Goede en snelle service!

Het perfecte bedrijf voor zowel voor onderhoud / reparatie aan onze auto als caravan. Eerlijke prijs en snelle service! Ook als je zelf geen doe-het-zelver bent, maar leuk om te zien dat dit ook onderdeel van dit bedrijf is. Goed bereikbaar.

Hele goede service

Zeer goede garage met vakbekwame mensen, met hele goede service komen afspraken na tegen een goede prijs. Wij raden. Deze garage van harte aan.

Prima garage, doen wat ze zeggen.

Service gericht, deskundig. Voor een goede prijs!

Eerlijk vakmanschap

Er is ruimte om vragen te stellen zodat ik ook zelf aan de slag kan. Daarbij komen ze afspraken na. Tot slot erg veel verstand van autos. Praktijkervaring!

top bedrijf

zegen wat je doet en doen wat je zegt daar hou ik van

Acuraat, keurige technische behandeling

Bijzonder vriendelijk behandeld en op al mijn vragen correcte antwoorden gegeven. Kleine technische bijstellingen verricht (lampen correct afgesteld en banden op de juiste spanning gebracht). Prima bedrijf!

Wederom : Vriendelijk, eerlijk en geweldig geholpen

Je wordt vriendelijk en oprecht te woord gestaan waarbij er even de tijd voor je wordt genomen. Er is veel expertise in huis en wordt niet moeilijk gedaan over garanties. Wij komen er graag voor uit Delft gereden!

Weer een goede snelle service

Wat voor mij een groot probleem leek, was voor de mannen van FixandGo een tussen doortje…………… De velg van mijn VOLVOv70 was gloeiend heet geworden. Diagnose, nw. remklauw, en blokken Zonder afspraak, werdt ik gelijk geholpen, en kon ik na 1.5 uur mijn weg vervolgen. Koffie, gebak, en gezelligheid zijn een vaste waarde van dit geweldige bedrijf.

Betrokken

Denken met je mee. Trekken niet het vel over de oren. Verstand van zaken. Servicegericht bedrijf

Ben heel blij met de hulp van deze ervaren vakmensen!

Heb reeds meerdere jaren onze auto's in onderhoud bij Fix & Go. Ben hierover heel tevreden. Nu ging het om een klein probleem dat snel wordt gevonden en opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb en paar weken terug mijn remmen na laten kijken. \r\nEn gevraagt de auto over het algemeen na te zien\r\nDeze werkzaamheden zijn top uit gevoerd.\r\nOok heeft men vooraf de gehele auto geinspecteerd zoals verlichting en de onderzijde van de auto. Ook waren alle vloeistoffen nagekeken en waarnodig bij gevuld \r\nBij het ophalen van de auto bleek deze gewassen en uitgezogen.\r\n\r\nOok heeft men de auto gereinigt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, volgende dag geholpen. Auto was zelfs gewassen en gestofgezogen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne werknemers. Je word goed geholpen. Fix and go daar kun je als je het leuk vind zelf wat klussen, waardoor de kosten ook wat minder worden. Weet je dingen niet dan kan je gewoon vragen en helpen ze direct met de uitleg erbij.\r\n\r\nZe denken mee en zijn erg gastvrij..\r\n\r\nIk zeg toppy!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf veel te laat kwamen wij erachter dat onze auto zijn winterbanden nog had,later bleek dat we nog wel meer vergeten waren dit jaar. We werden getipt door Fix and Go, dat dit wel binnenkort moest gebeuren. Erg fijn voor ons was dat het diezelfde dag nog kon! Waardoor wij helemaal veilig op vakantie kunnen! enorme service en fijn in contact!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In de negatieve reviews kan ik mij totaal niet vinden. Eerder dit jaar heb ik mijn wensen voor de aanschaf van een nieuwe auto aan hun doorgegeven. Vervolgens hebben ze geluisterd en zelfs een beter gevonden dan ik in gedachten had. Het bezichtigen en beoordelen van de kwaliteit van de auto heb ik probleemloos aan hun gelaten. Volledig zonder spijt! De auto is nu ruim een half jaar in mijn bezit en er is totaal niets mis mee (BJ 2011).

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed! goede service van vriendelijke mensen. Hier betaal je een reële en eerlijke prijs. Ze denken mee, ook met je portemonnee. Ik kom hier graag weer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het zijn zeer ZEKER vak! mensen die precies weten wat ze doen! Waneer er iets anders gaat dan gepland, word echt alles opgelost! Zo kom je NOOIT voor verassingen te staan. Je voelt je daar ALTIJD welkom!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service, duidelijke uitleg, goed werkplaatstarief. Aanradee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer netjes en deskundig bedrijf.\r\nAltijd zoeken en helpen voor een oplossing en heel klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd bereid om je autoprobleempjes te verhelpen. Je onderhoud vakkundig uit te voeren voor een redelijke prijs. Een bedrijf waar je op kunt vertrouwen en die met je meedenken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, met elk probleem wat ik met de auto heb gehad, heeft het bedrijf me kunnen helpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, deskundig en vriendelijk personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jaren terug heb ik een projectauto mogen stallen in de stalling van Fix and Go op hun vorige adres.\r\nIn de loop der jaren ben ik er vaak geweest om bruggen te huren voor eigen klusjes. Als ik er niet uit kwam was er altijd wel iemand die te hulp kon schieten. \r\nEen paar jaren vol sleutelplezier verder is Fix verhuisd naar het huidige pand en is er ook een nieuwe mede-eigenaar aanwezig, net zo\'n knappe knaap als de andere eigenaar.\r\nIn dit nieuwe pand lijken deze knapen alles in huis te hebben voor elke denkbare klus, welke niet groot genoeg kan zijn. Momenteel worden er namelijk naast de gebruikelijke reparaties ook oude Landrover Defenders gerestaureerd. Deze kopzorgwekkende auto\'s accentueren de rimpels op de voorheen strakke koppie\'s van de knapen, die hun jeugdige looks graag overdragen aan deze oude auto\'s.\r\n\r\nTL;DR: Prachtige autogarage, uitstekende service en geweldige prijzen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ZEER SLECHT geholpen. Gashuisklep was kapot, bleek uiteindelijk dat benzinepomp ook niet\r\nGoed was. Allebei vervangen en krijg mn auto terug met een kapotte dakraam. Iemand anders naar laten kijken en die zei: bekabeling was niet goed aangesloten. \r\n\r\nDit terwijl de medewerker van fix and go hardenberg zei: wij hebben er niet aan gezeten. Kabel lag er zelfs los in toen ik met mn auto ermee terug kwam en hij ernaar keek. De medewerker zei: hij heeft t vanaf t begin al niet gedaan want je motor is stuk van de dakraam en kabel heeft er nooit in gezeten. Dit terwijl hij het altijd heeft gedaan.\r\n\r\nIemand anders naar mn auto laten kijken en het BLEEK dat de bekabeling van mn dakraam niet goed was aangesloten.\r\nDit terwijl zij mij wouden wijs maken dat ze er nooit aan hebben gezeten. Auto lag 2 weken bij hun in de garage.\r\nZEER SLECHTE ERVARING GEHAD MET DIT BEDRIJF.\r\n\r\nMijn advies: zoek een bedrijf op dat betrouwbaar is, want tot op de dag van vandaag ontkennen ze nog steeds dat ze er aan hebben gezeten en heb mn auto al een paar weken terug.\r\n\r\nIK kom daar nooit meer. Voel me genaaid\r\n\r\n

Als reactie hierop kan ik beter weinig zeggen , echter wil ik het wel uitleggen . Dhr Seleman komt met zijn mercedes bij ons nadat een vriend vaststelling gedaan heeft van de storing . Eerdere ervaringen met deze klant waren al niet super goed gezien het feit dat hij niet geheel eerlijk is . De zaak nu : heer Seleman heeft een slecht lopende en afslaande auto , gasklep reageert niet . Overleg gepleegd en gasklep vervangen , bleek nadien dat er vrij veel achterstallig onderhoud was waardoor hij nog niet fijn liep , onder andere een benzinefilter wat redelijk vol zat met vuil en bezinksel . Dit alles gerepareerd waarnaar de klant tevreden wegreed en 2 dagen later komt melden dat het dakraam niet werkt . Wat hij getest had voor dat hij hem ter reparatie aanbood en direct na ophalen wederom getest had en dat deze toen niet meer werkte wat onze schuld zou zijn omdat wij het brandstofsysteem gerepareerd hadden . Met de klant samen naar dit verhaal gekeken , komen wij tot de conclusie dat 1 van de 2 motoren die het dakraam bediend een lager van uitgelopen is (waar overigens net kruipolie ingespoten was voor aankomst bij ons ) en dat de stekker van de motor er uit gehaald is en met een trekbandje vastgezet is aan de motor) Klant hiermee ter plekke geconfronteerd en de reactie was vrij onduidelijk . Na ongeveer 2 weken komt dhr Seleman terug met de opmerking dat de stekker verkeerd gemonteerd was . Onze service gaat ver , wij maken een auto schoon van binnen en buiten , proberen prijs en klantvriendelijk te werken , maar als de auto gebracht word voor een specifieke motorklacht gaan wij niet uw dakraam repareren of uit elkaar halen . Dit is onze ervaring en na diverse pogingen van deze klant om ons voor zijn problemen die niet door ons of enig ander persoon veroorzaakt zijn verantwoordelijk te stellen is er bij ons wel opluchting dat deze klant besloten heeft een andere garage te kiezen waar wij hem veel plezier en succes wensen en hopen dat hij een goede tijd daar mee maakt .

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.