even doorwerken, boekje lezen, tv kijken, ook aan de kleintjes is gedacht en anders kun je gewoon even lekker het dorp in. Je wordt netjes tijdig geïnformeerd, zodat je niet met een ellenlange rekening wordt verrast.\r\nook als je een keer onderweg met panne staat, doen ze hun uiterste best om je zo snel mogelijk weer op weg te helpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben hier diverse occasions gekocht (allen Mazda) en zijn erg te spreken over de vakkundigheid en vriendelijkheid waarmee wij worden geholpen in onze keuze. Er wordt goed geluisterd naar je wensen en niets opgedrongen. Ook bij de aflevering wordt tijd genomen om alles nog even door te lopen. Kortom, een bedrijf waar men tijd neemt voor de klant.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je wordt altijd netjes en goed behandeld zoals je als klant behandelt wilt worden. Geen arrogantie en jasje dasje, kundig personeel met verstand van zaken. Ik ben al 31 klant bij Autobedrijf Schoonen en altijd met volle tevredenheid geholpen! No-nonsense en zeer prettig familiebedrijf!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed bedrijf klantvriendelijk en betrouwbaar

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto bedrijf Schoonen is een goed en betrouwbaar bedrijf.\r\nZe staan altijd voor je klaar, ook als je onaangekondigd langs komt met een probleem.\r\nEr werken mensen die verstand hebben van auto\'s en hebben een goede service zonder air en poespas.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf! Afspraak is afspraak met daarbij goeie service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik rijd al 34 jaar Mazda geleverd en onderhouden door garage Schoonen. Geweldige service, vakbekwaamheid en betrouwbaarheid. Nog nooit een negatieve ervaring gehad.
  • Reden bezoek Andere reden

Over Carprof