Unieke service

Bij Hemcar heb ik een unieke service gehad die je zelden meemaakt. Bedankt!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Dit is wat je graag wil ervaren bij een garagebedrijf

Geweldig geholpen met een ronkers aan de luchtvering van mijn Landrover. Ze gingen direct aan de slag en wisten deze grote klus binnen een halve dag te klaren. Dezelfde middag kon ik weer rijden. Fantastisch gedaan en netjes gefactureerd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Professioneel en uitstekend geholpen in aftersale

Mercedes SLK gekocht. Airco werkte niet. Is zonder discussie vakkundig gerepareerd.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goed en fijn geholpen door Martijn bij aanschaf van een gebruikte auto.

Goed en fijn geholpen door Martijn bij aanschaf van een gebruikte auto. Uitgebreid mogen en kunnen controleren voor aanschaf. Proefrit geen probleem na serieuze belangstelling. Reparatiepunten netjes uitgevoerd voor ophaling en toezending van onderdeel wat op dat moment niet voorradig was.

Goede service Prijs / kwaliteit zeer goed Niets is teveel

• Kwaliteit

Aanschaf van een nieuwe auto

Ik ben goed geholpen door hemcar, had eerst wat kleine problemen met de auto maar ze hebben mij keurig geholpen. Ben erg tevreden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Frisse zaak, gemotiveerd personeel en goede koffie:)

Via Gaspedaal.nl mijn Jeep Patriot gevonden welke bij Hemcar in verkoop bleek te staan. Binnen 15 min. Kon ik terecht om auto te bekijken. Eerlijk verhaal, auto op brug en alle punten van aandacht besproken. Nog dezelfde middag was de deal rond. Hier kom ik zeker terug voor onderhoud. Ook de werkplaats is goed georganiseerd en het personeel gemotiveerd, dat zie je direct.

• Kwaliteit

Wat er gezegd werd klopte met de werkelijkheid.

Fijn en transparant geholpen door Martijn. Correcte afhandeling bij overname auto.

• Deskundigheid N.v.t.

550 euro uitgegeven door Hemcar voor niks

Ik kocht zo'n 1,5 jaar geleden een auto bij hemcar, golf gte en heel blij mee. Wat wel vreemd was was dat op de website mooiere velgen zaten dan op de auto zaten dan toen ik hem kwam halen. Jammer, want daardoor had deze auto ver van huis mij zo aangetrokken. De andere waren niet goed zeiden ze, op de foto's was niks te zien. Maar goed, fijne auto. Totdat hij begon uit te vallen, onduidelijk probleem, één garage dacht het één en de andere het ander. Worst case was een nieuwe versnellingsbak voor 9.000. Inmiddels reed de auto niet meer. Ik kreeg toevallig een reclame mail van hemcar en reageerde hierop door aan te geven dat ik geen reclame meer wilde omdat ik zoveel gezeik had met de auto. Heel netjes belden ze mij terug. Ik legde uit dat mijn man invalide is geraakt na een ongeval en wij van erg weinig rond moeten komen sindsdien, dat ik zoveel geld voor de auto niet had. Ik zat met mijn handen in het haar. Hij stelde voor om de auto naar hem te brengen (ik woon bij eindhoven), hij zou er dan kort naar kijken en eventueel naar een specialist brengen. Hij wilde ook graag een tevreden klant en mij helpen. Van dit gulle aanbod maakte ik graag gebruik. Uiteindelijk werd het ook daar een zoektocht en al die tijd is er nooit gesproken over een factuur of een uurtarief. Ik was blij dat ze zo hun best deden om toch het probleem te vinden. Uiteindelijk was er geen advies: ook zij konden het probleem niet vinden. Naar een specialist is hij nooit geweest. Advies is naar de vw dealer in Eindhoven. Toen kwam ineens de opmerking: we zullen er een mooi prijsje voor maken. Ik schrok daarvan, maar ging uit van maximaal 200 euro, feitelijk zou dit service zijn. Onderweg met weer een gehuurde autoambulance ontvang in de factuur: 633 euro. Voor niks, voor geen diagnose, voor service. Na een hele discussie over wat service volgens mij nu eigenijk is werd het 350 euro en anders de auto niet mee. De service van Hemcar kostte mij 350+200 euro voor twee keer vervoer= 550 euro en leverde mij

• Kwaliteit

Ik belde met een paar vragen, duidelijk en eerlijk antwoord gehad. Nogmaals Bedankt!

• Reden bezoek Andere reden

Vriendelijk bedrijf en prettig om auto aan te kopen, echt een aanrader, mooi pand, keurig verzorgd, auto’s staan er netjes bij. Martijn een echte petrolhead !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijk en met kennis van zaken, altijd open voor een gesprek over een andere auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles naar wens, wij zijn zeer tevreden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vakkundig \r\nEerlijk \r\nSnel \r\nAardig \r\nGoede prijs/kwaliteit verhouding

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie youngtimer Landrover, grijs kenteken gekocht, apk was een paar maanden oud, maar auto zou voorlopig geen groot onderhoud nodig hebben. Oliepijl leek steeds hoger te worden. Terug geweest, uitleg gekregen die erg onwaarschijnlijk klonk. Toch naar een Landrover dealer gegaan auto helemaal laten nakijken. Remmen bleken versleten (auto had niet meer door een APK gekomen en we hadden hem pas 2 maanden) en oliepijl veel te hoog afgevuld. Terug naar Hemcar, aangegeven dat we geen hoge kosten zouden krijgen (dit was bij aankoop besproken), maar nu toch remmen moesten laten vervangen. Kosten met korting ruim 1000 euro. Gezocht naar een telefoon nummer om een klacht in te dienen via CarProf, maar helaas het is geen Bovag waar je zo naar toe kunt bellen, dus niet gelukt. We hebben nog een factuur van een cubby box te goed (die kochten we iets later wel betaald, maar geen factuur). We kwamen er achter dat de kilometerstand op de aankoopfactuur niet klopt en hebben tot op heden geen nieuwe aankoop factuur ontvangen. Al met al veel frustratie en het was geen goedkope auto.\r\nConclusie; voortaan voor aankoop toch gewoon een Bovag garage en zeker een nieuwe APK op de auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in 1 woord uitmuntend

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en snelle service bij montage dakkoffer

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam onverwacht stil te staan en werd direct geholpen.\r\nSuper service!!!\r\n

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed,snel,vriendelijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Transparant, zeer vriendelijk bedrijf. Snelle service en goede prijs/kwaliteit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima services

Over Carprof