Prima service. Goed en snel.

Keurige service bij ontvangst. Vervangende auto was zeer netjes. De auto was op tijd weer klaar na de onderhoudsbeurt.

Probleemloos

Vriendelijke bediening aan de balie.

Goede vriendelijke service

Punctueel en vriendelijk Vanzelfsprekend ook vakmanschap

Meedenken en zoals v erwacht snel en uitstekend

Bij het plannen van de onderhoudsbeurt kreeg ik het advies om die te combineren met de APK, spaarde geld en tijd. Beurt en keuring al na 90 minuten bericht dat ik de auto kon ophalen. Rapprt duidelijk met aanbeveling om onderdeel tzt te vervangen

TOP

Alles klopt precies volgens afspraak. Duidelijke factuur uitleg en juiste prijs Zeer klantvriendelijk. Voor mij tot dusver een goede garage!

verzorgde garage, deskudig personeel

Zoals gebruikelijk, vriendelijk, attent, persoonlijk, deskundig, mijn garage.

top

Kom al 30 jaar bij deze garage, altijd goed geholpen zelf nu ik in het gips zit wordt de auto opgehaald en weer thuis gebracht.

Aardige mensen en goede kwaliteit geleverd

Altijd prettige contact met de mensen achter de balie. Afspraak maken en bespreken wat er gedaan moet worden is makkelijk en prettig. Een opmerking: Bij ons was er een onderdeel defect die dus vervangen moest worden. Werd netjes over gebeld en een prijs van het onderdeel werd genoemd. Dus besteld en gerepareerd. Echter de genoemde prijs was ex.BTW en van het onderdeel alleen. Dus BTW + arbeidsloon kwamen er nog bij. We waren er op voorbereid door eerder ervaringen maar het zou beter zijn een prijsopgave te krijgen die dichter bij de uiteindelijke prijs op de rekening ligt :-)

Aanrader

Service is prima! Vriendelijk en terwijl ik wacht op de auto heb ik een werkplek met wifi en koffie in de showroom.

Volgens afspraak geholpen, goede ruimte in showroom om te wachten, vriendelijk personeel

Afhandeling en behandeling is uitstekend

Ik kom hier al meer dan 40 jaar Dit zegt wel alles

Je voelt je thuis bij dit bedrijf

Na mijn jaarlijkse beurt kreeg ik problemen met remmen. ( remolie vervangen ) Gebeld en kon direct komen om dit probleem op te lossen. Vriendelijkheid en vakbekwaamheid staat bij dit bedrijf voorop.

Super service en klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk. We zijn al levenslang klant en zijn uitermate tevreden. De planning denkt met de omstandigheden mee.

Vriendelijk en behulpzaam met goed advies

Goede service en advies voor reparatie.

Super goed

Super goed en kon er op wachten

tevreden klant

Afspraak binnen 2 dagen, Duur van beurt goed ingeschat.

Goede service voor een redelijke prijs.

AANRADER

rekening veel te hoog

Na 2000 km gereden hebben vindt ik de rekening veel te duur 224 euru o

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima service en klopt er iets niet word het meteen ter plaatse opgelost.

Prima service en vriendelijk personeel

Uitstekende en snelle service. Denken goed mee

goed verlopen

goed geholpen , ook nadat ik terug kwam nadat ik een storingsmelding kreeg en stuurbekrachtiging uitviel !! Tevreden .

Professioneel, meedenkend en meelevend!

Ze leveren niet alleen perfect werk op, maar de klantenservice is zo goed, dat het zeer vertrouwd aanvoelt.

Goede vriendelijke service

Goed en snel geholpen. Goede uitleg gegeven en mijn vragen duidelijk beantwoordt.

Prima voorlichting gevoel voor humor Deskundig advies Keurig netjes in de omgang

Vertrouwd en goed

Ik laat mijn auto vol vertrouwen achter bij GHV, en ik weet dat ze me hier niet bedotten.

Middel Broekweg 89 2675KJ Honselersdijk