perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben al jaren vaste klant bij John en Christa. Ook al kom ik maar eens per jaar, als ik bel en ik noem mijn naam dan weten ze al genoeg. Ze leveren goed werk, zijn snel en rekenen eerlijke prijzen. Je kunt erop rekenen dat ze eerlijk advies geven en voel me altijd weer lekker veilig op de weg als ik bij hen vandaan kom. Ook altijd ruimte voor een praatje en een grapje. Ik wil nooit meer een ander.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meerdere keren geweest en altijd goed geholpen. Persoonlijke aandacht en vakmanschap kenmerkt deze garage. Ook zijn de prijzen eerlijk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom hier al meerdere jaren en elke keer weer deskundig advies en probeert altijd mee te denken

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn volvo v50 2.5T hele motor blok kapot, dit bedrijf de beste mensen! hebben mijn motor vervangen voor een frisse jonge motor met 70000km, ik kan ALLEEN MAAR ZEGGEN VAKWERK!!!!!\r\n\r\nBedankt....

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Omstreeks oktober 2014 liep ik, op advies van een collega, bij John en Christa binnen. Ik had toen olie lekkage aan mijn Peugeot 306. Nu 3 jaar later was het op advies van John niet meer rendabel om deze auto door de APK te krijgen. Ik kom de auto ophalen en vraag wat het kost. John zegt “E0,- dit bericht is voor jou al vervelend genoeg”. Vervolgens ga ik op zoek naar een tweedehandsauto en krijg diverse adviezen van John. Inspecteer vervolgens tijdens proefritten met John 2 auto’s op de brug (ja ik sta erbij/onder) en koop de laatste. Beide inspecties zijn tot mijn verbazing gratis (wellicht omdat ze weten dat ik vaste klant ben). \r\nZoek je een betrouwbare, betrokken degelijke niet te dure garage, waar mensen werken die passie hebben voor hun vak dan ben je hier aan het juiste adres.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn helaas opgelicht door een andere garage. Na het laten wegslepen hebben we de auto bij deze garage laten bezorgen. Ongelofelijk snel kreeg ik meer informatie en gaf aan dat er ernstige gebreken zijn aan de auto. Ze gaan een verslag opstellen, een factuur maken en foto\'s opsturen. Ik heb eindelijk weer vertrouwen in een garage ! Ik kan niets anders zeggen dan top !

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn auto aangeboden voor een onderhoudsbeurt en apk keuring. Ik ben op het aangegeven tijdstip gebeld om de reparatie adviezen door te nemen. Ook werd toen aangegeven welke reparaties er in de nabije toekomst te verwachten waren, zodat ik een juiste afweging kon maken of ik nog een jaartje door zou rijden met de auto, of dat ik naar een andere auto moets uitkijken. \r\nHelemaal leuk is dat er een vrouwelijke monteur werkt, die zeker haar vak verstaat.\r\nTop bedrijf.

Over Autovakmeester