Goed geholpen

Goed geholpen ondanks dat ik mijn Suzuki niet daar gekocht heb!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een geweldig bedrijf is dit! \r\n\r\nVanuit Den Haag kwamen wij bij garage Markgraaf terecht omdat deze een VW Touran had staan die wij zochten. \r\n\r\nDe garage heeft alles volgens afspraak georganiseerd, een grote beurt en garantie gegeven (km. stand 135.000). \r\nBij het afleveren werden we behandelt alsof we een nieuwe auto kwamen afhalen. De auto geheel gepoetst en in perfecte staat. \r\n\r\nWij zijn direct een rondje Europa (5.000 km.)gaan rijden, dit zonder enig probleem. Auto was tiptop.\r\n\r\nWij raden dan ook dit betrouwbare bedrijf aan, het was voor ons de rit uit Den Haag meer dan waard.\r\n\r\n\r\n

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.