Prima voorlichting gevoel voor humor Deskundig advies Keurig netjes in de omgang

Vertrouwd en goed

Ik laat mijn auto vol vertrouwen achter bij GHV, en ik weet dat ze me hier niet bedotten.

top

top

Prima service en duidelijke communicatie

Prima geregeld alles afgerond zoals afgesproken

klant vriendelijk

goede service

Hele goede service en erg vriendelijk!

Hele goede service en erg vriendelijk!

goede service

Na het brengen van de auto werd mij gevraagd of er bijzonderheden waren waar op gelet moest worden. Alleen de batterij van de afstandbediening moest vervangen worden. Tijdens de werkzaamheden kon ik wachten in de showroom onder het genot van een kop lekkere koffie. Na de werkzaamheden werd de factuur met mij doorgenomen en besproken of er iets opgevallen was. Alles was in orde.

Heel netrokken en attent

Betrouwbaar , attent

Super service

Al vele jaren zeer tevreden

Ik ben niet anders gewend van Autobedrijf G.H.V. Oostrum, prima service

Heb altijd een prettige ervaring met Autobedrijf G.H.V. Oostrum en niets was teveel.

Duidelijk en vriendelijk en behulpzaam.

Wij zijn uitstekend en vriendelijk geholpen

Al jaren, goed geholpen. Vriendelijke personnel.

goede ervaring

Prima.

Vriendelijk geholpen. Goede service.

Snelle service

Ik bel naar de garage en leg uit wat er aan de hand is met de auto, het wordt verstaan en en naar gehandeld. Eenmaal bij de garage wordt het meteen gemonteerd en gemaakt. Alles netjes, een blije klant ❣️

Snel goed

Snel goed

GHV werkt duidelijk en snel

Werkzaamheden werden duidelijk uitgelegd en daarna werd de afspraak ingepland. Keurige klantvriendelijke benadering. Werkzaamheden worden naar tevredenheid uitgevoerd.

Super service

Altijd leuk om hun te laten schrikken hoeveel km ik rij. Hahhaha. Maar onderhoud wordt weer netjes gedaan.

Een aantal jaar geleden heb ik mijn Autocorrectie bij G.H.V. Gekocht en hij is daar ook in onderhoudt. Het is een fijne garage die helder en transparant communiceert.

Correcte en snelle uitvoering afhandeling afspraken

De gemaakte afspraken correct en snel afgehandeld. Tevens zeer vriendelijke balie medewerkers

Prettig en persoonlijk contact

Heb zaken op een prettige en snelle manier kunnen regelen zodat ik voor de afgesproken tijd al mijn auto wwwr kon gebruiken

Oke

Oke

Zoals altijd een prima!

Eerlijkheid, vriendelijk personeel en altijd bereid om mee te denken.

Middel Broekweg 89

2675KJ Honselersdijk