In een woord ,, een geweldige dealer " en een aanrader

Van deze dealer nog nooit gehoord omdat wij zelf afkomstig zijn uit een andere regio ( Breda ) En omdat wij via internet een swift zagen staan waar onze interesse naar uit ging, eens informatie ingewonnen wat onze auto zou opbrengen aan inruil. Na dat ik op verzoek wat foto,s en een omschrijving door gemaild heb kreeg ik vrij direct al een indicatie. Deze indicatie was voor ons de moeite waard om naar sint Oederode af te reizen, en eens kennis te maken met een swift. Uit gelegd dat ik nog nooit in een swift gereden heb, en kreeg gelijk te horen rij eerst maar eens een rondje om te kijken of dat wel bevalt. Daarna kijken we wel of we zaken kunnen doen, en dat hebben we gedaan, in alle rust en zonder te pushen of aandringen, en ben zeer vriendelijk geholpen door Joan. Op papier alles vast gelegd wat er nog aangedaan zou worden en wat er bij kwam voor de extra,s. Tot onze verbazing, zijn er ( kosteloos ) zelfs nog 2 nieuwe banden onder gelegd, en verder alles volgens de afspraak. Bij het ophalen van de swift gelijk een ( andere ) verzekering/garantie plan aangegaan van ,,verzeker je Suzuki.nl" die goedkoper bleek te zijn dan mijn huidige verzekering. En als dank kregen we bij het ophalen van de auto ook nog eens een grote slagroom taart mee. Al met al, deze dealer is echt een aanrader, geen gladde verkoper, geen pushen en aandringen, maar een mee denker met de klant.

Goed geholpen

Goed geholpen ondanks dat ik mijn Suzuki niet daar gekocht heb!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een geweldig bedrijf is dit! \r\n\r\nVanuit Den Haag kwamen wij bij garage Markgraaf terecht omdat deze een VW Touran had staan die wij zochten. \r\n\r\nDe garage heeft alles volgens afspraak georganiseerd, een grote beurt en garantie gegeven (km. stand 135.000). \r\nBij het afleveren werden we behandelt alsof we een nieuwe auto kwamen afhalen. De auto geheel gepoetst en in perfecte staat. \r\n\r\nWij zijn direct een rondje Europa (5.000 km.)gaan rijden, dit zonder enig probleem. Auto was tiptop.\r\n\r\nWij raden dan ook dit betrouwbare bedrijf aan, het was voor ons de rit uit Den Haag meer dan waard.\r\n\r\n\r\n

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.