zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ZEER SLECHT geholpen. Gashuisklep was kapot, bleek uiteindelijk dat benzinepomp ook niet\r\nGoed was. Allebei vervangen en krijg mn auto terug met een kapotte dakraam. Iemand anders naar laten kijken en die zei: bekabeling was niet goed aangesloten. \r\n\r\nDit terwijl de medewerker van fix and go hardenberg zei: wij hebben er niet aan gezeten. Kabel lag er zelfs los in toen ik met mn auto ermee terug kwam en hij ernaar keek. De medewerker zei: hij heeft t vanaf t begin al niet gedaan want je motor is stuk van de dakraam en kabel heeft er nooit in gezeten. Dit terwijl hij het altijd heeft gedaan.\r\n\r\nIemand anders naar mn auto laten kijken en het BLEEK dat de bekabeling van mn dakraam niet goed was aangesloten.\r\nDit terwijl zij mij wouden wijs maken dat ze er nooit aan hebben gezeten. Auto lag 2 weken bij hun in de garage.\r\nZEER SLECHTE ERVARING GEHAD MET DIT BEDRIJF.\r\n\r\nMijn advies: zoek een bedrijf op dat betrouwbaar is, want tot op de dag van vandaag ontkennen ze nog steeds dat ze er aan hebben gezeten en heb mn auto al een paar weken terug.\r\n\r\nIK kom daar nooit meer. Voel me genaaid\r\n\r\n

Als reactie hierop kan ik beter weinig zeggen , echter wil ik het wel uitleggen . Dhr Seleman komt met zijn mercedes bij ons nadat een vriend vaststelling gedaan heeft van de storing . Eerdere ervaringen met deze klant waren al niet super goed gezien het feit dat hij niet geheel eerlijk is . De zaak nu : heer Seleman heeft een slecht lopende en afslaande auto , gasklep reageert niet . Overleg gepleegd en gasklep vervangen , bleek nadien dat er vrij veel achterstallig onderhoud was waardoor hij nog niet fijn liep , onder andere een benzinefilter wat redelijk vol zat met vuil en bezinksel . Dit alles gerepareerd waarnaar de klant tevreden wegreed en 2 dagen later komt melden dat het dakraam niet werkt . Wat hij getest had voor dat hij hem ter reparatie aanbood en direct na ophalen wederom getest had en dat deze toen niet meer werkte wat onze schuld zou zijn omdat wij het brandstofsysteem gerepareerd hadden . Met de klant samen naar dit verhaal gekeken , komen wij tot de conclusie dat 1 van de 2 motoren die het dakraam bediend een lager van uitgelopen is (waar overigens net kruipolie ingespoten was voor aankomst bij ons ) en dat de stekker van de motor er uit gehaald is en met een trekbandje vastgezet is aan de motor) Klant hiermee ter plekke geconfronteerd en de reactie was vrij onduidelijk . Na ongeveer 2 weken komt dhr Seleman terug met de opmerking dat de stekker verkeerd gemonteerd was . Onze service gaat ver , wij maken een auto schoon van binnen en buiten , proberen prijs en klantvriendelijk te werken , maar als de auto gebracht word voor een specifieke motorklacht gaan wij niet uw dakraam repareren of uit elkaar halen . Dit is onze ervaring en na diverse pogingen van deze klant om ons voor zijn problemen die niet door ons of enig ander persoon veroorzaakt zijn verantwoordelijk te stellen is er bij ons wel opluchting dat deze klant besloten heeft een andere garage te kiezen waar wij hem veel plezier en succes wensen en hopen dat hij een goede tijd daar mee maakt .

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto werd door een keuringsstation afgekeurd i.v.m. een kapot mistachterlicht en teveel uitstoot. Dat laatste zou aan verschillende dingen kunnen liggen. Ze konden me dat daar zo niet vertellen. \r\nOp aanraden van een kennis met Fix and Go gebeld. Ze wilden wel even kijken. De katalysator bleek kapot te zijn. Daar was meneer snel achter. Kwam zeer geloofwaardig over en ik had het idee dat hij echt verstand van zaken had. Vervolgens gevraagd wat reparatie zou gaan kosten. \r\nOmdat bij het vervangen van de katalysator vaak ook de lambdasonde (soort sensor) kapot gaat zou dat dan op ongeveer € 450,- uitkomen inclusief nieuwe lambdasonde. \r\nIk betaalde voor deze diagnose € 10,- en ik zou z.s.m. laten horen of ik deze reparatie zou laten uitvoeren. Diezelfde middag nog hebben we een afspraak gemaakt voor vervangen van de katalysator en de reparatie van het mistachterlicht. \r\nDoordat er een verkeerde katalysator was besteld en de auto al deels uit elkaar lag kreeg ik een leenauto mee. De volgende dag zou de juiste kunnen worden bezorgd en dan zou het worden afgemaakt. De dag erna werd ik gebeld. Sorry, weer de verkeerde katalysator. Lukt vandaag niet. Maar ook een meevaller, de lambdasonde is niet kapot gegaan. Die was meen ik ook iets van € 150,-. Ik kon de leenauto nog wel houden. Morgen zou het dan klaar zijn. Ik vroeg of ze dan ook meteen de auto voor de APK wilden afmelden. De keuring was al gedaan en het rapport daarvan lag in de auto. Het ging enkel nog om afmelden. Dat kan er wel bij voor alle ongemak lijkt me; dan hoef ik er niet apart mee terug naar het keuringsstation. Prima, komt goed.\r\nAfijn, de volgende dag was hij dan toch eindelijk klaar. Kosten € 500,-! en dat terwijl de lambdasonde niet hoefde te worden vervangen. Er was gewoon € 35,- gerekend voor het APK afmelden en verder was er een enorm bedrag gerekend voor het repareren van het mistlicht. Dat kwam omdat er ergens kortsluiting zat waar enorm lang naar was gezocht zo werd me verteld. Als leek moet je het allemaal maar geloven. Je krijgt er geen vinger achter. Ik had er in ieder geval geen goed gevoel bij. Toen kreeg ik nog de vraag of ik de leenauto wel had vol getankt. Nee dus. Daar hadden we het ook niet over gehad. Als alles volgens afspraak was gegaan had ik ook geen leenauto nodig gehad. Nu moest ik ca. 300 km met deze benzine auto rijden terwijl ik zelf op LPG rijd. De tank was ook niet helemaal vol toen ik hem meekreeg. Maar goed hiervoor ook nog maar € 20,- betaald. Ik wilde er af zijn. \r\nToen ik mijn eigen auto weer meenam zag ik dat hij helemaal schoongemaakt was, zelfs van binnen uitgezogen. Dat vond ik toch eigenlijk wel heel prettig, want dat was hard nodig! \r\nDaarom heb ik een paar dagen later, als dank voor het schoonmaken, door een bakker een traktatie voor 10 personen laten bezorgen.\r\n\r\nEen paar weken later, toen ik zelf de auto waste, zag ik ineens dat er een reclameplaat van Fix and Go achter mijn nummerplaat zat en dat er een barstje zat in het kunststof mistachterlicht. Zonder enig overleg en zonder dat er reden tot reclame is zo’n plaat plaatsen vind ik niet kunnen!\r\nIk heb die reclameplaat er meteen afgehaald, hem teruggebracht naar Fix & Go en aangegeven dat ik al met al slecht te spreken ben over de hele gang van zaken. O, dat doen we altijd als we een auto ter reparatie krijgen was de reactie. Over de barst vroeg hij of ik dacht dat zij dat gedaan hadden.\r\nNee, dat zeg ik niet, want dat kan ik niet hard maken. Maar als je een paar uur werk voor een mistachterlicht op de bon ziet, is het niet heel ver gezocht om dat te denken. Meneer bood toen zelf aan om een nieuwe te bestellen. Ik zou wel een berichtje krijgen als hij binnen is. Voor de zekerheid heb ik later in een appje nog aangegeven dat het dan wel een originele moet zijn, geen imitatiemerk waarmee je kleurverschil krijgt. Geen reactie daarop terug gekregen. Uiteindelijk is er dus toch gewoon een imitatie gemonteerd.\r\nIk had natuurlijk zelf beter moeten opletten en eerst de nieuwe moeten bekijken voordat ze ermee aan het werk zouden gaan. Dan had ik de oude met het barstje laten zitten. Deze nieuwe imitatielamp is veel lichter van kleur en valt daardoor meer op dan de barst in de originele. Maar goed, dat is achteraf.\r\nHeel verhaal, maar zo heb je een volledig beeld hoe mijn eerste ervaring met Fix and Go is geweest. Niet zo best dus.

Hallo Wim, Even een reactie op jou verhaal, dat je ook gewoon direct tegen mij had kunnen zeggen na het vervangen van het achterlicht. Helaas kies je er voor om het op deze manier te doen. Valt me van je tegen om eerlijk te zijn. Reparatie van het mistacherlicht(kortsluiting in de bedrading) is vooraf niet of nauwelijks te beramen qua kosten. En van het repareren van bedrading krijg je geen barst in het achterlicht. Maar omdat wij GEEN gezeur willen hebben we een ORIGINEEL achterlicht besteld bij de Pouw in Hardenberg, onderdeelnr 7M7 945 093 E. Kostte rond de 40 euro ex btw. Graag verifiëren bij Rubin Habers. Wat je dus vertelt Wim, is pure onzin en daar worden we dus erg boos van. Jou auto is 16 jaar oud, logisch dat er kleurverschil zit tussen links en rechts. Maar ga ons niet zwart maken om dingen die niet waar zijn. We hadden ook kunnen zeggen dat het onmogelijk was dat die barst door ons toedoen er in gekomen zou zijn, want dat is het. maar nogmaals houden we de eer aan ons zelf en vervangen wij dit. De eerste offerte is uitgegeven ALLEEN voor de katalysator. Daarna kwam je zelf met de andere punten aan. En daarna heb je toestemming gegeven om ook de apk keuring te voltooien. Apk kost bij ons 35 euro, en wij gaan niet zomaar een auto die gekeurd is bij een andere garage afmelden. Logisch dat de rekening dan hoger uitvalt. Leenauto: Je kwam bij ons voor het eerst, bij sommige bedrijven krijg je niet eens een leenauto mee. Je bent er mee naar Utrecht op en neer gereden. Moet ik hem weer voltanken dan?? belachelijk... Nee, dat is inderdaad erg raar dat je je eigen brandstof moet betalen. Maar goed, dat is achteraf. Heel verhaal, maar zo heb je een volledig beeld hoe mijn eerste ervaring met Wim Muilwijk is geweest. Niet zo best dus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Opdracht gegeven tot het zoeken van een nieuwe auto, onze voorkeur doorgegeven. Fix and Go zijn daar snel mee aan het werk gegaan en binnen een week hadden wij de auto waar we blij mee zijn. Daarnaast veel service en, voor het oosten des lands belangrijk, uitermate gemoedelijke sfeer. Absolute aanrader voor aanschaf, reparatie of voor het zelf repareren van uw auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mannen met veel passie en hart voor de klanten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op internet zelf banden besteld en hier laten bezorgen voor montage. Kreeg direct een telefoontje van ze dat de banden binnen waren gekomen en een afspraak gemaakt.\r\n\r\nKeurig nette prijs voor montage, vriendelijke medewerkers en vlotte afhandeling. Als service werden nog even de remblokken en schijven en vloeistoffen gecontroleerd en ik kreeg een \'niet opdringerige\' tip om bij de volgende onderhoudsbeurt de remschijven voor en blokken te laten vervangen. Eerste ervaring hier is zeer positief.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht, goede snelle service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en afspraak is afspraak, bedrijf waar je op kunt bouwen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin was goed. Na een tijdje ophef gehad met zijn twee. Maar uiteindelijk netjes opgelost samen. En altijd in voor een geintje. En natuurlijk bekenden!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie service met bekwaan personeel

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend! 2 autos gekocht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fix and Go is een heel leuk en klantvriendelijk bedrijf, je wordt heel snel en goed geholpen en ze hebben ook goede prijzen , er werken hele aardige mensen . Ik beveel dit bedrijf aan iedereen aan die problemen met de auto heeft

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en proffesionele service, kwaliteit - prijs verhouding is meer dan voldoende.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf eerlijke mensen met verstand van auto\'s

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.